He gatver....ik hoop dat het van het innestelen is. Ik heb het ook wel eens gehad hoor, bij Rosalie. Een dag voor ik ongi moest worden had ik na het vrijen bloedverlies. Best veel ineens. was gelijk weer weg en de dag erna nog wat lichte rode afscheiding. Wat ook weer verdween. Vond ik raar dus deed een test die dus positief was. Maar het kan ook een foute innesteling betekenen natuurlijk. En de dikte van de streep op je test zegt ook niets, ik had bij m'n laatste miskraam een hele vette positest! Test deed het hier ook nier dus zet hem er ff opnieuw op. Gewoon voor de fun hoor, ben gek op zwangerschapstesten! Hahaha!
nou als dit jou omo witte test is van vndaag heb je toch echt wel een bril nodig meid!!!!!!!!!!! de foto was nog niet helemaal geladen en toen zag ik toch al duidelijk 2 streepjes hoor
Hihi..nee, deze is van gistermiddag. Gisterochtend was hij helemaal wit, later op de dag deze en vanmorgen weer helemaal wit. Ik test dus beter later op de dag blijkbaar. Maar hij is wel van na het indrogen hoor. Bovendien, als het om een goede innesteling zou gaan zou hij toch echt wel donkerder moeten worden lijkt me. Maar zou jij trouwens niet te vroeg met je ongi zijn dan?
Liesje leeft nog hoor...maar ik errug moe! Nog 4 (halve) dagen werken en dan heb ik verlof! *doet vreugdedansje* Verder zijn er alleen wat vage testjes van Lotuss en Cindy blijven hangen....Voor Cindy duim ik, voor Lotuss weet ik niet goed wat ik moet doen IK ga even naar bed, uurtje slapen
ik ben op 1-8 ongesteld geweest na mijn mk dat was met 31 dagen normaliter ben ik precies met 28 dagen ongesteld. dus als ik 28 dagen aanhou vanaf 1-8 zou ik a.s zondag mijn nod hebben,dus zit ik ongeveer 4 dagen ervoor nu zeg ik dat goed?? liesje slaap lekker meid!
Ongeveer gelijk met mij dus. Ik een dag ofzo later. En zo aanmezlef te voelen vandaag ga ik dat ook echt worden gelukkig! Geen bloed meer gespot?
er was geen bloed alleen een ieniemienie heel piepklein sliertje en een heel klein beetje rose slijm,maar ik heb wel ongesteldheidskrampen ach we moeten gewoon afwachten(hoezo ongeduldig)
Tja...het hoeft niets te zeggen. Hoor je vaak, rond nod. Maar leuk is anders.... Afwachten ja....dat is niet makkelijk he!!
Dit is toch niet te geloven? Worden we gisteren gebeld door de assistent van de uroloog. De huisarts had de uitslagen van alle testen doorgestuurd en alles was goed. Uur later belt ze weer, anestesist zag toch een kleien storing in de ecg en nu moet en een cardioloog een uitgebreide test doen en er moest een bloedsuikercurve gedaan worden. Ml is diabeet. Vandaag diecurve gedaan en alle de 3 de tijden was het perfect. Uitslag ecg is nu naar een cardioloog hier gestuurd en hopelijk nemen zij maandag contact op of hij of groen licht krijgt voor 2 uur narcose of dat hij maandag nog voor de testen kan komen. Ik baal giga, we zijn al vanaf april bezig voor een hersteloperatie, en dit is de tweede keer dat we vlak voor de geplande operatie dus waarschijnlijk weer afbericht krijgen? Zouden ze ons boven straffen omdat we niet beter nagedacht hebben over de sterilisatie???
Jeetje River...dat is inderdaad balen. Wat een gedoe, kan me voorstellen dat je daar simpel van wordt. het duurt al zo lang allemaal...
Cindy blijft het spannend houden! Lotuss, weet je nu zeker dat het loos alarm was? Gistermiddag toch nog een vaag streepje? River, ik duim voor betere berichten op maandag! Doe je goed Lies, neem je rust. Slapen..... wil ik ook, overdag, 's avonds, 's nachts, maakt me niet uit
Ja, maar te vaag Natas. En vandaag negatief, vanmiddag ook. Ik voel me nu ook zoals ik me normaal voel als ik ongi moet worden. Dat zwangere gevoel is gelijk met de testen afgenomen. Nu weet ik wel dat je gewoon het gevoel kan hebben dat je ongi gaat worden maar in combinatie met de testen, die hadden toch echt wel duidelijker moeten zijn en niet ineens helemaal wit moeten worden. Slapen! Ja, dat valt niet mee met kindjes soms! Zelapen hier eigenlijk altijd goed maar met van die fases.... Zoals de laatste nachten dus...Sophie wordt huilend wakker en Rosalie had eng gedroomd en wilde niet in haar Kamer blijven. Kijk altijd wel uit met kinderen in bed nemen, maak er geen gewoonte van soms mag het wel. Ik slaap zelf alleen niet zo goed dan, vandaar dat ik dus hier zit om deze tijd...gaap! Dat is wel het fijne van je eerste zwangerschap, slapen wanneer je wil! Als je niet hoeft te werken tenminste. Maar zeker die laatse weken vind ik zo zwaar als je nog een kleintje rond hebt lopen.
River ik duim voor je maandag ! Lotus wanneer is je (N)od ? Hier mannetje weer thuis dus het is een ziekenboegje
De laatste twee maanden werd ik het op maandag of dinsdag Koffie. Daarvoor altijd op zaterdag avond of zondag. Ben altijd heel regelmatig maar soms heb ik ineens dat m'n cyclus wat afwijkt. Altijd al gehad. Dus ik ga maar even uit van maandag of dinsdag nog. Succes met de ziekenboeg!
goedemiddag, nou hier hoef ik niet meer te testen ben vanmorgen ongesteld geworden na precies 28 dagen! maar waarom dan ook zo een vaag streepje op de kv test? je hoort het steeds vaker met de kv testen vind ik. we zitten nu 2 maanden na mijn mk en ik moet eerlijk zeggen hoel anger het nu weer duurt om zo meer vraag ik me af of ik wel nog eens wil??? tuana wordt bijna 2 gaat dalijk naar de peuterspeelzaal en dan krijg je toch weer wat meer vrijheid,plus dat ik het gevoel langzaam krijg dat ik eens aan mijzelf moet gaan denken..... ach ik weet het ook niet allemaal,het is dat mannetje nog graag wil!