Hoi bri.... ik werd op mijn 40ste verjaardag oud-tante in middels nog 2 x en nog 2 op komst..... alleen wonen ze allaemaal in canada.... het zijn de kinderen van mijn broer... tussen mijn zus en mij zit bijna 9 jaar en mijn broer bijna 10 jaar... mijn moeder was 32 en mijn vader 36 toen ze mij kregen.... ik kreeg op mijn 32ste mijn oudste..... veel mensen die direct of indirect in de zorg werken valt me op.....
Joehoe. nieuwe mijlpaal! Lief heeft gisteren voor het eerst ukkie gevoeld! Mennn, wat wassie aan het schoppen en doen (uk dan hè, niet lief ) Welkom iedereen, gezellig! Wij vertrekken zo voor onze laatste minivakantie samen. Paar daagjes Zeeland. Flaptop gaat wel mee (ik ben niet zo modern met een aaipet) dus ik log af en toe wel in, maar t zal een stuk minder zijn! *Zwaai*
Gezellig liesben even eruit. Geniet ervan. Feli met mijlpaal dat lief ook jullie uk heeft kunnen voelen !!! Hier zo zwemmen onder het mom dochter vind het leuk maar stiekum geniet ik er ook van.
Fijn dat Bri en Sjal ons ook weer hebben gevonden... Ik log nu uit, dagje brabant, vanavond examenfuif..... Tot morgen girls
morning dames, ik zie bijna iedereen heeft ons gevonden mijn hersenen slapen nog dus weet ff niet meer alles, ik wil liesben een hele fijne vakantie wensen,en leuk dat je man de baby ook nu voelt nessy doe rustig aan meid komt goed schatje limmeke nou hier ook nog 20kg teveel en weet je wat erg is....er komen nu nog minstens 20 bij en na de bevalling blijven er dus weer 8kg plakken koffie veel plezier in brabant,een stukje verder en je bent in remunj en vols hehehe euhh dames ...wat is een oudtante???
cin: hoeft niet he dat kg's erbij komen. bij zw 3 ben ik +20 kg aangekomen.. na bevalling was ik er maar 4 kwijt en terwijl ik echt overal op deed letten, kwam ik die 4 aan.. dus zat ik na bevalling gewoon op gewicht van toen ik hoog zwanger was.. toen werd ik zwanger van nr 4 en dacht ik echt van ooooooo help.. maar ben die zwangerschap maar zon 4 a 5 kg aangekomen in totaal.. ook alleen die kg's kwijt geraakt dus zit nog steeds op dat topgewicht baal er gewoon gruwelijk van.. heb jaren hard gewerkt om van 100 kg (maat 48/50) naar maatje 38 te komen en dan nu zit ik weer op 44...
ik was ooit eens 130kg en heb toen een maagverkleining gehad,ben daarna 60kg afgevallen en in de loop der jaren en met zwangerschappen heb ik nu dus nog 20kg op me heupen ik las altijd overal dat de meiden met bv zoveel afvallen dus toen had ik goede hoop,maarja bij mij natuurlijk geen gram
zal de leeftijd wel zijn kan ook niet anders he.. die grijze plooirokken staan alleen leuk met wat vulling op buik en heupen
goedemorgen...... hier is mijn rollator flink aan het slijten.... want ben druk met van alles en nog wat..... mijn oudste 2 gaan zo voor het eerst op kamp.... er moet van alles mee... en het slechte weer werkt niet echt mee.... dus gauw nog regenlaarzen etc ingeslagen......
@limmeke: samen lekker zeuren en mopperen dan maar...als je ouder wordt mag dat............toch? ik ga mij ook beetje " afmelden" ouwe taaie gaat voor een week naar de camping in de achterhoek. Ik ben niet erg zorgvuldig geweest met uitzoeken van een camping (zie topic in "vakantie" over de betteld in zelhem) maar we gaan ervan uit dat het heeeeeeeeeeeerlijk gaat worden.........zucht...........ik ga mijn lapje wel meenemen want manlief is gewoon ant werk dus ben veel met zoonlief in de caravan..zo hoef ik juliie en niks te missen (ghighighi)
zeg hebben jullie allemaal al het belastinggeld ontvangen? iedereen gaat zowat op vakantie bleeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhh ps fijne vakantie roes
Ikke niet hoor...ga nergens heen voorlopig! M'n ouders komen zo gezellig eten en vanmorgen even naar de kinderboerderij geweest. Daar was het best druk, er was een klas kleutertjes aan het spelen. Of BSO kan ook....in elk geval zag ik een meisje in een mooie Mimpi-jurk, dezelfde als mijn dochter heeft. Viel gelijk op want je ziet het niet zo heel vaak. Toen ik wat beter keek, bleek het m'n nichtje! Tja...twee zussen zelfde smaak he..
thanks....(nog)geen belastingcentjes ontvangen maar deze break out hak nog tegoed omdak vorig jaar niet op vakantie kon..wat int vat zit verzuurd niet