Was net wakker geworden van m'n dochter. Ik dacht, weet je wat? Ik doe een test. En hij is....wit! Nu maar hopen dat er niet weer ineens een streep staat binnen een half uur. Urine zag er niet erg geconcentreerd uit maar goed. Zit nu toch veel dichter bij m'n ongi dag dus zou er in elk geval een (licht)streepje moeten verschijnen binnen de tijd? Dus toch loos alarm? Pfff..... Zou ik toch wel erg opgelucht zijn moet ik eerlijk bekennen.
Ik heb net een nieuwe buikfoto geplaatst (ik probeer er elke maandag een te maken, just for fun.) Heb niet het idee dat buik nog erg veranderd. Ik kom ook niet veel aan op het ogenblik. Maar misschien hebben jullie er een ander idee over Lotuss, je houdt het wel spannend hoor
Lijkt inderdaad niet veel te veranderen nu Lies, maar hij is al op z'n mooist zeker, die buik van jou! Stom gedoe he...:x Eigen schuld, moet ik ook maar niet gaan testen voor nod. Anders had ik ik nergens van geweten en gewoon vandaag of morgen ongi geworden. Voor niets die spanning, eigen schuld, dikke bult! (nou ja, zonder die dikke bult dan )
@lies mooie buik weer hoor kan het zijn dat ik zie dat hij een beetje zakt?? oeoeoe spannend nog even lotuss pffffff je maakt het wel erg spannend,ben benieuwd dan wanneer je ongi eraan komt! hier is ongi alweer weg erg kort dit keer
Ik heb wel al een paar dagen wat pijn in de liezen en wat menstruatiepijn. Ook soms steken down under, en bij vlagen meer druk op de blaas heb ik het idee. Bij de laatste controle bij de vk lag Pimmetje ook al een heel klein beetje met zijn hoofdje in het bekken, dus ja...het kan best dat hij de daling al een beetje heeft ingezet. Maar wat ik heb begrepen zegt dat nog niks over het moment van bevallen. Laat hem nog maar even zitten hoor, das beter. Voor hem en voor mij
idd het heeft totaal niks te zeggen over de bevalling hoor! mijn oudste was helemaal niet ingedaald pas toen ik erge weeen had hebben ze de vliezen gebroken in de hoop dat hij dan mee zou glijden naar het bekken zeg maar,anders had ik een ks nodig gehad. gelukkig was dat wel gelukt en is hij normaal geboren! de andere 2 waren wel al vroeg ingedaald maar zijn ook op tijd geboren (iets te vroeg) dus het heeft niks te zeggen! laat pimmetje ook maar nog lekker zitten hoor
Zeker erg kort....nog een keer testen? zal wel komen vandaag of morgen bij mij nu denk ik hoor. Kan best van het indalen komen ja Lies!
Laatste update van hier: cardioloog heeft vrijdag pas tijd. Optie was om dan woensdag naar tilburg te gaan, daar de cardio te laten testen, donderdag herstel en dan tot vrijdag blijven. Was verleidelijk, maar ik wil graag een kind met mijn man, en geen alleenstaande moeder worden, dus willen nu eerst goed uitzoeken wat die fout op de ecg inhoudt en gaan geen onnodig risico lopen aangezien ml diabeet is en slaapapneu heeft. Nieuwe datum geplant, helaas is dit pas begin november. Geeft ons wel de tijd om eerst even goed uit te zoeken of er inderdaad een cardioprobleem is of dat het meevalt. En tja op mojn leeftijd wil je zo snel mogelijk, maarja het is nu even niet naders.
Jullie hebben gelijk ook River, beter rustig eerst zoiets uitzoeken. Jammer dat het gelijk weer zo lang duurt dan he..
Ja Koffie, alleen ben ik dat pas écht als ik ongi ben geworden. Daar is nog niets van te bekennen, anders was er nu meestal al wat van te merken, al was het nog niet doorgezet. Maar goed, zal morgen wel komen hoor. Kan natuurlijk best dat het nu wat anders loopt. Staat trouwens toch nog een heel vaag lijntje op de test. Wel weer heel licht hoor. Maar goed, dat zegt me niet zo veel. Morgen of uiterlijk overmorgen zou ik toch wel ongi moeten zijn. Pfff..stom gedoe hoor! Ik wil rust!
Heb het trouwens wel opgebiecht, aan mijn man. Ja, na die (bijna) witte test durfde ik wel.. Hij vond het zo zielig dat ik zo in de zenuwen had gezeten (en nog iets) Dat hij een grote bos rozen heeft gekocht voor me, gegeven door mijn dochter... schattig he...
Haha, nee,maar dat is zo vaag...voor mij zelfs te verwaarlozen. Piép klein beetje HCG maar.Ik heb ook wel wat lage rugpijn en af en toe pijn m'n buik. Heb ik anders nooit trouwens. Dus het voelt of het wel snel door zal zetten.
Even afwachten dan maar, het zal mij benieuwen of ik woensdag weer ongesteld wordt anders toch nog maar een testje donderdag
Nou ik denk zelf niet zwanger te zijn en toch bezig te zijn met de overgang of dat las ik wel meer op dit forum, gewoon een maandje te hebben overgeslagen...
Ja, dat kan ook natuurlijk. Nou ja, nog een paar dagen, dan weet je meer. Ik ga nu aan geheel onthouding doen.. Kijken hoe lang ik dát vol ga houden!