De rollatorgirls

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik kan me je opluchting ook voorstellen Lotuss.
    Toch leuk om een bos bloemen te krijgen ;)

River, wat jammer dat jullie nu langer moeten wachten. Maar alles goed laten onderzoeken is idd heel belangrijk.

Lies, je buik is idd wat gezakt. Was bij mij ook redelijk vroeg, erg leuk voor o.a. je blaas ;)
    Fijne bijkomstigheid voor mij was toen dat de hoge rugpijn weg was die ik in beide zwangerschappen heb gehad.

2. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Die durft me niet meer aan te raken, hahaha! Kijken hoe lang híj dat volhoudt :D

Natas, bloemen krijgen is altijd leuk! Heb ze alleen nog nooit gekregen omdat ik niét zwanger was, wel omdát ik zwanger was, hahaha! Ach ja....;)

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Vind het wel weer gezellig hoor, online met jullie! Weer als vanouds!

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wij zijn ook gewoon heel gezellig.

whoehahahahahhahaa! :) :D

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hahahaha!! Ech wel..!!:D:D:D:D

6. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik vind het ook weer heel gezellig hoor, lekker kleppen :)

7. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Maar volgens mij hebben wij de helft weggejaagd hier of is iedereen nog op vakantie of is de thuiszorg al geweest en is iedereen alweer op bed gebonjourd :D

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja...het is hier wel opvallend rustig ineens...:(

Dames! Waar zijn jullie nou??

Zo vervelend zijn we toch niet?? :)

9. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    hahahaha......... Nou ik ga wond van manlief eens gezellig uitspoelen en verschonen en dan lekker op bed filmpie kijken....

Zwaai zwaai tot morgen

10. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Het was even leuk bijlezen met jullie geklep. Ik ga zo met ml naar ziekenhuis in amsterdam voor controle van zijn enkel waaraan hij geopereerd was. Ben zomaar 4 dagem vrij nu we niet hersteld worden, jee wat zal ik eens gaan doen met die vrije tijd?

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Lekker luieren River! Of winkelen, ook altijd leuk!

Net Sophie en Roosje weer naar de PSZ gebracht. Deze keer ging Sophie gillen toen ik weg ging....Ach...zielig!
    Maar ja....daar moet ze even doorheen. Het is toch al zo'n mamaplakkert! ;)

Eerste bloed is gesignaleerd...
    Toch ben ik niet zo opgelucht als ik dacht.....ik wil een baby! (alleen vandaag, morgen niet meer hoor);)
    Haha...raar is dat toch! Zal de natuur wel zijn, heb je er weer even van geproeft he, dat instinct doet rare dingen. Zakt wel weer weg, je kan moeilijk bezig blijven he! ;)

12. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

goedemorgen dames alles goed hier:D:D

lotuss eerste bloed gespot en nog niet opgelucht;) tja idd zal de natuur wel zijn. stiekem was je dan toch wel blij:)

river heeft lekker een paar daagjes vrij,verzorg je mannetje maar goed!

koffie mag ook haar mannetje verzorgen;) pffffff wat zijn wij vrouwen eigelijk toch wel zielig he,nu ik dit zo schrijf;) wij moeten maar altijd door en door.... maarja zal ook wel bij de natuur horen!

ik moet zo naar de tandarts,krijg een schoonheidsbehandeling hahaha
    gisteren naar cwi geweest voor een baan:( te zoeken pffffffffff krijg net 300 euro ww en als je ziet hoe ze doen daar alsof ze het uit haar eigen zak moet betalen!!!! ik heb er notabene 18 jaar zelf voor gewerkt!
    s'avonds zijn we nog lekker zwemmen geweest op het werk van mijn man(hotel in valkenburg ad geul):D:D lekker gratis en prive zwembad met bubbelbad :):)
    zo ben er vanmiddag weer,tot zo!;)

13. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Zit nog steeds met RSI, doet erg pijn, dus hou het kort.

Ik hou het geloof ik niet meer bij allemaal. River en Cindy en Shadow willen baby's en dat lukt nog niet en Koffie en Lotuss willen geen baby's -of toch wel?- en hebben delays van nod of vage streepjes.

Hier druk zat met 1 kind, dat speudokroep heeft, de ziel.

Maar ik mag toch niks doen, dus kan de hele dag met hem tutten.

14. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nee hoor ZG, baby's zijn hier niet meer de bedoeling! Het is ook al over, die bui, duurde niet lang! :D
    Maar als het toevallig wel zo geweest was had ik er wel weer aan kunnen wennen, als de eerste schrik voorbij was geweest. ;)
    Sterkte met de kleine, zielig hoor...:(
    En jij ook sterkte met je RSI!

Cindy, succes bij de tandarts!

15. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb mijzelf een leuke klus bezorgt. Heb op marktplaats een teakhouten vitrinekast gescoord. Dus moet de oude kast leeghalen vanmiddag en dan morgen de " nieuw ". Ophalen en weer vullen. Ml mag van de enkeldokter weer alles gaan doen. Dus hij kan meteen helpen!

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Pff..ik zou blij zijn als alles echt is doorgebroken. Dat zal heus wel gebeuren morgen, het begint de laatste tijd wel vaker rustig.
    Ik had nog één test, en omdat ik geen zin heb in testen in huis te hebben om toestanden als deze maand te voorkomen, heb ik hem vanmiddag opgemaakt. Eerst wit, hele vage schaduw binnen 5 minuten ofzo, en later weer dit. Kom op, breek door ongi, blijf weg lijntjes.Of zouden die verhalen over vage lijntjes zonder zwangerschap dan toch waar zijn? Hoewel, die ene die ik had was nou niet bepaald vaag te noemen.
    [​IMG]..

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Maandag ga ik naar Powerrrrrrrrr Yoga. Vanochtend, toen ik de luxe had even alleen te kunnen shoppen omdat de meiden naar de PSZ waren, heb ik bij H&M even een outfitje gekocht. Soort van dunne joggingbroek en hemdje en nog een truitje erbij met lange mouwen. Mocht ik het niet leuk vinden kan ik het altijd nog gewoon in huis aan, zit heerlijk!

18. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    O lekker power yoga. Heb ik een paar jaar geleden gedaan. Ik doe nu wekelijks fun boxing. Volgende week begint in de sportschool de nike training club, schijnt erg heftig te zijn, kijken hoelang ik dat vol ga houden.

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ben benieuwd! Ik heb jaren lang intensief aan fitness gedaan. Wil daar eigenlijk ook wel weer aan gaan beginnen, maar niet meer zo fanatiek. En ik had ook nog een vriendin Zumba beloofd..;)

20. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben 28 kilo afgevallen maar nu weer een beetje zwaarder aan het worden. Ik probeer nu 3 keer per week te sporten, maar dat lukt niet altijd met mijn werk. Zolang ik nog niet zwanger kan worden wil ik toch nog proberen af te vallen.

Deel Deze Pagina