Dat scheelt wel he, sporten, om jezelf op gewicht te houden. Moet je er wel tijd voor hebben inderdaad.. Dat is veel kilo's trouwens! Knap! Dat is inderdaad zonde om te laten versloffen.
Ik sport ook alweer een aantal maanden. 2x p/w fitness. Gaat soms echt slecht met dat brakke lijf van mij, maar ik moet wel. Poweryoga kan ik echt niet. Heb al problemen met gewone yoga. En dingen met trappen of stoten ook niet. Heb wel pilates gepobeerd, maar was niet mijn ding.
Ook je gevoel van vandaag kan ik me weer voorstellen Lotuss. Het blijft zo mooi en speciaal hè, zo'n klein wurm. Ik zou wel af en toe voor 1 dag weer een pasgeboren ukkie willen hebben, de komende 20 jaar 1x per half jaar of zo Je blijft wel rare streepjes houden zeg. Dat duurt lang ZG, je pijn van de RSI. Sterkte!
Ja precies Natas! Jij snapt het! Dat gevoel... je zou af en toe even terug moeten kunnen in de tijd... Even terug naar de leuke momenten uit je zwangerschap, zwijmelen en spulletjes kopen. Het moment dat je een positieve test in je handen hebt...het moment dat je je kindje op je krijgt...als het voor het eerst aangekleed naast je ligt te slapen en je je ogen niet van dat koppie af kan houden...beschuit met muisjes eten als je na de bevalling weer schoon in je bed ligt, met een kop thee erbij, gezet door de kraamhulp... Dát soort momenten....Maar ja, dat gaat toch steeds weer voorbij en om daarom nou maar kinderen te blijven krijgen... Zal nog wel wat HCG in mijn lichaam zitten, is eigenlijk ook wel logisch natuurlijk. Maar ik ben altijd een beetje bang voor rare dingen, buitenbaarmoederlijke zwangerschap ofzo.. Heb ik een grotere kans op omdat ik door een blindedarmontsteking ook een ontstoken eileider kreeg. Toch was bij beide zwangerschappen van de meiden te zien dat er een eitje juist aan die kant was gesprongen. Dus of de schade valt mee of de andere eileider heeft het opgevangen..
Girlies kom eens achter die geraniums vandaan.. Moest het topic nu wel onder een hele dikke laag stof vandaan trekken Hier vandaag een kindje dat niet in haar hum is enn kan niet achterhalen wat er nou is.. Ze is doodmoe volgens mij maar weigert te slapen alleen in de wagen heeft ze net even geslapen maar nu is het weer nie goed
Pff ik heb vandaag in totaal 56 km gefietst. Vorig jaar kwam ik het dorp nog niet eens uit. Is overigens niet goed voor als je een kijderwens hebt, ik had een leenfiets met een iets te hoog zadel, en bij elke omwenteling dacht ik au mijn doos.
Misschien maakt ze een groeisprongetje? Staat ze voor iets nieuws? Kunne ze soms ook wat lastig van zijn. Of tandjes die al wat zitten te werken, Sophie kreeg er al een met 4 maanden, maar die was vroeg. Of gewoon een slechte bui, hahaha! kan ook natuurlijk! Dat is een eind River! Jammer dat je nu auw aan je doos hebt, hahaha!
Waarmee Lotus ik heb geen testen meer als ik morgen nog niet ongi ben (zou ik vandaag weer hebben moeten worden) koop ik ze morgen Oh ja lieverd bedankt voor je schattige kaart !! Roes ik had het al een paar bladzijden eerder gezegd ook jij heel erg super bedankt !! Lief dat je ook aan mij dacht
ben ik ook weer ff! lotuss ongi eindelijk doorgebroken? koffie testen testen ik hou van testjes turen! river pffff wordt al moe als in naar de cijfertjes kijk hahah 56 km sjalekke een sprongetje misschien?? hier niet veel nieuws te meldenbehalve alweer druk aan de klus
Hahahaha, ja zonder dwang! Zat wel een pauze van 5 uur tussen hoor. Nouja pauze? In de pauze heb ik mijn keuken leeggeruimd, kast weggebracht en nieuwe kast gehaald en weer ingeruimd. Morgen willen we richting callantsoog,terrasje pakken, mits ik op mijn zadel kan zitten haha.
Cindy jij houdt wel van klussen he Callantsoog geweldig dorpie River kom er graag maar dan wel met de auto
Cindy, kabouter klus dat je bent! Nog niet echt doorgebroken nee, alleen met afvegen. Morgen komt dat wel goed Morgen met spanning uitkijken naar Koffie's testresultaten. En voor de uitslag hoop ik alles wat koffie hoopt En river wil morgen gewoon wéér gaan fietsen...
Ik zit nog een beetje in tweestrijd hoor. Ml wil sowieso fietsen vandaag want hij heeft morgen de inspanningstest bij de cardioloog en even een terrasje pakken klinkt ook wel leuk, maar jee ik wist niet dat je doos zoooooo zeer kon doen. Ik denk dat ik wel meega hoor, eens kijken of ik ergens een kussentje kan vinden.
ja idd ......maar wanneer weten jullie nu eens iets meer????? pffffffffff jullie laten ons wel in spanning zeg