Haha, nou...hier niets toch? Ben nog nooit ongi geworden als ik wel zwanger was. Dat het niet zo goed doorbreekt, tja, heb het wel meer, duurt het een paar dagen, dan breekt het ineens goed door en is het met twee dagen weg! Maar Koffie...dát is nog wel even spannend natuurlijk!
Ik hoef morgen nog maar 1 (halve) dag te werken en dan heb ik verlof!!!!!!!!!!!!!! (zo, dat wilde ik even kwijt)
Ha, weer internet! Ze hadden ons ineens afgesloten omdat we een virus hadden en er hele grote bestanden verstuurd werden...of zoiets. Koffie?
Test gedaan Omo wit Volgende week dus ff naar de huisarts want ik wil deze kwaaltjes geen 10 jaar doormaken
Pffff...weten we dat ook weer Zou ik inderdaad maar doen dan, wie weet hoe je ervan opknapt! Knuf lieffie!
haha nee door de overgang schijn je aan te moeten komen maar het zal best wel hoor dat ik net aan het begin sta..Zei ook al tegen ML misschien heb ik alles al gehad en wordt ik gewoon nooit meer ongesteld
Als dat zou betekenen dat je geen kwalen zou krijgen..mmmm, dat zou dan mooi zijn! Kan wel...je hebt vrouwen die nergens last van hebben. M'n moeder had ook geen last, door de pleisters
Ik ga hier morgen weer even bijlezen, hopelijk heb ik dan wel meer tijd. Nu niet meer, zo Quinten halen voor weer een slok en dan naar m'n bedje. Even een snelle copy/paste van wat ik elders al heb geschreven : Ik heb vakantie!!! Nou ja, het is hier nog een puinhoop en ik moet alles nog doen voor we kunnen vertrekken zondag vroeg, maar ik hoef niet meer naar m'n werk. Morgen de kindjes wel naar het KDV, dan kan ik tenminste wat gedaan krijgen. Vandaag mijn moeder ook hier, gisteravond haar verjaardag gevierd. Lang verhaal kort, ze is dementerend en ik weer werkelijk niet meer waar dit schip gaat stranden. Vandaag met allebei de kinderen naar het CB geweest. Quinten prima in lengte, in gewicht te weinig aangekomen (gezakt van bijna bovenste lijn naar nu op onderste lijn v.d curve). Over 3 weken extra komen wegen. Verder alles goed. Brullen bij de prikjes, ah gosh! Danique prima in lengte en gewicht, ze kan bouwen met blokjes (jawel), praten kan ze ook (echt waar) en de ogentest 'voldoende voor haar leeftijd'. Ogen houden wij extra in de gaten want toen Chris een klein Chrisje van 6 jaar oud was bleek dat hij -6 had omdat hij niets op het schoolbord kon zien. Ik ben nog hondsmoe. Maar het is een fase, hetiseenfase! De wvk op het CB raadde me wel aan om het 's nachts niet meer altijd een speentje te geven maar ook goed te kijken of hij toch niet om 03.00 of 04.00 een voeding nodig heeft. Nu voed ik niet eerder dan 06.00, maar als hij het echt nodig heeft zal ik eraan moeten geloven en dan slaap ik nog minder.
Goh, ik heb verlof. Iets waar ik zo lang naar verlangd heb, op gehoopt heb....wat me steeds net niet gegund leek. En nu? Nu heb ik gewoon zwangerschapsverlof. Ben ik morgen 34 weken zwanger, krijg ik over 6 weken (ongeveer) een kindje. Hetzelfde kindje wat vanmorgen 20 minuten lang de hik had, wat nu gezellig aan het schoppen en draaien is...een droom die nu werkelijk werkelijkheid lijkt te worden. En ik? Ik kan alleen maar huilen. Tranen van geluk, van ongeloof en tranen van verbazing.
Ja, je eerste kind krijgen blijft het grootste wonder. Je bent zelf ook nog helemaal blanco als moeder. Geniet van je verlof!
Het wordt steeds meer 'tastbare werkelijkheid' he? Vanavond zat ik Quinten te voeden en toen moest ik ook ineens huilen van geluk. Zomaar. Ineens. Hier druk druk, morgen nog flink veel pakken en doen en dan wegwezen! Weet niet of ik morgen hier nog langs kan komen, zo niet dan misschien vanuit Frankrijk als ik de nieuwe iPad aan de praat krijg. Oh ja, nog een nieuwtje : het tandenloze-bekkie-tijdperk is al voorbij! Het kind is nog net geen 5 maanden en er zijn al 2 tandjes doorgebroken in Quinten's onderkaakje! Snik.
Zo, wij hebben er een middagje cqrdioloog opzitten. Uitslag: een gezond hart. Dus even heel blij om vervolgens vreselijk te balen dat de anastesist een storinkje had gezien waardoor de hersteloperatie van gisteren dus afgezegd werd en we tot november moeten wachten. De cardioloog heeft ook geen idee waar dat storinkje dan moet zitten, hij zag hem namelijk niet op dezelfde uitdraai.
Zo, we zitten hier een week zonder internet! Virus, waardoor ze alles hebben dichtgegooid van Ziggo. Niet alleen de mailbox, er werden door dat virus allerlei grote bestanden verstuurd, maar gewoon alles he..en gewoon een week! Allang nieuwe install gedaan maar valt niet over te praten, ruzieen of schreeuwen. Wat een K bedrijf! Snel weer over op xs4all. Ze doen gewoon net alsof het jouw schuld is ipv hulp te bieden. En een houding... Die betaal je dan elke maand...:x Trouwens ook goed ongi geworden. Wel met meer buikpijn en stolsels. Heb nooit buikpijn anders. Pff, gepiel met die telefoon internetten nu! Werkt toch niet zo lekker als m'n pc...
Wauw lotuss, een week zonder internet? Dat is lang. Ik moet maandag een afspraak maken met de dokter. Sinds donderdag heb ik pijn in mijn slokdarm als ik iets doorslik. Heb er net even op gegoogled, maar daar werd ik ook niet wijzer van. Alles klonk meteen heftig. Altijd balen dat het weekend er dan weer net tussen zit. Gelukkig moet ik het hele weekend werken tot 22 uur, dat leidt een beetje af.
Dag meisjes, hoest hier? Hier alles ok. weinig te melden HELAAS Sterkte River. Fijne tijd gewenst aan de verlofjes/vakantietjes . liefs, Shadow.