Hoi! 5 dagen overtijd nu en normaal een hele regelmatige cyclus. Testen blijven negatief, gisteren de dokter gebeld en die adviseerd een bloedtest over een week omdat het kan zijn dat de aanmaak van hcg gewoon wat langzamer gaat. Bij de eerste gestopt met de pil en niet meer ongesteld geworden dus weet ook njet meer met hoeveel weken ik toen positief teste. Gisteren een beetje roze achtig bloedverlies gehad echt een klein beetje met het afvegen, daarna helemaal niks meer. Vanmiddag weer een heel klein beetje bruin bloedverlies maar meer met het afvegen. Zijn er meer vrouwen die dit hebben gehad en toch zwanger waren? Ik voel me ook gewoon heel anders en mijn buik is ook bol en opgezet, zo vervelend om in onzekerheid te zitten. Een ei overslaan kan natuurlijk maar dit is echt nog nooit gebeurd dus daar ga ik nu niet zo snel vanuit. Liefs!
Hoe zeker ben je van je eisprong? Hoe heb je die gevonden? Ps.. dat je nooit een latere eisprong/langere cyclus hebt gehad wil niet zeggen dat dag niet ineens kan hoor Dat bloedverlies kan van een eisprong zijn geweest trouwens Ook van een innesteling, maar dan heb je dus alsnog een later ei gehad en dus langere cyclus. Je kan over 3 dagen nog een keer testen. Als het nu van een innesteling was dan moet je over 3 dagen al positief testen. Is de test nefatief, dan is echt je ei ws onlangs pas geweest.