Even snel voor slapengaan (ben (nog) niet nodig op het werk @ Liefkleintje, ik duim dat het weg blijft! En denk ook niet dat temp savonds veel invloed heeft op smorgens @ Amanda, weet je al wanneer jullie bij de fert.arts terecht kunnen?! @ Kelly, dit is voor mij de eerste keer dat ik het meemaak op mn werk (werk nog niet zo lang bij deze locatie) en aangezien ik persoonlijk begeleider van deze man ben raakt het me wel nog meer denk ik Ik had douchemat, wasmand, bijzettafeltje, plantenpotje en nog wel iets gekocht (wat ik dus nu al niet meer weet, schaam!) @ Veerle, pfff nog geen duidelijkheid voor jou dus?! @ Angel, hier temp ook laag, maar zegt toch niks over zwanger of niet?! @ Jeske, fijn dat je mams lekker aanwezig was! Hier lekker langzaamaan bedje in. Slaap lekker meiden en vannacht gewoon doorslapen he?!
@ Angel, kijk hier even voor zwangere FF-kaartjes. Je temp hoeft dus helemaal niet superhoog te zijn! http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/8194-temperatuurkaartjes-zwangeren.html
Noorus, hopelijk bellen ze vannacht niet! Kan me voorstellen dat je het zo aantrekt als zijn persoonlijke begeleider bent. Nee, nog niet. Ga morgen de doorverwijzingspapieren ophalen en kijken wanneer we terecht kunnen.
Hee! Zo weer thuis na een avonddienst.. Pff niet leuk met die gladheid en schaatsfreaken! Heb net ff bijgelezen, ondanks dat het een rustig dagje in de trein was toch een hoop te lezen. Mira; wat een gedoe zeg met de scouting! Veerle; hè bah nog steeds geen duidelijkheid! Vind het wel gek dat er gesproken wordt over bbz. Hiervoor is een pos zw test nodig! Verder kan buikpijn en bruinverlies wel een symptoom zijn. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt! Liefkleintje; ook voor jouw weer zo veel onzekerheid! Je temp is nog mooi! Hopelijk morgen ook nog! Duim duim! Maandag naar de ha? Voor verwijzing? Amanda; zaadjes te weing? Dat is erg balen! Hoop dat jullie snel naar de fert. Arts kunnen! Hoe is je mannetje eronder? Noorus; pff snap dat je betrokken bent bij de client! Heb altijd respect voor mensen die pers. begeleider zijn! Geef mij maar de korte contacten.. Veel sterkte! Kelly; ernom vervelend dat de TNT niks kan betekenen! Jeske; weet niet zo goed wat ik zeggen moet! Het lijkt mij een vreselijke situatie waarin jullie verkeren! Ook do weer zo'n spannende dag! Het houd naar niet op! Kan me voorstellen dat het allemaal even teveel voor je wordt! Doe rustig aan meis! Ik duik mijn bed in! Morgen weer vroeg dag.. Om 8u bij de tandarts zijn voor verdere behandeling voor mijn kaakprobleem.. Bah bah! Daarna een dienstje draaien..
Even snel..lees wel bij maar reageer morgen avond ok... Amanda ook snel..ik ben NOG steeds aardig en dat op dag 3 van de medicatie..ben zo aardig dat manlief alvast een valentijnskadootje heeft gekocht... concert van Roxette! Ben weg en ga naar bed.. jaja ik weet het..zou tegelijk met zoonlief gaan slapen pfff
Debs, lekker vroeg bij tandarts! Moet je nog vaak terug? PCOmama, haha kadootje al binnen! Hier hoef ik niks te verwachten, dan kan het altijd nog meevallen . Slaap lekker!
Amanda; geen idee.. Dit is de eerste keer. Terug verwezen door kaakchirurg. Ze gaan morgen verder beoordelen! Ben benieuwd! Hoe is het bij jullie? Ik begreep dat het bij jouw vriend niet helemaal goed zat toch? Hoop dat jullie snel terrecht kunnen! Heeft de ha de test gedaan? Sweet dreams!
Spannend, hopelijk gaat het allemaal goed! Zit idd niet goed bij mijn mannetje (op dit moment). In november bij de HA geweest omdat we nog niet zwanger zijn. Hebben toen een doorverwijzing gehad naar het ziekenhuis. We hebben eind november een zaadonderzoek en een inwendige echo (ik dan) gehad. Bij mij zag het er allemaal goed uit, alleen bij manlief niet, te weinig zaad. We hebben toen weer een doorverwijzing gehad aangezien het ook een moment opname geweest kan zijn. Ongeveer 2 weken geleden dat 2e onderzoek gehad en dan nu weer dezelfde uitslag. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat bij die fert.arts! Sorry, dat er geen alinea's in zitten, maar dat lukt niet op mijn telefoon.
Ach dat is wel enorm vervelend nieuws zeg! Daar zit je zeker niet op te wachten! Ook voor jouw man kijkt het me naar om te horen. Veel mannen vinden dat toch hun mannelijkheid??! Hoop echt dat jullie snel geholpen kunnen worden! Ga poging doen tot slapen.. Slaap lekker!
Spook 1 meld zich vent ligt weer erns te snurken *geeft een schop, zo hij wordt wakker en draait zich om* Ga weer een poging wagen tot slapen......
Spook 2 in ook in da house heb trouwens heerlijk geslapen van 22-3uur en gewoon niet moe meer... Debs: ik vond het ook een beetje gek van bbz... Je moet dan idd wel hcg aanmaken. Ik ben ook niet bij die dokterspraktijk, ze adviseerde alleen om niet te lang door te lopen met dit bloedverlies wat niet herkenbaar is voor mij. Ik ben al een tijd van de pil af (vroeger koperspiraal gehad&), dus weet wel hoe een 'normale' menstruatie voor me is. Nu kan dat wel wisselen per cyclus. Denk dat ik vandaag sowieso even een afspraak maak met m'n huisarts voor a.s. donderdag om het even over m'n lange cyclus te hebben, of dit wel oké is en even over 'problemen' man hebben. Bloeden is weer begonnen:x Heb soort blaasontstekingsgevoel en plas meer dan normaal, tepels blijven hard en donkerder van kleur. Dus ik blijf wat verschijnselen hebben (ik weet lijf kan raar doen...) Ik heb dit jullie dit nooit verteld, maar ik ben ooit eerder zwanger geweest in 2006, niet gepland en mis gegaan met 5-6 wkn, dit was niet met m'n huidige man trouwens... Die heb ik een half jaar hierna leren kennen. Dus ik ben pas helemaal gerust als m'n borsten weer 'normaal' zijn... Van mij mag de ongi doorzetten Ga ik even naar ongi-land om vervolgens weer in de klustrein plaats te nemen
Debs: succes vandaag bij de kaakchirurg!!! Angel: lage temp zegt echt niet heel veel hoor. En ligt er ook aan hoe laat je tempt, hoe eerder hoe lager de temp is, bij mij iig wel. Noorus: jij tempt altijd redelijk vroeg, dus dan is ie ook lager, het gaat voornamelijk om het verschil voor/na eisprong. Jij had trouwens mooie ovu-dip hoor! Jeskejes: benieuwd of je ei dr echt is geweest, dan zou je wel een strakke cyclus hebben! Duimen voor een beebje, is jullie zo gegund! Liefkleintje: hopelijk blijft je temp goed en 's avonds tempen heeft vlgs mij geen zin. Laat je niet gek maken door die temp... Duimen draaien voor jou ook! En als je wel ongi wordt, maak je idd die afspraak bij je huisarts! 't Mag voor jullie ook wel eens komen! Amanda: hoop dat je snel terrecht kan bij fert. arts! Hoe is je man er onder dat z'n zaad niet super is? Succes meis! Debs: bevalt het niet tempen voor je??? Gebruik je nog ovutesten of nu helemaal niks? Nogmaals succes vandaag en lekker druk met werken? Hoe is het schilderen gegaan op je andere werk? PCO-mama: fijn dat je weinig last heb van de Tamoxifen! Dit werkt toch soortgelijk als Clomid? En einde deze week follikelmeting toch? Spannend! En lief hoe je zoontje dat zei! Mira: druk met de scouting! En zijn jullie er al uit welk huisje het wordt? Hattem of Zutphen??? Nog geen ei in aantocht? Wanneer moest je eigenlijk weer naar de gyn toe? Hopelijk kan je dan eens starten met je behandeling! Krijg je dan ook Clomid oid? Balen trouwens van jullie koude huis Evy: alles oké nog bij jou? Vrijdag echo toch? Ga voor je duimen! Zwangeren Rosa en Kelly succes met de zw-verschijnselen! En idd nog niet veel roze in deze klustrein...Maar we houden de l*l erin! En weet zeker dat we hier allemaal een keer een beebje in onze armen sluiten! Knuffels voor iedereen!!! Ook voor degenen die minder vaak lezen/posten! (dus Enjoylife blijf lekker meelezen meid!)
Meldplicht...... ik ben er ook weer. En helemasl blij sliep vóór half 12 tot uur of 6. He he ik is zo blij. Een keertje geen spookje Alleen FF kaartje.... raar ding. Ik zal afscheiding er effe weghalen Owja GOEDEMORGEN...... ik ga straks reageren. Knuff voor iedereen.
FF blijft m op dag 8 zetten. Waarom eigenlijk? Dat is wel heel vroeg voor mijn ei dan zou ik nu cyclus van 22 dgn hebben. Doe maar niet hoor. Ik denk zelf dat ie op dag 12 gesprongen is. Maar hoe kryg ik mn kruis daar??
Morning ladies, Pfff lekker geslapen dat wel, maar op de een of andere manier toch nog moe.... Spook 1 en 2......zijn zeker NU weer in slaap gevallen Amanda, weet je, dat beebje komt ook wel...er zijn geloof ik ook van de homeopatische tabletten voor het sperma, maar of dat helpt ik weet het niet natuurlijk...heeft hij te weinig goede zaadjes of te traag? Kan ook natuurlijk!? Debs, succes vandaag bij de tandarts...jij helpt mij wel hele tijd eraan herinneren dat ik ook moet bellen haha... Veerle, vage bedoeling bij jou zeg! Hoe voel je je nu? Angel, hoest met jou?? Jeske, gek he dat FF jouw ei op dag 8 zet!? Misschien heb je het wel gehad...je hebt geklust toch? Noorus, die van jou gaat ook omhoog En nog iets gehoord van je cliënt? LK, die van jou lijkt ook goed te gaan! Zooo redelijk bijgekletst...ga gauw mijn kop onder de kraan gooien en effe een paar wimpers de krul in leggen want wat dat betreft net spoeky hahaha.... Werkse vandaag allemaal en tot lees/schrijfse
Pcomama werk ze. Succes met de wimpers in de krul leggen. Hoop dat de vermoeidheid meevalt. En fijn dat je lekker geslapen hebt. Ja hier snap ik echt niks van mn cyclus en dag 8 ei.... savonds pas geklust dus ja denk dat als mn ei toen was we te laat waren. Had gister wat steken. Dus hoop.zo dat mn ei NIET op dag 8 was. Baal behoorlijk. Weer dag wachten tot tempen..... ist al morgen?
Noorus yeah jouw temp gaat omhoog. Houden zo. Debs succes vandaag. Hoop dat je niet teveel pijn hebt.