Ow Veerle lees net over je mk. Meis toch. Dikke knuffel voor jou. Ik zou als je t allemaal niet vertrouwd de ha contacten.
Sorry rest weet ik niet meer wat ik gelezen heb. Maar hoop en duim dat iedereen snel een beebje in de buik heeft!!!!!!
OMG!!! Heb echt een man/man hoor.... Was zijn schoenen kwijt....blijft al een kwartier om mij heen lopen..echt vaag hoor...echt vaag hoor.. ik zo ja, wat verwacht je nou van mij? Ja niets, maar het is toch vaag...zijn mijn schoenen weg.. ik zo ja uhh dan ga je maar op je blote voeten... Of je gaat gewoon eens zoeken ipv om mij heen lopen draaien met de melding hoe vaag je het wel niet vind... Ja zegt ie, dat is een goed idee... GOH! Nou hij heeft ze hoor, lagen gewoon boven... mijn god zeg, wat een vent
Haha pcomama heerlijk zon man. Zo waren wij gister een autosleutel kwijt. Ach ja zo hou je de l*l erin.
Goedemorgen, PCOmama. op het tijdstip dat jij een bericht verstuurde vanmorgen was ik al wakker . Dochterlief vond het tijd om wakker te worden, (ik niet) dus ff radio bij d'r aangezet en mocht ik zowaar nog 3 kwartier blijven liggen. Lekker mannetje heb je hihi Jeskejes je hebt weer lekker gekletst in jezelf Werkse meiden die moeten werken!!
Dames wat ist rustig hier? Ik wilde de auto starten.om naar mn afspraak te gaan. Doet dat klereding t niet. Grr nu gaat afspraak over... baal er wel van. Want mocht ik zwanger zijn dan mag t niet
Goedemorgen dames! Temp vanmorgen 36,10. Kan er niks over zeggen... Veerle: We zijn er nog niet uit waar we op vakantie gaan Moeder en zusje moeten nog eens ervoor gaan zitten. Eind feb gaan ze boeken zeiden ze Dus we zien wel waar we terecht komen Volgens mij nog geen ei in zicht (als deze ronde weer 78 dagen is duurt het nog wel even ). Ik moet volgende week donderdag naar de GYN, dus dan zullen we het horen of ik mag beginnen. De GYN heeft nog niet gezegd aan welke behandeling hij wil beginnen. Ik verwacht Clomid, maar kan net zo goed iets anders zijn We zullen het horen Jeskejes: Dat is balen!!! Hopelijk start je auto snel weer! En anders even wat hulp met de startkabels aan iemand vragen? Hier belde manlief net... "Ja, ik had gesmst en je reageerde niet, dus ik dacht dat je mss boos was omdat ik over school begon... Dat wil ik niet hoor, dat je boos bent!!! Dus daarom bel ik even...". Dus ik zeg "Uhm... Ja... Moet ik op ieder smsje reageren??? Kan toch ook als je vanavond weer thuis ben?". Pfff, dat kan ik er echt nu even niet bij hebben hoor. Stapje voor stapje en niet alles tegelijk!!!
Mira hoop toch dat je ei eerder komt. Dat de gyn je gaat helpen. Mag nu zo onderhand wel hoor!! Uh ja mannen en smsen en reageren. Op zich wel lief dat ie ff belt. Auto.... Iedereen in de straat is werken en startkabels liggen in de andere auto. Tante vraag ik straks mij op te halen.
Jeskejes: Jammer dat de startkabels in de andere auto liggen. Fijn dat je dan je tante kan bellen Idd wel lief dat hij belt, maar was wel een beetje boos om de smsjes, dus had niet echt veel behoefte aan een gesprek Vanavond gesprek over Scouting op de blokhut... Ben benieuwd waar we op uit gaan komen!
Noorus: Ach, uitslapen mag ook wel eens!!! Hopelijk lekker kunnen slapen? Jeskejes: Ik hoop ook dat ik mag beginnen van de GYN, maar we zulllen zien. Ben nadat ik weer wat kon eten na het ziek zijn wel iets aangekomen (niet gek natuurlijk), maar niet terug op mijn oude gewicht Dus ik ben blij!!!
Uh nee dan is een belletje net ff teveel en snappen.ze dat niet. Ja bedoelde t goed hihi. Mannen.... Ben ook benieuwd voor je en de scouting. Hoop duidelijkheid en leiding erbij enzo
@ Jeske, werd wakker en besefte dat het al behoorlijk laat was... Balen van je auto (ik had dat het weekend ook). Fijn dat je tante kan komen helpen @ Mira, wat smste je man dan dat je daar al geirriteerd om was? @ PCOmama, haha dat verhaal over jou man @ Veerle, ik wist niet dat vroeg testen lage temps veroorzaakt (wat natuurlijk wel heel logisch is).
@noorus: ja dat heb ik ook met IKEA spijtig te horen dat je client zo sterk achteruit gaat, sterkte x wat lekker zo lang slapen, ik kan zaterdag eens uitslapen, dochter blijft vrijdag bij oma en opa slapen @liefkleintje: hier wordt volop geduimd dat er niets rood meer gespot wordt @amanda: spijtig dat de uitslag niet hoger was, hopelijk komen ze snel met een geschikte behandeling voor jullie @veerle: pfff, ook niet gemakkelijk die onduidelijkheid, waarom laat je je bloed niet trekken bij de HA, denk dat ze hier toch ook wel al iets in kunnen zien. wat naar dat je al eens een mk hebt gehad hier alles ok, wou dat het idd al vrijdag was, nog 3x slapen, das niets toch @kelly: ja dat maagzuur is echt wel irritant hé, hopelijk is het maar eventjes en snel weer over valentijn wordt bij ons niet direct gevierd denk ik dit jaar, ach misschien koop ik hem wel een kleinigheidje Deze ochtend een vrij goeie ochtend gehad, misselijkheid viel mee, nog altijd trouwens, een beetje maar niets vergeleken met gisteren