Ik voel me super belabberd, en dus helemaal TOP! Ben blij met ieder pijntje, duizelig gevoel, wegtrekker, misselijkheid, dikke voeten en vingers en de pijnlijke borsten. Het voelt echt compleet anders dan vorige keer dus daar ben ik gewoon heel erg blij om. Zou het dan nu echt? En hoe is het met jullie allemaal?!? Ben superbenieuwd Ik strooi HCG in het rond hier, en ik blijf PINK hoor!
Kijk das mooi om te horen. Dit is een plakjerd en geniet ervan he. Thnx voor t HCG!!! Had int nod topic gelezen dat je zwanger was dus hoop niet dat ik t hier neer zette want ben zo blij voor je!! Hier weer een rare cyclus en operatie mama voor de boeg
Meiden, bedankt voor al het duimen!!! Temp is nog hoog, maar gaat zakken! Ik heb nu alweer bruin verlies, dus dat gaat wel doorzetten Ga zo de huisarts bellen en een afspraak maken voor maandag!
Liefkleintje je temp is nog mooi hoog hoor. En een beetje dalen is niet zo erg. Maar meid groot gelijk. ff langs de ha voor zekerheid dit is ook slopend
Mijn temp is nu nog hoog, maar zal morgen wel zakken! Omdat ik al bruin verlies heb zal het wel doorzetten!
Hoop t niet maar snap je wel. Bruinverlies heb je dan liever niet. Of positest of doorzetten. Blijf toch duimen hihi. Oh wast nu maar eens duidelijk he met die lichamen van een vrouw. Heb je dit al eens eerder gehad? Bruinverlies en hoge temp?
@rosa: dat moet serieus scary geweest zijn, ik heb het eens gehad dat de distributieriem losgekomen was en kon bijna niet meer draaien aan m'n stuur, was ook schrikken de eerste straat die ik moest inslaan @nuage: hé gefeliciteerd meid, ook een beebje voor september zie ik @liefkleintje: ik had begin deze zwangerschap ook bruinverlies, dus dat hoeft nog niets te zeggen, hoop voor jou dat het echt niets wil zeggen hoor
even snel mag ik even ego #$@%$^$#^$^%$@&&%&$&%$% aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrg! hahaha zo heb een but dag!
Jeske en evy....ik heb geen hoop meer hoor! Begint bij mij eigenlijk altijd met bruin verlies. Verwacht dat het do zal doorzetten! Soms zakt mijn temp pas als de ongi al doorgebroken is! Heb de dokter gebeld en we hebben ma om 14.05u een afspraak! Wat klote dit!!!
ohhh liefkleintje tis idd zwaar @#%&* goed dat afspraak staat! Hoop dat ie antwoorden heeft. Pcomama.... adem in.... adem uit.... adem in.... Blegg but dag is niet leuk. Ik had dat gister toen t niet lukte.
Hey kippies, ik ben er ook weer even. Het was inderdaad heel scary dat mijn remmen het niet meer deden. Ik ben zo blij dat er verder niemand voor mij reed. Anders was het vast minder goed afgelopen. Ik zie er ook beetje tegen op om straks de kinderen van school te halen. Ik vind het toch wel eng zo. Mijn auto staat nu wel pal in de zon. Misschien helpt het wat, maar vrees dat het toch te koud is voor de rest. Ik was van plan om met mijn auto door de wasstraat te gaan, aangezien er waarschijnlijk gewoon ijs tussen zit. Maar zelfs de wasstraat was vanochtend bevroren. Misschien straks niet meer. Ga daar iig even weer langs rijden.
Ik word gek van mijn lijf... Weer zere borsten vandaag en wat roze/licht rood verlies vanmorgen?! Heb ook sinds gisteren een soort ongi/eisprong buikpijn. Snap er echt geen snars meer van. (ben ook nog veel misselijk/duizelig). Bah. @Veerle, wat een onzekerheid joh. En vervelend van je mk toen. @ amanda, wel boven de rode lijn je temp. Spannend. @Kelly, vervelend zeg, het zuur. @liefkleintje nog steeds mooie hoge temp! O maar wel bruin verlies lees ik @Noorus, mooi omhoog jou temp! Sterkte op je werk. @PCOmama, mannen kunnen toch nooit zoeken!? @Rosa, wat een schrik... @Nuage, gezellig hoor. Er is altijd plaats!
Bo bah das allesbehalve fijn. Miss dan toch zwanger? Ik weet t niet. Denk beetje mee. Hoe is je temp? Dat deed jij toch?
Ik heb geen idee. Mijn verstand zegt van niet, gevoel zegt van wel. Temp doe ik pas 7 dagen dus ook geen idee hoe hij ervoor was. Hij is wel erg laag om zwanger te zijn. Het zal ook vast niet hoor, maar dan wil ik me ook gewoon goed voelen en niet van die vage dingen steeds
Jeetje Bo, balen van die verschijnselen... @ Liefkleintje en PCOmama, *knuffel* Hier ook een niet startende auto net