Maar de 31e staat dan??? Amanda heb jij t lijstje nog?? Post m ff hier wie er de 31e kunnen. Dan kunnen we verder regelen en miss komen er nog wel bij!!
Ow ow ow Noorus ik denk dat je ei eraan zit te komen!! En dan wat soldaatjes erbij en dan en dan en dan.... een plakbeebje voor jou!!!!!! En Noorysman natuurlijk ook he.
Ben terug uit Euro Disney hoor en alles is nog goed. Te moe om alles bij te lezen en uitgebreid te reageren maar vond het wel goed om me even te laten horen!
Zo de 1e was hangt alweer.......... spijkerbroek weer in de droger kan ik die morgen weer aan . Ben alweer gedoucht en nu even uit hijgen hihi Oh en ik had met boodschappen nog 2 hele mooie orchideeën gekocht, 2 grote voor 10 euro. Een roze en een paarse . Er zitten een hoop knoppen in, nu maar hopen dat ze het gaan doen he
@ Waxientje, welkom terug meis! Fijn dat het leuk was! @ Jes, waarom denk je dat ei komt?! Gedraag ik me ei-ig?!
Ja Mira kon dan ook. Noorus eggwhite... temp wat lager... dus ik denk dat ie komt. En ja... je gedraagt je ei-ig hihi.
Ja nu weet ik t weer Amabda..Seizoen begonnen.dan he. Ja tyd moeten we t nog over hebben. Trustuhhh Kelly
Ik kan ook alleen savonds de 31ste, moet werken overdag... Tarzan is even wennen maar voor de lachspieren was hij al geweldig!