De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ennuh welterusten meiden! :) Fijn om de fiets op mijn banner mooi in het midden te zien staan! :)

Dit ei-ige eitje gaat zo maar es een uiltje knappen :p

2. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Haha, Noorus!

3. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Wat een drukte nog op dit tijdstip!

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hier ben ik weer :D Ja, kan de 31e gewoon mee hoor!!!

Gaan zo richting bed, ben doodop! Morgen mss in de ochtend nog even hier en daarna niet meer, drukke dag namelijk ;)

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Succes morgen Mira! :)

Amanda, kan jij de slaap nog niet vatten?! Hier hebben de buren een feestje... Hoop dat we kunnen slapen zo...

6. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    ik had vanavond een meiden avond met vriendinnen doen we 1x in de 6 weken, spelen we risk en heel veel lachen en snaaien.
    Maar jullie hebben er ook wat afgesnaaid zeg, welterusten allemaal.

7. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Noorus, zijn jullie niet eens uitgenodigd? Hopelijk houden ze snel op. Ik zat net nog beneden op de bank en toen kon ik me ogen niet open houden. En nu lig ik klaarwakker in bed! Mira, succes morgen!

8. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Klinkt gezellig Angel!! Slaap lekker

9. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Bleh Amanda, irritant is dat.... :( Mja, we waren wel uitgenodigd hoor, maar bleek later een feestje te zijn voor een vriendin van de buurvrouw en die kennen we niet, dus blijven toch maar thuis.

@ Angel, dat klinkt gezellig! :)

Benieuwd naar temp morgenochtend :)

10. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Spannend Noorus! Ik hoop deze ronde op een plakkerd voor jullie.

11. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Denk dat temp nog wel zal dalen, anders zou ei wel heel vroeg zijn...

We doen ons best hier Amanda! Jullie ook een plakkerd dan he! :D

Hier poging tot slapen doen.

Trusten meiden!

12. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Nog even vraag aan de meiden die al eens een afspraak hebben gehad in het ziekenhuis. Dinsdag gaan we er voor het eerst heen. Manlief heeft al 2x een zaadonderzoek gehad. Krijgen we dit nu nog een keer? Anders moeten we daar natuurlijk wel weer rekening mee houden. Vorige keren hebben we een doorverwijzing gehad van de HA.

13. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Weltrusten Noorus!

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Spook 1 meldt zich :(. Wat een KUT nacht!!!! half 2 lugt dochter te schreeuwen en huilen in bed, ik eruit, troosten en ze ligt zo weer in coma. ik terug naar bed val ik echt bijna in slaap gaat man zn telefoon om 2u privenr. ja je neemt toch op he, verkeerd verbonden werd er nog wel gezegd lachend gggrrrr kut pubers zo te horen. manlief sliep gewoon door. En ja hoor ik val bijna weer in slaap....... gaat manlief liggen snurken. dus ik uit bed luchtbed pakken verlengsnoer zoeken en lig dus nu in de woonkamer op t luchtbed klaar wakker :x. Ga de radio maar aanzetten misschien val ik nog in slaap.... half 9 gaat de wekker weer :(

spook 1 verlaat de trein weer sssstttt......

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Kan je die vent geen por geven van je? Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt op een luchtbed te gaan slapen als HIJ snurkt hoor haha
    Hopelijk slaap je nu!

Ga ik ook doen. Voel me nog steeds gek. Morgen echo om 13.00....
    Truste!!

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hi Meiden!

Wat zijn jullie toch een stel gekkerds en mutsen bij elkaar;) (is positief bedoeld hoor!). Heb gewoon honger gekregen van alles wat ik voorbij heb zien komen: o.a. chocolade, drop, soesjes!
    Ik was gister pas om 20u thuis van werk en was om 7:00 die ochtend de deur al uit... We hebben een andere manier van verslaglegging in de fysio en dat is dus super uitgebreid (en we krijgen geen extra tijd hiervoor). En het erge is dat het bij mij nog niet af is... En die stomme baas van me zorgt er niet voor dat we thuis kunnen inloggen in het systeem! Ik heb do een andere fysiopraktijk bij mij in de buurt gebeld of ik daar iets zou kunnen betekenen, misschien is het handiger dat ik naar een grotere organisatie ga waar de boel beter geregeld is... Het jammere is alleen dat dat praktijken waar ik werk (zijn 2 vestingen, 1 eigenaar) erg leuk zijn, voel me dr als een vis in het water en werk er bijna 2 jr nu en zou het jammer vinden als deze rompslomp de reden zou zijn voor ontslag indienen....

Maar goed, gister om 20u thuis en zei tegen mannetje: zin om uit eten te gaan? Hij: JA! Dus bij een leuk Aziatisch tentje een hapje gegeten en 't was lekkerrrrrrr!

Nu reageren, voor zover ik al het gekakel van jullie heb onthouden...

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wat ik natuurlijk heb onthouden is het speeltje van Noorus;) Las dat jullie even moesten wennen? Went snel genoeg hoor:p
    Bo: Hai! Neem maar afstand als dat goed voelt hoor meissie!
    Jeske: wat een heftigheid van die vrienden van je! En je lever te vol? Heb ik wel vaker gehoord bij stress e.d. Hopelijk heb je iets aan de behandeling!
    Isme: hoop dat het eens raak voor jullie is! En stom dat je die injecties zelf moet betalen!
    Nuage: vervelend dat je je zo naar voelde zeg! Zorg je goed voor jezelf? Prop je maar lekker vol;) Succes vanmiddag bij de echo! Heb je een pretecho?
    Waxientje: fijn dat je het leuk hebt gehad in Eurodisney! Vind het daar zooooo leuk! Ben een keer met werk geweest en heel het weekend met mini-oren opgelopen, voelde me weer 5:p
    Angel: leuk een risk-avond! Ik vind dat echt een tof spel! En misschien je ei wel geweest!
    Kelly: hoop dat je nu WEL slaapt! En je haar toch veilig gehouden las ik:D
    Toekan: duimen-duimen voor je! Je bent hier weer lekker aan het meekletsen, leuk leuk!
    Rosa: die telefoons! Fijn dat je het terug hebt kunnen draaien! Hoe is het met je jongste na de amandel-operatie? En hoe voel je je? Is de misselijkheid al wat minder?
    Mira: mooie koop zeg! En hoop dat je ei zich eens aandiend!!! En dan een bevruchte deze keer+ingenesteld+beeb over 9 mnd!
    PCO: mooie bak! Succes met onderhandelen! Putten is richting m'n ouders, misschien kan je een bakkie bij ze doen:p Met die auto kan je er nog wel wat meer baren....:) Hoop dat het raak is voor jullie, mag ook wel eens gebeuren!
    Amanda: spannend bijna naar de ferti-arts! Hoop dat er een plan voor jullie kan komen! Jullie wachten ook al zo lang! Jammie stroopwafels!
    Evy: wat vervelend dat je zo misselijk blijft!
    Jez: hoe is ie met jou?

Heb ik iedereen gehad??? En dit uit m'n hoofd, goed hè!

Volgens mij kan ik de 31e mrt wel!

Ik moet om 9u richting Zevenaar, heb collegiaal overleg met m'n ex-oefengroepje, met 5 dames, hele leuke op 1 na dan... Die stomme zwangere waar ik wel eens over verteld had. Dus deze ochtend nog even aan het werk en dan echt WEEKEND! En verders geen plannen, HEERLIJK!

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!!!

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Zo.... ik ben ook weer wakker.
    Ik heb alles gelezen. Reageer straks op pc op mn werk.
    En ik denk dat dit weer een aparte cyclus wordt. Temp is nog nooit zo stabiel gewest int begin. Rara pliessiepet.
    Ik ga nog ff dutteke doen.

19. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Zo ziet het er idd wel naar uit ja ;)

20. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Goedemorgen dames!

Hey Veerle, ga jij richting zevenaar? Kan jij bij mijn hele familie langs hahaha, die wonen namelijk in Didam ;) tuuter effe voor mij, heb ik ook mijn plicht weer gedaan hahaha....

Pfff wat een kletsmajoortjes zijn jullie zeg...en eten!? Mijn god!!!

Hier op de bank wederom in slaap gevallen....temp is 0,1 gezakt...dat gaat uhhh niet goed.........................OMHOOG MET DIE TEMP! Of ja is dit wel 'nog' goed?

Ik ga in ieder geval dan maar niet testen hahaha....want das zonder van mijn testjes morgen.... ik begin pas uhh...dinsdag/woensdag ofzo dan maar....mocht mijn temp zo een beetje blijven...

Mira hoe is het op de laptops?

Jeske hoest met jou?

De rest even zwaai zwaai...ga mij gauw aankleden en op weg naar Putten!

Deel Deze Pagina