De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ooh wacht ik zie het al, jij maakt ook elke keer nog een dipje voor je weer omhoog gaat...

2. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    jawel, want jij stijgt met 0.2 ik steeg maar met 0.1 :)

3. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ola....

Amanda, jij had het al gezien natuurlijk van de auto ;) Yeps we hebben hem gekocht...a.s. woensdag mogen we het als het goed is ophalen...eerst vrijdag, maar gaf aan dat de APK van onze oude auto dan verloopt op woensdag dus liever eerder...hij ging zijn best doen! Mooi....

Angel das vals spelen hahaha, maar ik heb dat ook gedaan hoor...ik heb de ovu test weggehaald en dan heb ik ook later mijn ei gehad... dusssssss kan allemaal!

Bo idd, mooi patroontje maak jij ervan....lijkt wel dat spelletje wat mijn zoon speelt..alle vragen goed van mini loco krijg je een mooi patroon ;)

Toekan idd, we doen hetzelfde....als we dan ook hetzelfde testresultaat gaan krijgen is het helemaal mooi toch ;)

Noorus, toekan gaat gestaag omhoog...die heeft een trap nodig om haar hoogtepunt te bereiken ;)

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Aah oke, snap hem nu (sorry, tis nog vroeg en liggen nog in bed...) Naja ben benieuwd wat temp hier morgen gaat doen. Of ie omhoog gaat of nog een dipje gaat maken. Had dinsdag eitjes van 1 cm. Hoe lang duurt het dan voordat ze groot genoeg zijn om te springen (weet jij dat PCOmam?)

5. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    pco als dat resultaat dan een beebje is, is het goed! Die ongi wil ik hier niet meer zien hoor:x:(:p

6. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    BIJ geen rare fratsen in je lichaam zoals bij mij whaha, zou een ei springen tussen de 18 mm en 22 mm....bij mij is dat bijv. rond de 24 t/m 30 mm..ja ja ik krijg van die grote bolussen erin hahaha

7. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    is

Nee dat is waar.....maar de garanties zijn helaas niet inbegrepen bah bah bah! Als je er zo over nadenkt haha...maar goed... we gaan er gewoon voor....ik test ook pas dinsdag ofzo denk ik... jij?

Ik moest gisteren ook bloedprikken, maar had geen zin dus heb het ook niet gedaan..... ah jah, uitslag had ik pas gehad wanneer ik in het zh moet komen dus schiet ik ook geen bal mee op!

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Gefeli met de auto PCOmam!

En thanx voor de uitleg. En hoe snel groeit zo'n ei dan!? Was dat niet 2 mm per dag?! Want als ik dinsdag op ruim 10 mm zat kan hij dus wel gister/vannacht gesprongen zijn... En inderdaad wat een bolussen heb jij zeg :p Doet dat geen zeer?! ;)

9. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    hahaha merk er weinig van....

Maar nee het groeit ongeveer 1 mm per dag...bij mij was het zo dat het circa 5 mm groeide in circa 4 / 5 dagen zeg maar...

10. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    ik morgen! Maar ik verwacht er eigenlijk niet veel van hoor;) Maar ach het is dan weekend he:p

11. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    we gaan gewoon duimendraaien! Een van ons is zwanger let maar op!;)

12. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    dan denk ik gezien onze kaartjes, dat jij het bent! haha ik loop hier ook al sinds gisteren met ms krampen en tieten als waterballonnen.. dus ik voel de bui al hangen hoor:(;)

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    PCOmama, gefeli met de nieuwe auto!!

Hier net weer thuis, badje opgehaald :D

Morgen weer naar iemand toe om een telefoon op de halen.......... de onze is gisteren kaduuk gegaan (huistelefoon), gaat weer lekker...........

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ga jij morgen testen Toekan!?!!!?

15. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Hoezo dan???

16. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Naja we gaan het beleven hier met de eieren hoor! Komen ze niet dan wachten we maar op pasen! :D

17. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere

Oeh leuk!!! Uhhh scheelt kosten aan bellen hahaha

18. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    jaaa ik ga morgen testen! Maar ik verwacht er niets van hahaha;) lekker tegenstrijdig! Maar dat is heel dit zwanger worden gedoe toch ook dus ik doe lekker men zin:p:p

19. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Gelijk heb je Toekan! :) En wie weet wat er nog gebeurd! :D

20. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    die tieten als waterballonnen zijn mijn teken bij uitstek dat mijn ms er aan komen... en aangezien ik ook al ms krampen heb.. tja.. zegt genoeg vrees ik;)

Deel Deze Pagina