@ Veerle, wilde nog zeggen wat een superlieve kat hebben jullie!!!!! En superleuke foto's ook!!! Wat een klim hebben jullie gemaakt zeg!
ben ik verbannen ofzo! Krijg helemaal GEEN FOTO;S en een jankend poppetje erbij! Wacht die komt nu..........................
Toekan, zon 19 en ma 20 heb je toen later getempt of anders geslapen? Als je die tempen weg zou laten, zet ff dan zelf geen kruis?
neen, niets anders gedaan. altijd getempt tussen 6u50 en 7u20... niet anders geslapen... heb ze even ontkaart en nog steeds geen kruis, kijk maar
haha nu ga ik ze wel weer in kaart brengen hoor.. zal wel mijn autistische ik zijn, maar ik kan mijn kaartje zo niet aanzien hahaha
ooh kijk! haha nu heb ik wel een kruis! even de override afgezet haha ik ging er vanuit als ik de dag even weghaalde dat het goed was, maar neen hoor haha ik moest natuurlijk ook de override afzetten haha heb ik weer voor! (al denk ik stiekem dat hij een dagje later was)
Hoe dan ook, ik vind een rood kruis mooier dan een blauw kruis. Al twijfel ik ook een beetje tussen dag 32 en 33.
Zooo wat hebben jullie weer een hoop gekletst! Veel gelezen en weinig onthouden Pco: mooie auto! Waxientje: fijn dat je het leuk hebt gehad in disney Noorus: ben nog steeds benieuwd naar je recensie uhhh oh god, verder weet ik het even niet meer. Ik ga me zo klaar maken om te gaan werken Mijn 5e weekend achter elkaar. Gelukkig volgende week in het weekend vrij
Hartje klopt nog steeds!! Verder geen mooie echo want hier was het apparaat duidelijk een stuk ouder dan in het ziekenhuis. Maar het hartje klopt, we zijn verder dan vorige keer, dus ik ben BLIJ!!!
Das wel waar, maar vind het toch wel handig om een huis telefoon te hebben. Niet iedereen hoeft mijn 06 te hebben
Nuage wat fijn! Enjoylife 5 weekenden? Poeh hee... Ik heb al pijnlijke borsten en een soort eipijn onderin mijn buik (met steken, dan weer weg). Beetje vroeg lijkt me... Morgen beginnen we weer met de klusperiode (toch wel het leukste stuk...hihi)
Thanks! Ze is ook erg lief! En die klim was pittig, is de eerste keer dat ik m'n man heb horen klagen en hem er doorheen heb moeten slepen! Was denk ik 1km stijging Was erg mooi! En PCO ik heb foto's gemaild, daar sta jij toch ook tussen? Hier weer thuis van leuke studieachtige ochtend en 't komt wel goed met werk!