Heb je al een kruik geprobeerd? Ik heb vandaag ook buikpijn. Heel irritant. Al komt het bij mij waarschijnlijk door mijn banden. Als je geen kruik hebt kan je ook warm water in lege fles drinken doen. (let op geen heet water, want dan trekt het plastic krom.)
What the F*CK, dat wist ik niet dat je én Helena én Mama van C en M was Hier weten we hopelijk a.s. donderdag middag wat het wordt (als ze het kunnen zien op de 20 weken echo................ Ben zo benieuwd en ook wie er gelijk heeft hihi. Voor de rest alles gaat goed, af en toe verschrikkelijke banden pijn, bekken pijn, hartkloppingen (klein verhoogde bloeddruk)......... maar dan doe ik weer teveel dus dan gaat er weer direct een stop op!! Dan is het wel al te laat I KNOW!! Maar voor de rest alles goed hoor
sterkte toekan! Kelly hahah mama van c en m en Helena14 is t zelfde account.. heb de naam toen veranderd omdat mama van c en m zo lang was Ben benieuwd wat het wordt!! ik zou niet kunnen wachten tot de 20 wk echo hoor ga niet voor niks met 14+6 al naar drs papa gewoon alles ff rustiger aan proberen te doen he!
ja, neen, niet echt.. haha ze blijven er zitten.. ergens hoop ik heel erg hard dat mijn temp morgen gewoon gekelderd is... haha.. anders ga ik zo hard hoop hebben en een testje verspillen, terwijl ik eigenlijk al merk dat het noppes gaat zijn . Het vrouwelijke brein zit soms zo gek in elkaar
PCOmama, had idd al gelezen. Maar is een mooie grote auto! Toekan, morgen testen? Spannend!! Enjoylife, dat zijn een hoop weekenden achter mekaar! Nuage, fijn dat het hartje nog steeds klopt! Veerle, waren je pannekoeken nog lekker? Wij gaan over 3 weken lekker pannekoeken eten. Vieren dan onze verjaardag, dus is eens een keer wat anders dan soep en brood. Anz, wat fijn dat het allemaal goed gaat! Wij hebben vanavond braaf bloemkool, aardappels en vlees gegeten. Wij hebben eindelijk een schilderijrails opgehangen in de woonkamer waar nu onze trouwfoto aanhangt. Ik = blij!
Amanda wat leuk die trouwfoto! Ik wil de onze ook zo graag aan de muur, maar ja.. beetje gek omdat te doen vlak voor je gaat verhuizen.. dus laten we het maar even zo tot we in ons nieuwe stekje zitten
Ik vond het ook al zo vreemd dat mama van c en m opeens weg was.......... hahaha zeker een stukje gemist van je overstap . Maar ja blond geboren he , ondertussen wel al een tijdje heel donker maar ja soms he blijft het er gewoon in zitten hahaha We hebben tot nu toe nog geen centjes voor een pretecho dus wij wachten rustig af....................................................... hebben ook pas maar 1 echo gehad, de termijn echo hihi de 22e december (dacht ik)
Amanda, zo dus jullie kunnen eigenlijk naar jullie zelf kijken Hier geen trouw foto's dus die zullen ook nooit aan de muur komen Toekan, je temp blijft gewoon lekker hoog hoor!! maar wel balen dat je kersenpittenzak niet z'n werk wil doen
ik hoop het ook kelly! MAar misschien moeten jullie maar even de hoop er in houden, want momenteel heb ik er geen meer
Amanda ziet er erg mooi uit zeg! Heb jij gezien hoe wij het gedaan hebben? Kan je ook zien op FB...wacht zal het hier wel even neerzetten kan iedereen meegenieten
Haha, hij hangt boven ons, dus kan het helaas niet zien. Toekan, heeft idd weinig nut op hem nu nog op te hangen. Straks in jullie nieuwe huis!
Dat is ook leuk PCOmama! Zo ziet ie erbij ons uit. Lijkt net of die heel hoog hangt, maar dat valt wel mee. Hij hangt in elk geval katproof!
pfff ik verveel mij, maar dat hoeft niet wat er ligt een berg werk op mij te wachten hahaha...maar echt geen zin in!!! Moet voor circa 50 mensen bel. aangifte doen dussssssssssss kan wel eff wat verzinnen maar goed... 31 maart gaat dat nou door?
Dan heb je nog genoeg te doen PCOmama! Wij moeten de onze ook nog laten doen. Als iedereen 's avonds kan, kan het wat mij betreft doorgaan.
Hey Anz wat leuk je weer te zien!!! Jij ook naar dr.papa? Wij gaan ook maar dat duurt nog even Wij komen ook net van de Griek vandaan. Ik ontplof geloof ik
Ziet er knap uit dames! wij willen de onze gewoon in het lekker groot met een simpel zilver kader rond. Maar dat is dus nog even tanden bijten