De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    ja dat is een goede vraag! wanneer.. tenlaatste over een maandje... maar alles daarvoor kan ook:( het is vaag, ik weet het, ik begrijp het zelf soms maar half:(:)

2. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Waar hangt het vanaf dan?

3. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Baah Toekan, wat klote zeg! :( Ik had zulke goede hoop voor jou deze maand... :( Wat is er met je huis denk je?!

@ PCOmam, succes daar, whaha!

@ Nuage, maar is die man niet onbetaalbaar dan?!!

4. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    wanneer de huurder vertrekt die nu nog in dat huis woont.. ik kan alleen maar hopen dat ie snel zijn boeltje pakt, maar ik kan hem er spijtig genoeg niet zelf uit gaan gooien...:):(

5. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    ER is vanalles met dit huis! maar het ergst van al vind ik dat ik hier echt moe wordt en depri als ik te lang binnen zit. Dan merk ik echt dat dit huis een 'slechte invloed' heeft op mij.. de tijd dat ik nog geen werk had was dat super erg. DAn vluchtte ik de hele dag het huis uit, gewoon om me 'goed' te voelen...

6. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Thanks grappenmaker, je kan ook best zeggen... Lieve meid, waar woon je dan kom ik je effe helpen :p

Alles is al van de grond af.....geordend op alfabet en nu verwerken als een gek! Huppa vanavond is het wel klaar ;)

7. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Toekan dat is ook heftig zeg!

Maar waarom gaat die huurder niet weg dan?

8. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    hij moet weg hoor :) voor 1 april moet hij er uit zijn... Maarja.. 'voor' is een ruim begrip natuurlijk.. dat kan evengoed 31 maart zijn:(

9. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Dat klinkt niet lekker Toekan, als je je niet fijn voelt in je 'eigen' huis. Hoop dat jullie snel een nieuw plekje krijgen...

@ PCOmam, haha wil je best komen helpen hoor, maar als het om het doen van aangifte gaat kan ik nog een hoop van je leren denk ik...

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hier trouwens gisteravond getempt, was echt laag: 35:8. En nu weer 36.3, zal ei vannacht geweest zijn?! Kan die temp zo snel wisselen, weten jullie dat?! Als ei vannacht was moet ik vriend zo nog even meesleuren, whaha!

11. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    goh vind het moeilijk om te zeggen of dat je ei was, aangezien je vandaag weer een klein duikje doet... even afwachten wat er morgen gebeurd..

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Mja duikje ten opzichte van gisterochtend. Maar ten opzichte van gisteravond is het een stijging. Ik dacht dat savonds je temp altijd hoog was, maar die was dus maar 35.8...

13. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    neen dat is niet hoor, maar temp wisselt in de avond heel erg. Is van zo veel dingen afhankelijk. Kan je niet echt van op aan;)

14. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    nou ik had dus vanmorgen ook iets vaags...mijn temp om 7 uur was circa 36.9 maar ik hoorde geen piepje, dus doe het na 15 min nog eens en toen hoorde ik wel een piepje en dat was 37.1 dus heb daarom de laatste aangehouden haha...is dat goed dan denk je?

15. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hmm... dus beter geduldig afwachten of maar vast meeslepen!? ;)

16. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    temp jij vaginaal? want dan heb ik ook soms voor dt ik geen piepje hoor, maar hij wel juist is hoor :) ik zou dus de eerste genomen hebben.. (al staat de tweede wel beter natuurlijk;))

17. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Nee niet vaginaal...maar uhh ik kan toch niet in 10 min. tijd 0.2 omhoog schieten toch? Ik denk namelijk dat ik het er snel uit mijn bips heb gehaald hahaha:)

18. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Haha 2e staat inderdaad beter :) Ik hoor wel altijd piepje (x 10) en als ik hem niet hoor dan doe ik het nog een keer en neem ik die temp (dat doe ik wel direct erna, niet een kwartier later)

19. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Naja een meting blijft natuurlijk wel relatief....

20. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    geen idee, ik stijg altijd wel redelijk snel eens ik wakker ben.. maar ieder lichaam is anders. Laat het maar gewoon staan, zo staat het prima:p

Deel Deze Pagina