Heey ! Ik word ondertussen helemaal gek van het vele thuis zitten. Af en toe kan ik gelukkig naar werk maar mijn knie wil helemaal niet meewerken. Een half uurtje lopen op een dag is echt mijn maximale. Ben heel erg blij met mijn fysio, nooit gedacht nog een fysio te vinden waar ik op kon vertrouwen. Volgende week naar de chirurg voor controle, naar de bedrijfsarts om te kijken wat ik kan doen en dan zitten we in de wachtweken. Vanmorgen opeens een knal positieve ovutest...heb nu 3 verschillende testen gedaan...ook de digitale van CB...geen twijfel mogelijk. Morgen dus weer IUI. Ik had het helemaal nog niet verwacht op CD 13 omdat mijn cyclus weer stiekem steeds wat langer aan het worden was. Moet nu dus zelfs het therapeutische werken wat ik morgen zou doen afbellen, voel me daar best rot over. Verder is het zo stil in huis ondanks dat ik nog een kat en hond heb. De kat die we maandag hebben moeten laten inslapen was namelijk altijd bij me. Beetje gek dat alles gewoon maar doorgaat. Ook komt de uitgerekende datum van mijn zus steeds dichterbij...haar 2e kindje terwijl ze geen kinderen wilde en wij al zo hoopten op een posi test. Voelt toch gek. Het afvallen staat helaas ook stil...ben allang blij dat er 6 kilo is afgegaan zonder dat ik me kan inspannen..maar hoop nu toch wel snel weer naar de sportschool te mogen. Woensdag krijg ik dat te horen. Volgende week bij de chirurg krijg ik te horen of ik weer mag autorijden...zo vreselijk spannend ! Ik woon in een dorp en met mijn max looptijd van 30 min kom ik dus nergens. Het voelt een beetje of ik op pauze sta en door de clomid heb ik echt het gevoel apatisch te zijn. Hopenlijk was dit de laatste ronde clomid. Zo een heel verhaal sorry
Zooowww terug! Als ik die eieren nu niet wakker geschud heb, weet ik het ook niet meer hoor @ PCOmam, oh oh wat doe je nou!?! Nog even wachten meis, komt er eind van de week een 2e streepje! @ Mira, kan het geen ovulatiebloeding zijn!?! @ Wachtende, wat een verhaal... Spannend dat er morgen IUI gaat plaatsvinden! Hoop dat je snel een lichtpuntje mag zien (letterlijk!), zodat de rest van je wereldje er ook weer wat zonniger uit mag zien! *knuffel*
@ Bo, begrijp wel dat je toen gestopt bent... en dat je wanneer je zwanger wilt worden zoiets hebt van, straks kan ik het niet meer dus waarom nu weer beginnen. Maar ik heb juist heel erg het idee dat het sporten mij helpt bij het zwanger-worden. Ik heb een uitlaatklep en zit lekkerder in mijn vel als ik ren. En sporten (ook in het algemeen) rondom je eisprong schijnt goed te zijn voor de bevruchting en het innestelen, dus naar mijn idee meerdere vliegen in 1 klap
Zo, ben hier "actief", ben facebook aan het uitvogelen en reageren , ben op Marktplaats bezig om de motorpakken erop te zetten en ben met manlief een spelletje aan het wordfeuten omdat hij nu ff pauze heb hahaha, ohja en ondertussen met dochter ook nog in haar keuken aan het spelen Hoe bedoel je multitasken
Je hebt me overtuigd! Vandaag gaat het niet lukken ben ik bang (ivm tijd, kids en vanavond weg moeten) maar morgen ga ik dan zeker! Begin gewoon weer met les 1 van Evy start to run! Heb meteen zin! Thanks! Mira, kan het geen ovulatiebloeding zijn?
Noorus en Bo: Ovutesten zijn nog super licht, temp is ook nog redelijk schommelend (zie mijn handtekening). Ik verwacht geen ovubloeding, maar blijf de mate van bloeden in de gaten houden. Mss is het idd een ovubloeding (zou ook leuk zijn ), maar de tijd zal het ons leren... Net boodschappen gedaan, ging lekker snel vandaag. Het was niet zo druk als ik dacht en kon lekker doorlopen in de winkel Net lunch naar binnen gewerkt en zo aan de slag hier in huis en ondertussen hier op ZP, Hyves en FB neuzen
@ Kelly, goed bezig! @ Bo, goedzo meid! Go for it! En het klinkt heel erg als een verkoop-praatje, maar dat is het niet hoor! Het is gewoon echt zo! @ Mira, hoe is het nu met bloedverlies dan?!! Hier ook rommelen in huis, heerlijk! En lekker wat eten en was draaien
hihi nou was wel ff teveel van het goede hoor ondanks dat ik een vrouw ben hahaha We hebben het nu alleen even op een broodje eten gehouden
@Noorus, Ik weet hoe lekker ik me voel als ik ren en snap met terug werkende kracht niet waarom ik niet gewoon weer ben begonnen! Het mooie weer komt eraan, ik word al blij van het idee dat ik het ga doen, laat staan als ik het doe! @Mira, ik wist niet van je ovu-testen...dan is het wel een beetje gek ja...Kan je ongesteld worden zonder dat er een eisprong is geweest?
Noorus: Net even gekeken en eigenlijk amper meer... Klein beetje roze, maar alleen bij afvegen en leek maar 1 drupje te zijn. Bo: Ik dacht dat je wel een ongi kan hebben zonder ei, dan stoot je lichaam gewoon het baarmoederslijmvlies af zonder eitje. Hoort volgens mij ook bij de PCOS, maar heb daar toendertijd niet zoveel info over gekrekgen van de GYN over hoe mijn cycli dan konden lopen...
Aah super Bo! Heb je een smartphone?! Dan kan je met de applicatie Endomondo heel leuk bijhouden hoe je loopt
Respect voor het rennen meiden!!! Ik kan dat echt niet... Vond vroeger de coopertest verschrikkelijk (met mijn longproblemen was het helemaal niet te doen) en ook lang fietsen moet echt langzaam, anders houd ik het niet vol. Dus: Ga vooral zo door, dan kan ik trots op jullie zijn
Hallo meiden, hier weer even een teken van mij. Het gaat hier nog steeds goed en ik voel me ook goed. Vanochtend de huisarts gebeld en ik krijg een verwijsbrief voor de gyn. Nu moet ik gewoon wachten op een oproep. Ik vind dit wel een rare periode en ook lastig. Onzeker ook. Het is nog zo pril en we willen het verder ook nog niet rond vertellen. Maar ja, het zit wel constant in mijn hoofd! Aan de ene kant wil ik het wel van de daken schreeuwen natuurlijk en aan de andere kant probeer ik nog maar een beetje nuchter te blijven. Pff fik zal echt blij zijn als ik de eerste echo heb gehad. Maar ik heb nu dus nog geen idee wanneer ik die krijg. Moet mezelf maar lekker bezig houden want anders denk ik er constant over na! Gister had ik enorm last van mijn darmen, alles was daarbinnen aan het borrelen en doen. Nu is het weer rustiger. Ik ben er de 31e niet bij hoor, ben niet zo dol op dit soort meetingen. Heb in het verleden wel eens zoiets gedaan en dat was zo'n afknapper...ik laat het maar liever zo!
Thanks Mira Ik heb nu net de 0-5 km weer op mijn mp3 speler gezet, dus ik ben er bijna klaar voor! Nu nog even tijd vinden als manlief er is. (hopelijk vandaag!)
Waxientje: Wat fijn om te lezen dat het bij jou allemaal goed gaat. Jammer dat je nog niet weet wanneer je een echo gaat hebben, maar ik denk dat het vrij snel zal zijn. Kan je zelf niet naar de GYN bellen voor een afspraak? Of een VK bellen ofzo? Geen idee wat mogelijk is bij jou, dus vandaar dat ik maar dingen roep!
Waxientje, ieder zijn eigen ding toch? En het is niet verplicht hoor!! Gewoon doen waar je je goed bij voelt. Ben bezig met een man over de motorkleding alleen vraagt hij steeds in elke mail mijn telefoon nr. Het is een buitenlandse man (turks/marokaans denk ik). Ik ben niet zo van de telefoonnr. uitwisselen op MP Dus doe het lekker via de mail, en anders niet hoor!! Zoekt hij maar lekker verder
@ Mira: ik heb vorige keer begrepen dat ik niet meer naar de een vk mag maar naar de gyn ivm de bevalling en de nasleep die ik er toen van heb gehad. En daar moet ik volgens mij dan wel eerst een verwijsbrief van de huisarts voor hebben. Dus ik moet gewoon even geduld hebben! wel fijn dat ik het hier even van me af kan schrijven, voel me best erg onrustig! Ik slinger heen en weer tussen euforie en soms een beetje angst. Ben me bewust van mijn leeftijd (38) en je leest zulke nare dingen ... aan de andere kant heb ik wat dat betreft zelf gelukkig nog nooit wat meegemaakt en dat is weer heel positief. Dus ik moet gewoon rustig blijven en nog even geduld hebben.
hij gaat alweer verder zoeken. Ik ben te duur hahahahaha Heb hem maar gemaild dat hij eens op de zwarte markt moet gaan kijken.....
Haha Kelly @ Waxientje, fijn dat het goed gaat, maar je angst is begrijpelijk. Het is ook nog zo onwerkelijk in het begin dat je er wel nuchter onder moet blijven ofzo... (althans, dat hadden wij heel erg) Maar gaat helemaal goed komen hoor! Benieuwd wanneer je eerste afspraak hebt!