De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Waxientje: Vandaar alleen naar de GYN. Ik hoop dat je snel een afspraak kan maken! *Duimt voor Waxientje*
    Meid, we zijn hier om te luisteren dus als je angstig bent ofzo, dan gewoon posten hoor! Dan beuren we je helemaal op!'
    Weet je al wanneer je het aan iedereen wil vertellen, oftewel het ECHT van de daken gaat schreeuwen? Na de eerste echo of wacht je tot na de 12 wekenecho?
    Kan goed begrijpen dat je wat angsten hebt ivm je leeftijd enz. Je hoort idd zoveel nare verhalen over zwanger zijn en 'oudere' leeftijd, maar ik denk dat je gewoon op je eigen gevoel af moet gaan. Voelt het eigenlijk niet super fijn om zwanger te mogen zijn? Ja toch?!

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ik heb nog eens op FF gekeken en vorige ronde had ik ook een dag spotting. Vrij aan het begin van de cycus. Dus is niet vreemd als het niks zou betekenen, dat bloed van vandaag...
    Heb ook geen gevoel van ongi ofzo, dus ik ben benieuwd wat er verder nog gaat komen nu. Hopelijk op een ovubloeding, maar blijf het dan wel raar vinden dat de ovutesten nog zo licht zijn...

3. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Ik leef nog, maar het gaat niet zo lekker met me!! :(
    Voel me erg klote, maar denk niet dat ik jullie kan vertellen hoe het komt!
    (en ook niks op mijn FB hierover zeggen/vragen aub!)

Heeft niks met zwanger worden te maken trouwens ;)

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Liefkleintje, wat balen dat je je eigen zo voelt :(

*attentie attentie GROUPHUGG voor Liefkleintje*

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    YEAH! Grouphuggggggg!

LK: Balen meid! Hopelijk zit je snel weer goed in je vel, dikke knuffel!

6. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Nou ja echt heel angstig ben ik niet, maar onrustig en ongedurig! Blij dat het raak is, tuurlijk! Maar nog zooo in het begin...ik weet nog niet wanneer we het gaan vertellen. Weet ook niet hoe snel ik dit keer dik ga worden enzo, vorige keer had ik met 10 wk al wel een buikje en bij de tweede schijnt het nog sneller te gaan. Ligt eraan wanneer de eerste echo is en of die goed is. Vorige keer had ik de eerste echo rond 10 wk en daarna hebben we het verteld.

7. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Vervelend liefkleintje! Ik doe mee met de grouphug voor jou!

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    *Grouphugt mee voor LiefKleintje*

Ennuh, je kan ons alles vertellen dat weet je toch! :) Sterkte meis!

9. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Grouphug!

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo, nadat de welbekende meneer geen interesse meer had in de motorpakken omdat hij maar 1 pak wilde en ik verkoop ze samen, kreeg ik daarna nog 3x een mail van hem hahahaha. Dat ik wel moest begrijpen dat hij maar 1 pak wilde (terwijl ik dat 4 mails terug al gezegd had dat ik ze niet los verkocht) en dat hij toch ook bood op beide hahha dus ik moest maar akkoord gaan met zijn bod. NOT!!!!
    En hij vond de mail dat ik hem naar de zwarte markt stuurde niet leuk :p. Hij heeft duidelijk geen idee wat motor kleding kost..................
    Heb hem daarna maar verwezen naar de site waar ze motorkleding van dit merk verkopen en dan zal hij zien dat alleen al een jas in de uitverkoop al bijna 350 euro kost :$
    Heb hem nog niet gehoord hihihi

Zo manlief komt zo thuis met boodschappen. Ik heb vandaag echt niks gedaan. Nou ja alleen gestreken en aardappels geschild :D. Nu nog even de vaatwasser leeg halen en dan heb ik weer genoeg gedaan (anders krijg ik op me kop) :p

11. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Zo dames, hier ben ik weer na een dagje hard werken.. pfff zit hier echt futloos te wezen.. de eerste dag ongi is altijd zo genadeloos hard:(

Mira: ik hoop dat het 'niets' wil zeggen meid! Een ronde zonder ei zou echt zonde zijn!

Ondertussen heb ik al een paar van jullie 'te pakken' gekregen op FB... de andere mogen mij ook altijd zoeken natuurlijk :) maar op zich zal dat wel niet moeilijk zijn.. haha, als je gewoon bij nuage of amanda gaat kijken naar wie er in België woont van de vrienden zal je waarschijnlijk alleen op mij uit komen haha:D

12. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ok, ik ga even bijlezen en reageren!

Mira, tsjah ik hou hoop en wacht gewoon ntjes ;)

Noorus en moe en voldaan van het rennen?

Wachtende, spannend morgen je IUI ben je nu wel op tijd met bellen?

Waxientje daar was je weer! Raar idd, kan je zelf de VK niet bellen? Kan je wellicht al sneller terecht..en wat betreft dat uitje...idd ieder zijn ding meid!

Oeps te snel..begrijp het waarom je niet naar de VK toe kan.

LK Knuffel van mij in ieder geval..ik miste je al :(

Nou dat was het dan weer...

Heb hard gewerkt, kreeg een opvlieger vandaag en ging goed tekeer tegen manlief..hij is van narigheid maar gaan dweilen...toen was de medewerker van de Essent en de ING en de deurwaarder de sjaak bij mij.................dus mijn agressie pijl kan weer naar beneden bijgesteld worden want ik ben het kwijt hahaha :cool:

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Grouphug!!!! Ik doe ff mee.

Ben weer weg druk druk druk.

Ow ma ziet t weer zitten!!! Zei de zuster. Vanmiddag was ze moe. maar heeft bijna een heel bakje roomijs op en..... zelf gegeten.

Zo ik sjees er weer vandoor. Heb de hele winkel op zn kop staan ;)

14. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanaf mijn werk weer even een reactie van mij..
    De laatste dagen zo enorm druk geweest. Wel geprobeerd alles te lezen!
    Hoe is het hier meiden! Ga een poging doen..

Fb: leuk!
    Toekan; balen meid! Vol moed maar ronde 5!
    Lk; wat er ook is, veel sterkte meis..
    Jeske; fijn dat het met ma beter gaat!
    Wachtende; succes morgen!!!
    Noorus; jouw ei bijna in zicht! Ene thnx voor app.. Liep met Nike.. Ga deze eens proberen!
    Mira; spotting kan! Hopelijk dient jouw ei zich snel aan!
    Pco; oh oh oh.. Dat is een beetje vroeg hè!! Wel balen!
    Veerle en Bo..nuage; haai!! Hoe is het?
    Kelly; succes met Mp!

Zo weer helemaal bij geloof ik!
    Hier het klusseisoen weer begonnen.. Deze maand gewoon op gevoel, niks ovu testen of tempen.. Ben er helemaal klaar mee!
    Volgende week een week vrij saampies! Heerlijk!
    Zolder afmaken en leuke dingen doen! Jeej!!

Fijne avond allemaal!
    Ik blijf nog ff op werk! Nog paar uurtjes..

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Balen Toekan! Knuffel meis!

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Debs: Veel plezier nog even op je werk!

Spotting van vandaag: Ik heb eens gekeken en ik heb vorige ronde ook 1 keer echt spotting gehad (met rood, dat ik dacht dat ik ongi was geworden in het begin van mijn cyclus) en 1 keer later in de cyclus nogmaals (maar dat was volgens mij alleen bruinig). Hopelijk komt er toch nog een ei de komende dagen, maar als mijn ei morgen niet komt, zal het weer een langere cyclus worden :(

17. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    wachtende, succes morgen in het ziekenhuis
    waxientje, hopelijk wordt je snel gebeld door ge gyn
    toekan, ronde 5 in het nieuwe huis is jullie ronde
    jeskejes, fijn dat het weer beter gaat met je moeder
    liefkleintje, dikke knuffel
    mira, hopelijk is het bloeden gestopt en komt je ei eraan

iedereen die ik vergeten ben, zwaai zwaai

facebook het ik ook, ga eens kijken of ik jullie kan vinden

hier een rustig werkdagje en nu een relaxte avond met een berg strijkwas maar dat is zo weg die doe ik altijd voor de tv.

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Check fb klustrein zometeen voor mn stukje chaos. Zal kijken of ik een foto kan toevoegen. Ow ow waar ben ik aan begonnen????

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    hahaha nou deze zelfde meneer is me nog steeds aan het mailen....... Nu heeft hij het zo voor elkaar dat hij een pak neemt en een collega 't andere. Dus maar wel gemailt dat het om een mannen en vrouwen pak gaat....... Krijg ik weer mail terug dat hij dat niet gezien had :$:$ BLOND?????
    Dus nu mail dat hij denkt dat het dan niks gaat worden............... Zo blij dat ik mijn nummer niet gegeven heb :D

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Dikke knuffel voor je Liefkleintje! Balen dat je je zo rot voelt! Kan je het wel delen met je vriend/vriendin of familie? Sterke meis! En je hoeft hier niet iets te delen wat je niet kwijt wilt hoor! Maar denk wel dat je hier heel veel kwijt kan.

Debs leuk weer wat van je te lezen! Fijn saampjes een week vrij!

Rest: haai! Leuk FB! Ben alleen beetje bang dat die klustrein niet veilig is... Sorry beetje wantrouwend...

Deel Deze Pagina