Jeske: Ik zal zo eens gaan kijken Angel: We zijn, als het goed is, onzichtbaar en dus niet te vinden. Hoe het staat met berichten waar je op reageert of zelf post bestaat wat verwarring, maar volgens mij had iemand het nagekeken (via account op FB van manlief ofzo) en via die account was niks te zien. FB zichtbaar?: Wie had ook alweer gepost/gekeken wat er zichtbaar is als je niet bij de klustrein hoort op FB? Wat kon je wel en wat kon je niet zien?
Kelly: Whahahaha! Die man heeft echt niet opgelet! Nou, idd gelukkig dat je tel.nr. niet gegeven hebt, anders had je elke keer een gesprekje met die man moeten hebben... Lijkt me niks een vreemde je tel.nr geven!
oke, Mira, herken ik aan de foto en de naam! Kelly, das handig gewoon dezelfde naam amanda, idem ditto! zelfde naam, dus lekker makkelijk! En dan denk ik dat ik PCO herken aan de auto! en nuage ga haar gegevens dus dat is lekker makkelijk spreek me tegen als ik het fout heb he dames!
Zo we gaan weer verder met multitasken hier checken, facebook checken, en even de aflevering van afgelopen vrijdag op de computer bekijken (GTST). Dochter zit Lingo te kijken en manlief is ff naar de kapper
Lingo, joehoeee! @ Deb, wat heerlijk meis volgende week vrij! En als ik hier ei gevonden heb en deze cyclus klaar is ga ik volgende niet meer tempen (denk ik ) Hier weer aan Lost... Vriend heeft FB gecheckt, maar kan niks over klustreinmeiden vinden hoor, dus is echt wel safe
dus dat is een volledig afgeschermd groepje? en jouw vriend kan het zelfs niet zien dat jij er lid van bent?
FB: Volledig safe Nice!!! Zal wel lekker druk daar worden met al ons geklep Hier ook multitasken: Kletsen met manlief over wat hier, op FB en op de TV gebeurd (Iets van 'Politie op je hielen ofzo op RTL7'), mail checken en reageren op vanalles... Jaja, een echte vrouw
Toekan, wat @(*##@)! Kelly, en heb je je nog rustig kunnen houden? Haha, lol om je mailwisseling met die kerel!! Noorus, ik help je zoeken naar je ei hoor! Is het nog gelukt met het hardlopen? Mira, hopelijk is het niet je ongi!! PCOmama, ongeduldje! Wachtende, wat een verhaal zeg! Morgen IUI, spannend meid! Bo, wat goed dat je het hardlopen weer hebt opgepakt! Waxientje, fijn dat alles goed gaat! LK, wat vervelend dat het niet goed met je gaat! Hopelijk gaat het snel beter! Knuffel!! Jeske, fijn dat het vandaag weer beter ging met je mama! Debs, klinkt goed allemaal! Iedereen mekaar gevonden op FB! Gezellig!! Ik was degene die gekeken had bij de FB van manlief. Heeft iemand nog tips wat we voor vragen kunnen stellen bij de fert. arts?