Wat fijn om te horen Jeske!! Heeft iemand nog tips wat we voor vragen kunnen stellen bij de fert. arts?
Amanda: Eigenlijk geen tips ofzo... Ik denk dat je zelf op dat moment zo veel mogelijk moet vragen als je wil.
Ja qua tips: - welke onderzoeken worden er allemaal gedaan? (HSG, samenlevingsonderzoek, bloedtest, spermatest) - wat kan ik zelf doen om de kans van slagen te verhogen? En verder denk ik dat het gesprek heel erg vanzelf zal gaan.
hey meiden, hier doet mijn flaptoppie het ook weer dus kan het weer wat beter volgen dan op mijn telefoontje! jullie gaan toch niet allemaal over op facebook he! vind het altijd wel leuk om jullie verhalen hier te lezen, ook al schrijf ik niet iedere dag mee (wou dat ik er tijd voor had)... succes morgen amanda! jeske, fijn dat de rust weer een beetje teruggekeerd is bij paps en met mams enzo!
Spannend Amanda. Ik heb niet echt tips voor vragen. Ik denk dat t nu een soort van intake gesprek is. Veel succes.
Amanda, succes morgen! Zal hier zo vroeg niet zijn dus nu alvast Jeskejes, fijn dat je vader trots op je is. En dat je moeder weer een goeie dag had!! Jez, haaaiii!! Geen facebook?? Ik ook niet tot vandaag hihi, maar we zullen vast hier ook wel blijven kletsen.......... Manlief ligt al in bed, moet er morgen weer giga vroeg uit. Ik ben me nagels weer een andere kleur aan het geven hihi. Morgen alweer 20 weken man wat gaat het hard, veel harder dan de 1e keer...........
Thanks meiden! Kelly, 20 weken alweer! Tjeeh, wat gaat het snel!! Jez, tuurlijk blijven we hier ook kletsen!
Jez: We gaan echt niet weg hoor!!! Amanda: Veel succes alvast voor morgen. Komt vast helemaal goed! Laat je weten wat de afspraak jullie gebracht heeft? Hier gaan we zo slapen. Ik ben hardstikke moe en heb met manlief afgesproken vandaag weer te klussen, dus moet nog aan de bak Tot morgen dames!!!
Welterusten ladys. Mira veel.plezier Nagels.. mijne zijn blanco moet hoognodig weer kleurtje op! Kelly gaat idd gard zeg jeetje. Jez nee hoor we gaan hier niet weg. Er staan nog tig treinen te wachten.die we vol moeten lulken. Mira hoest met de spotting eigenlijk? Nou ben benieuwd naar mn temp morgen. Zwaait naar de rest. Sorry dat ik niet op iedereen gereageerd hebt vandaag.
ohh gelukkig blijven jullie hier!!! ik wil niet aan facebook dus blijf lekker trouw aan mijn roze treintje!
Hoeft ook niet hoor Jez, we blijven ook gezellig hier @ Amanda, heel veel succes morgen! Hier ook zo lekker slapen... Trusten meiden!
Geen tips, maar wel advies! Laat je niet op je kop zitten en zeg vooral mocht je in de MMM zitten dat je ook de controles wilt...dus echo's bloedprikken en dergelijke..mits je hier aan toe bent afcourse... Want een simpel bezoekje red je het niet mee....er moet ook echt controle op zitten dan.... Succes MEID!