Jez we blijven gewoon hier hoor haha.... Zooo deze dag wordt een drukke voor mij! 3 afspraken bij mij op kantoor...dus we zullen zien hoe dat gaat ontwikkelen Temp is hetzelfde gebleven dus ook niets spannend aan
Hoi hoi, ik zit ook op FB, maar hoe zit dat dan ... kunnen andere mensen (uit mijn vriendenlijst) dan zien dat ik lid ben van een groep die roze klustrein heet? Dat zie ik dan weer niet zitten ... ha ha! Als iemand hier het leuk vind om me op FB toe te voegen moet je me maar ff een pb-tje sturen.
Goedemorgen............. wat is het nog rustig hier? Iedereen al aan het werk/afspraken? Of misschien nog slapen??? Hier net wakker
Goedemorgen dames, Zooo wat is er weer veel geschreven. Was weekendje weg en kon ff niet op internet, maar dit valt niet bij te lezen. Ga zo direct naar het ziekenhuis voor een gesprek over de vervolg behandeling. Wordt waarschijnlijk spuiten. Ben heel benieuwd! Lees vanavond alles ff terug en post dan een update. x
Succes in het ziekenhuis Itsme Zo het was vanmorgen weer tijd voor een Kodak moment , foto's in mijn album 20 weken alweer...........
Goeiemorgen! Hier nog steeds geen ei! @ PCOmam, succes vandaag! @ Waxientje, ik zal je even PBen @ Itsme, je bent niet verplicht alles terug te lezen hoor! Succes zo in het ziekenhuis! Hier vandaag nog 1 dagje vrij!
Kelly: Mooie foto meid!!! Ik weet niet meer wie het vroeg, maar spotting was echt eenmalig! Tot nu toe niks meer gezien. Temp was vandaag 36,10 een dieptepunt voor deze cyclus, dus ik hoop vandaag of morgen een eisprong te hebben. Wie duimt er mee, steekt hele zakken waxienelichtjes voor me aan, gaat een hele dag voor me bidden of whatever er nog meer geluk brengt? IK WIL MIJN EI!!!
Ik duim mee Mira!!!! Kaarsje staat hier al aan!!! (en ook een beetje voor m'n eigen ei, is dat goed?! )
Noorus: Prima hoor! Laten we een liedje maken: "Wij willen een ei, allebei een ei... Lekker kunnen klussen en als laatste een positieve test erbij!". *Hmmmm... Is blij dat ze geen sing-a-songwriter is geworden. Zou geen succes zijn!* Itsme: Succes in het ziekenhuis!!! Amanda: Hoe was jou bezoekje aan de GYN? Waren ze erg uitgelopen?
Noorus: Hahahaha! Ik vraag me af of het een mooi liedje is, maar als het helpt vind ik het niet erg hoor
Owjee!!! Zo te zien kan ik zo een zanggroep oprichten... Zullen we meedoen aan een TV programma dames??? *Komt helemaal goed met dat ei van Noorus en van mij*
Zow, we zijn inmiddels weer thuis. Was idd een intake-gesprek! Maar morgen wordt ik gebeld door de fertiliteitserpleegkundige om een afspraak te maken en dan gaan we nog meer onderzoeken krijgen. De dokter zei al wel dat het zaadonderzoek zo onder de norm was, dat we waarschijnlijk maar 1 cyclus in de gaten hoeven te houden en dat we dan gaan kijken wat voor behandelingen er mogelijk zijn. Thanks voor je advies PCOmama! Zal wat meer op mijn strepen moeten gaan staan!! Waxientje, FB is helemaal anoniem. Zal je zo pb-tje sturen dan voeg ik je wel toe aan de trein, als dat nog niet gedaan is! Itsme, succes vandaag!! Mira, nee geen uitloop, nou ja 5 minuten ofzo! Hopelijk is je ei er snel. Zal hier ook een kaarsje branden!
Amanda: Fijn dat jullie nu aan de gang kunnen. Op naar een goed ei, mooie zaadjes, goede bevruchting en een mooie kleine van jullie!!! Thanks meid! Hier probeer ik er wat minder aan te denken om het een en ander niet onbewust tegen te houden...
hey meiden, kom hier nog eens binnen springen. vind het spijtig om te zeggen, maar het valt me wat zwaar om de trein te blijven volgen, hij gaat nogal snel voor mij op dit moment. Dus ik ga hier toch minder en minder aanwezig zijn, MAAR ik hou jullie zeker op de hoogte over hoe het verder gaat en als ik terug iets meer energie vind dan zal ik ook wel weer meer komen meelezen. Dus morgen laat ik zeker weten hoe m'n echo was. Succes voor iedereen en hopelijk mogen jullie snel op roos. De zwangere dames, doe dat goed en tot later!
Zo me dochter heeft flink geslijmd op haar manier hihi en dit is het resultaat............... zo moeder zo dochter????
Thanks lieverds!! Wat schattig Kelly! Evy, heel veel succes! En laat hier zeker af en toe eens wat horen!!