Haha noorus.. Sweet dreams dan maar!! En thnx..! Valium doet wonderen.. Hopelijk worden de eitjes er niet net zo sloom van als ik.. Haha..
Nuage, hier staat het recept Recept Mexicaanse Lasagne | Smulweb.nl Debs, succes morgen! LK, hoe is het gegaan? Jeske, ik had je opmerking over de trein anders opgevangen, dan de andere meiden hier, maar nu ik het nog een keer over lees, schrik ik er toch ook wel van!! Als we je ergens mee kunnen helpen, moet je het gewoon zeggen hoor!! Slaap lekker meiden!
Meiden! Ben net pas thuis en dacht kijk nog ff op ZP... Heb niets alles gelezen, maar las wel mindere berichten. Knuffels en sterkte voor degenen die dit nodig hebben! Sorry even geen aandacht/tijd om persoonlijk te reageren... Amanda hoe was je bezoek aan de ferti-arts? Slaap lekker voor iedereen! Morgen weer 6:15 op.... Xxx!
Ze doen geen HSG omdat je daarmee alleen kan zien of de eileiders niet dicht zitten maar niet of je eileiders en of baarmoeder verkleefd zitten aan bijv. Je darmen of beschadigd zijn en dat is wat ze vooral bij mij willen checken. Zie er best tegenop. Algehele narcose en dan blazen ze je buik op met gas om alles goed te,kunnen zien brrrrr.... @Jeske, een hele dikke knuffel voor jou!! Hou je taai meis en denk toch nog ns een keer na over met iemand praten @lk, bah wat naar zeg, hoop dat jullie eruit komen!
Was de intake wel prettig verlopen? En weten jullie al welke vervolgonderzoeken er nog komen? Fijn dat jullie iig niet meer te lang hoeven aan 'te modderen' Succes hoor! Lijkt me ook wel dat je een knop om moet zetten als je in de MMM beland, aan de andere ben je in handen vd experts. Knuffel voor jullie ook Amanda! En idd gekte op werk van 8-19u gewerkt en daarna had ik even behoefte aan positieve energie en ben ik langs geweest bij een goede vriendin om even stoom af te blazen... Ze is nu ruim 32 weken zwanger vd de 1e en is heel nuchter type, die nu echt begint te beseffen dat er een baby komt. Grappig om haar emotioneel te zien veranderen. Ze zei zo van: er zit nu echt een baby daar binnen, die beweegt e.d. Ze heeft vol trots de babykamer laten zien en alle spulletjes. Doet me goed om iemand zo gelukkig te zien met wat gaat komen! Op werk komt er verandering, gelukkig! M'n baas ziet in dat als we zo doorgaan we straks allemaal overwerkt thuis zitten. Dus over 1 week vergadering om plannen bij te stellen! Heel fijn! Debs: wat een narigheid de kaakchirurg! Weer er naar toe? Is je kies dan nog niet oké? Succes morgen met werken! En aan de valium? Lekker spul hè Bij mij werkt dat niet zo, ik had een keer voor een operatie dormicum gekregen, deed echt niks met me... Verpleging vond het maar raar dat ik zo wakker bleef... Isme: jeetje een operatie, naar zeg! Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, hoop wel dat het zoden aan de dijk gaat zetten! En hoop dat IVF iets voor jullie gaat betekenen, kan me voorstellen dat je een knop om moet zetten. Maar deze weg, met Clomid gaat hem ook niet worden op dit moment toch? Nuage: wat een belachelijke nare reactie van je collega zeg! Tuurlijk weten we allemaal dat het nog fout kan gaan, maar dit zeg je toch niet:x Het kan altijd misgaan in een zwangerschap, maar ook als je kindje ouder is. Laat mensen hun mond gewoon houden, stelletje gekken! PCO: hoe is ie met jou? Jeske: dikke knuff Lk: ook voor jou knuffel! Hoelang zijn jullie bij elkaar? Ik heb altijd wel wat interesse in een andere man hoor, volgens mij is dat toch normaal? Of ben je verliefd op een ander. Hoop dat jullie relatie sterk genoeg is! Waxientje: leuk op FB! Ik kom oorspronkelijk uit de buurt waar je woont OPROEP VOOR DE EIEREN VAN NOORUS & MIRA!!! Springen met die eieren!!! Zwaai naar Bo! Toekan zwaai, Angel zwaai! Kelly zwaai! Dat was het! Niemand vergeten, hope so! Vandaag maar kort werkdagje van 8 uurtjes en heerlijk donderdag vrij! Xxxxxxxxx
Check m'n banner... Meiden denk dat cyclus van slag is... En deze ronde zal niet echt iets worden... Weinig, zeg maar 1x. Wachten verdere onderzoeken van m'n man af voor die behandeling waar ik wel een keer wat over verteld heb. Hij heeft gister een MRI gehad van z'n nierarteriën, en dit moet beoordeeld worden door een of andere arts en dan gaan ze kijken of hij voor die nieuwe behandeling in aanmerking kan komen, waar ze van te voren niet van weten of het iets gaat doen... Als het wel gaat werken kan het zijn dat het langere periode zonder zware bloeddrukmedicatie door het leven kan gaan, waardoor dat erectie-probleem-gezeur weg zal gaan! Zal wel een stukje makkelijker zijn, want dan kunnen we ECHT plezier maken Enne niet geschoten is altijd mis met zo'n behandeling vinden we allebei! Dus vandaar m'n nieuwe banner Goh, ga ik geduld krijgen??? Zal me wat zijn
Veerle ik hoop t zo voor je dat je mannetje van die medicatie af zou kunnen. Dames heb gelijk mindfulness opgezocht en ga straks zoeken waar ik dat kan laten doen.
Goedemorgen dames Wat lees ik nu toch allemaal LK ik hoop dat je eruit komt.....ook wij hebben dat gehad en het is bij ons gelukkig goed gekomen..we waren echt pas 9 maanden getrouwd toen en ik was er helemaal klaar mee.....maar nu is het tien x beter geworden...soms nog wel effe perikelen afcourse, maar ja shit happens... effe een paar goede gesprekken en dan gaat het wel... Amanda fijn dat het gesprek goed is geweest op naar de onderzoeken dan maar! Jeske meis...je moet echt ook meer aan jezelf gaan denken he!!!!!! De rest even zwaai zwaai.....ben het alweer kwijt... Mijn temp is gezakt dus zal wel weer niks geworden zijn..bah bah bah! Kan ik de meds maar weer op gaan bikken... bah Itsme bij jou dus ook knudde die MMM.... Knufff..ik ben onderweg naar de rechtbank in Utrecht! Mag mentor worden van een tienerkoppel incl. baby van 2 maanden...
Goedemorgen! Temp is hier nog steeds laag (36,20) dus nog steeds geen ei hoewel ik gisteren toch wel een flinke steek had in mijn onderbuik. Jemmer! Vorige ronde had ik mijn ei op dag 67 en nu zit ik op dag 68 zonder ei... Word er niet goed van!!!
Goedemorgen, Debs, werkse drukke dag. En bah nog steeds last van je kaak Veerle, werkse en zwaai terug PCOmama, succes in de rechtbank..... Sh*&^%$#t dat je temp gezakt is, ik had eigenlijk wel goeie hoop Mira, nog steeds geen ei????????? Zo net al de SVB bank gebeld, maar ja de persoon die met "het dossier" bezig is geweest was er nog niet dus hopelijk belt hij of zij straks terug..... degene die ik aan de telefoon had vond het ook wel raar dus hopelijk wordt 't weer terug gedraaid voor deze 3 maanden!!!!
PCO: Jeetje, wat een tempdaling zeg... Dat is niet leuk!!! Had goede hoop bij jou Debs: Meid echt vervelend! Hopelijk lukt het gewoon door te werken. Lijkt me echt pijnlijk! Hier gaan we vandaag maar kijken of ik wat wasjes te draaien heb. Benedenverdieping is gisteren al gedaan, boven valt niet veel te doen op het moment, dus alleen wasjesdraaien dan maar. Verder wat bestanden van de oude laptop overzetten op de nieuwe, dan is de oude wat leger en hoop ik dat die wat minder last van foutmeldingen heeft... We zullen zien
't feit dat ik goed geslapen heb, was waarschijnlijk al een teken, maar hebben net een super mooi beebje gezien dat perfect op groei zit. Ben zo blij, nu kan ik eindelijk volop beginnen genieten Hier ons beebje:
ze mag gvd blij zijn dat ze 7 keer zwanger is geweest en 3 kids heeft! denkt ze nou echt dat jij t niet zwaar genoeg hebt, wat n pokkewijf:x
ja, ik heb vroeger een heftige buikoperatie gehad en nu zijn ze bang dat die operatie misschien schade heeft aangericht of dat het littekenweefsel voor verklevingen zorgt.