De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. itsme82

itsme82 Niet meer actief

@pco mama: bah wat een klote temp daling!!! :( hoeveelste ronde meds zit jij nu eigenlijk? en hoe lang mag je hiermee doorgaan?

2. itsme82

itsme82 Niet meer actief

Hey Mira, wou je ff een dikke vette knuffel geven! Weet hoe klote het is om steeds zo lang te wachten op je ei. Je blijft toch bang dat je m mist en dan duurt t verplicht klussen wel erg lang (vond ik in elk geval). Gelukkig mag je volgende week al naar het zh en dan kun je hopelijk ook eindelijk met een behandeling beginnen! Als je tegen die tijd vragen hebt over clomid etc weet je me te vinden he! x

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Evy mooie echo

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Evy: Wat een mooie foto meid! Lekker van genieten :D

Itsme: Vervelend, een operatie, maar, naar wat ik ervan weet, is dit een hele goede en voor de patient relatief lichte ingreep! Een paar kleine littekens op de buik, meer is er niet te zien na afloop van de operatie. Komt helemaal goed meid! De mensen op OK en recovery/uitslaapkamer gaan goed voor je zorgen, hebben ze allemaal al eerder gedaan! Dikke knuffel!!!

Volgens mij heeft manlief de koelkast iets open laten staan vanmorgen (hij is om 5.15 uur weggegaan om rond 6.00 uur te beginnen vanwege overwerk) dus dat ding heeft zeker 5 uur open gestaan. Lampje doet het niet meer en ik hoor hem ook niet koelen... Heb hem nu weer dichtgedaan, maar weet niet goed wat ik ermee moet. Iemand een idee? Op 0 zetten en over een uurtje nogmaals proberen aan te zetten of nu op 1/2 laten staan? Hij is ingebouwd in het keukenblok dus kan niet bij de stekker ofzo...

5. itsme82

itsme82 Niet meer actief

Vroeg me trouwens net af hoe lang iedereen hier ook al weer bezig is. Doen jullie ff mee met een lijstje?

Itsme: gestopt met pil vanaf sept 2010, bezig vanaf jan 2011
    ..

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Mira, das balen van de koelkast......... Misschien een winkel (die koelkasten verkoopt) even bellen en vragen wat je moet/kan doen??

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Itsme: Thanks meid! Ja, het is niet niks dat wachten op ei... Mijn tempkaatje ziet er werkelijk weer niet uit en kan er niks van maken :( We wachten maar af!
    Nog maar 8 dagen tot de afspraak :D Ben er echt blij mee! GYN heeft gezegd dat we dan over de behandeling gaan hebben, hopelijk ook meteen beginnen, maar ik verwacht niks meer, want had gedacht vorige afspraak al te gaan praten en mss beginnen met behandeling... En wederom: We wachten maar af ;)

8. itsme82

itsme82 Niet meer actief

hey kelly, ik zie nu ineens dat je morgen je 20 weken echo hebt! wat superspannend! laat je morgen weten hoe t is gegaan?

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vroeg me trouwens net af hoe lang iedereen hier ook al weer bezig is. Doen jullie ff mee met een lijstje?

Itsme: gestopt met de pil vanaf sept. 2010, bezig vanaf jan. 2011
    Mira: gestopt met de pil vanaf dec. 2010, bezig vanaf feb. 2011
    ...

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja nog 1 nachtje slapen!! Zo werd ik vanmorgen ook wakker, het eerste wat ik dacht, nog 1 nachtje slapen hihi.
    Tuurlijk laat ik weten hoe het is gegaan.

11. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @liefkleintje: hier is het ook moeilijker sinds m'n mk van vorig jaar, het enige wat helpt is tijdig aan de noodrem trekken en goed met elkaar praten. Wij doen dat ook: we ergeren ons nogal snel aan kleine dingen, maar als je dan constant op elkaars kap zit is het ook niet leuk meer, dus wordt er hier veel gepraat en dat helpt toch wel hoor

financieën: in het begin van onze relatie hebben wij ook enkele moeilijke jaren gekend, maar uiteindelijk is alles goed gekomen, dus bij jullie zal alles ook op z'n plooi vallen hoor

@jeskejes: ach meid toch, snap wel een beetje hoe jij je voelt, heb ook vaak het gevoel dat ik hier alles moet trekken en positief moet blijven, m'n vriend loopt wat tegen een depressie aan (voor de moment gaat het weer wat beter), maar dit kan soms zo zwaar wegen. Als je zelf het gevoel hebt dat je nergens meer terecht kan, dan zit je er echt wel even doorheen, dikke knuffel meid en kan je het niet bij je vriend kwijt?

@itsme: ga toch kei hard duimen dat je nu zwanger bent en dat je bespaart blijft van die onderzoeken

@kelly: zag dat je gisteren 20w was, proficiat meid
    Ja super hé, dat het al zo'n mensje is

@mira: hoop echt dat jullie snel verder kunnen na jullie afspraak want idd dit is toch echt altijd super lang wachten op een ei hoor

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ben ook heel benieuwd naar deze kleine uk, hoe die er nu uitziet (vorige echo was termijn echo met 9 weken)..... :D

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Evy: Thanks! Hier hopen we al sinds augustus 2011 te horen dat we mogen beginnen, maar die stomme kilo's moesten er eerst af en dat is nog steeds niet helemaal gelukt, maar hoop toch te mogen beginnen...

Itsme: Hoe erg is je humeur/gedrag veranderd door de Clomid? Kun je voorbeelden geven van hoe je voor en tijdens de Clomid reageerde? Ik kom op de buitenwereld nogal rustig over (soms kan ik bijna onzichtbaar zijn ;)), maar zit ik me inwendig op te fokken over iets wat, in mijn ogen, beter kan en moet (hallo pefectionist...). Dan kan ik nogal eens gaan snauwen, kortaf zijn (bitchy of hoe je het wil noemen ;)) en gaan zeuren tegen mensen dichtbij mij (moeder, zusje, schoonfamilie, maar vooral manlief kan dan de volle laag krijgen, de arme man...). Ik ben bang dat dit ten kostte zal gaan van vriendschappen (die ik al amper heb) en niet goed voor de sfeer zal zijn...

14. itsme82

itsme82 Niet meer actief

Ik ben juist een zeer extravert en redelijk aanwezig persoon maar was nooit snel geirriteerd of agressief. In de dagen dat ik clomid slik + 1 dag erna had ik meestal een zeer kort lontje en werd ik heel erg onredelijk. Voelde me gewoon heel opgefokt zonder reden waardoor ik nogal overdreven boos reageerde op kleine dingen. Mijn vriend deed dan bijv. iets wat ik niet zo leuk vond en dan ontplofte ik bijna. Heb ook echt met dingen gegooid enzo.... Gelukkig weet mijn vriend waar het vandaan komt dus als ik zo deed en heeeeel onredelijk was dan telde hij tot tien en zij hij maar sorry en hield ie me ff stevig vast (terwijl hij dan echt niks had om sorry voor te zeggen, want het lag puur aan mij).

Gelukkig kon ik mezelf redelijk goed reguleren op werk en bij vrienden, maar het gevolg was wel dat na een dag inhouden mn vriend het dubbel zo erg over m heen kreeg.

Ik zou me er overigens niet al te druk over maken hoor, er zijn nog steeds veeeel meer vrouwen die nergens last van hebben als ze clomid slikken, en bovendien kun je als je er echt heel erg veel last van hebt een alternatief krijgen (weet pcomama ook alles van).

15. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Voel met niet goed meiden. Ik heb lichtbruin verlies en ben bang dat fout gaat. Heb contact gehad met mijn huisarts en ik kan niets anders doen dan afwachten, het kan nog alle kanten op. Maar het voelt niet ok. Ben bang.

16. itsme82

itsme82 Niet meer actief

Ach lieverd toch! Kan me voorstellen dat je je heel erg zorgen maakt! Probeer niet te veel te stressen en een beetje te ontspannen, alhoewel dit natuurlijk super lastig en misschien wel onmogelijk is. Dit hoeft niets te betekenen he! Je hoort dit zo vaak en meestal is het zeer onschuldig!!! Duim voor je dat dit bij jou ook zo is!

17. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Maar ik heb nu ook een soort menstruatiepijn...dus ik weet niet hoor, het voelt fout.

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Itsme: Voor zulke dingen ben ik idd bang... Heb ik nu soms al als mijn hoofd vol zit van het piekeren, denken, onthouden of als ik last heb van mijn hormonen enz dat ik tegen manlief uitval. Hij is erg van het opkroppen (opeens is de emmer met emotie vol en dan komt alles er tegelijk uit, kan lastig zijn als mijn emmer ook vol is en op overlopen staat...). Ik ga manlief in ieder geval voorbereiden, mocht het nodig zijn, dan weet hij waar het vandaan komt en wat hij eventueel zou kunnen doen! Ik merk namelijk dat hij het er ook moeilijk mee begint te krijgen. Toen ik deze ronde ongi werd was hij ook een aantal dagen zo teneergeslagen... Hij dacht echt dat het goed zat!!!
    Natuurlijk hoop ik dat ik bij de mensen ga horen die er geen klachten van krijgen en alleen iets goeds van krijgen, maar ik bereid me liever op het slechte voor dat het mee kan vallen dan dat ik te positief erop kijken het enorm tegen gaat vallen!

Waxientje: Jeetje meis, ik begrijp je gevoel. Stress is iets dat de kleine nu niet kan gebruiken, dus probeer je gedachten te verzetten door andere dingen te doen waarbij je niet hieraan denkt! Dikke knuffel meid!!!

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Oow, vergeet ik weer wat ik wilde posten (IK WIL MIJN OUDE GEHEUGEN TERUG!!! Weer een geheugen als een olifant zoals het altijd is geweest...)!

De koelkast doet het weer! Lampje gaat weer aan en uit, dus ik denk dat hij gewoon een beetje oververhit is geweest en zichzelf even uitgezet heeft. Pfoe!!!

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Waxientje, ik hoop dat het niks is.......... ga voor je duimen

Mira, fijn dat de koelkast het weer doet!!

Deel Deze Pagina