De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    De buikpijn wordt erger...en ik had net roze bij het afvegen. Ik denk dat dit einde verhaal wordt. Maar ik heb nog geen bloed, dus ik moet het nog maar even afwachten.

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Waxientje, wat naar zeg :( kreeg helemaal kippenvel bij je berichtje

3. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik ga heel suf maar gewoon de strijk wegwerken, want van dit piekeren wordt het ook niet beter. Gaat het fout dan is er niets aan te doen. Ik kan het toch niet tegenhouden. Ik vond het ook raar dat ik nog niet misselijk was, bij mijn dochter was ik dat al vroeg. Misschien was dat al wel een veeg teken. Nou ja, ik kan echt niets anders dan gewoon wachten. Binnen 2 dagen moest het wel duidelijk zijn volgens de huisarts. Hoop alleen niet dat als het misgaat het dan nog zo lang moet duren, dan maar liever z.s.m. Dan weet ik waar ik aan toe ben, maar ja ik heb het niet voor het zeggen helaas.

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    GGGRRR.................... SVB bank heeft nog steeds niet terug gebeld :x:x Gelukkig is het vies weer dus zit toch wel binnen. IK HAAT WACHTEN!!!

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Waxientje: Meis, gewoon doorgaan. Je kan er idd niks aan doen als het zo is. Dikke knuffel en succes met de strijk!

6. itsme82

itsme82 Niet meer actief

ach waxientje toch, hoop zo voor je dat je het mis hebt. Duimen draaien overuren hier!

7. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Even snel...temp gezakt zoals jullie zagen en de DUIVELS zijn er ook pffff :x

8. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Sorry meiden ben niet bijgelezen heb een drukke dag vandaag mijn oma wordt alweer 80 vandaag dus we zijn de hele dag de hort op. Denk dat ik het meteen aan m'n familie vertel :)

9. itsme82

itsme82 Niet meer actief

@pco mama: grrrrr klote duivels. heel erg balen dit! dat dit maar de laatste keer ongesteld mag zijn!!!

10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Oohh zie wel de laatste pagina!
    Waxientje ik blijf hoop houden hoor, 50% van de vrouwen met bloedverlies blijven gewoon zwanger!

Pcomama... Nee toch?! Knuffel meis!

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    PCO: Succes met de duivels!!! Verdrijf ze maar snel zodat je door kan met een nieuwe ronde ;):p

Nuage: Gefeliciteerd met je oma. Vertellen aan de familie, dat zou je oma vast een mooi cadeautje vinden! Of weet ze het al?

Hier mijn wasjes al gedraaid en opgehangen, dus werk voor vandaag gedaan ;)

12. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ja ja, met mijn mooie cyclus van circa 37/38 dagen gaan wij dus officieel voor het KERSTKINDJE! Zojuist besloten met manlief ;)

@Waxientje....................dit was niet de afspraak... BEEBJE BLIJVEN PLAKKEN JOH! Knuff

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    PCO: Lijkt me wel wat hoor, een kerstkindje ;) Ga ervoor meid!!!

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    SVB bank heeft eindelijk terug gebeld. Ben weer helemaal over me toeren!! Gelukkig wordt 't terug gedraaid en krijgen wij gewoon 1 april de kinderbijslag. Wij hadden een foutje gemaakt door de papieren in te vullen per maand in plaats van per kwartaal........... zelf kunnen ze ook niet logisch nadenken volgens mijn maar goed. Daarna heeft de SVB bank contact gehad met pleegouders (oom en tante dus). En die hebben medegedeeld aan de SVB bank dat wij niks bijdragen aan kleding, schoenen, sport ect ect.
    Dus ik zeg doodleuk tegen die vent, moet je luisteren de kids hadden beide genoeg kleding tot zeker volgend jaar want dat had ik allemaal hier in de kast liggen en had ik op Marktplaats gekocht. Waarop hij zei, ja dat doen een hoop mensen tegenwoordig!
    Ja en dat oom,tante,moeder, opa en oma besluiten om dat allemaal weg te flikkeren en nieuwe kleding en schoenen voor te kopen is niet ons probleem!!!!!

Maar goed die vent zei ook zolang wij aan die 408 per kwartaal zitten zijn wij niet verplicht om andere dingen er nog bij te betalen. Dus ouderbijdrage en tanken is voldoende om aan de eis van SVB te komen en voor de rest zakken ze maar een end door de stront!!! Hun wilde toch zo graag de kids??? Zullen ze er voor moeten zorgen ook!!!!!!!! En anders hebben ze altijd moeders nog!

T*ring ben zo kwaad echt waar!!! Ze laten ons maar niet met rust. ppff me hartje slaat weer op hol, dus ga even rustig op de bank liggen. Laat het stoffen, zuigen en dweilen maar ffies zitten............... Zo "The bitch has spoken!"

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    PCOmama, kl*te duivels :x:x:x Kom maar op met dat kerstkindje zeg ik!!!! Go for it!!

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kelly: Meid toch... Ga lekker even rusten, dat huishouden komt nog wel een keertje!!! Gelukkig gaan ze alles weer terug draaien. Knuffel!

17. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Het is nu weer gestopt, het was maar heel weinig en de buikpijn is ook weer weg, nou moe. Nu krijg ik toch weer hoop. Ik las ook ergens op het internet dat het maar 50% van de tijd echt tot een mk leidt als je bloedverlies hebt. Maar ja, ik moet nog echt een dag of wat het aankijken. Kreeg net toevallig vandaag een brief door de bus met de afspraak bij de gyn. Die is op 21 maart. Hopenlijk hoef ik die niet af te zeggen... man wat voel ik me onzeker. Geprobeerd afleiding te zoeken, maar dat is zo moeilijk!

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Waxientje: Fijn dat de buikpijn weer afgenomen is en hopelijk blijft het bloedverlies verder uit. Het zal zeker lastig zijn om er niet aan te denken! Dikke knuffel!!!

19. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    #3939 toekan, 7 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2012
    Dag dames, ik heb er even schuin doorgelezen, dus sorry als ik iemand vergeet!

Noorus: jeej een ei!!:D

Veerle: 1 keer kan genoeg zijn!!;) maar goed dat je nuchter blijft lieverd!

PCO: dikke knuffel meid! is echt K*K!:(:x samen voor december dan maar?

Kelly: adem in en uit! in en uit! Wel goed dat ze jullie gelijk geven wat het geld betreft!

Nuage: wat een kl*te reactie van die vrouw is dat zeg? ja had moeten zeggen: het is al erg genoeg dat ik zolang op dit kindje heb moeten wachten.. sommige mensen zou je echt aan de haak willen hangen!:x

waxientje: ik hoop dat het niets is lieverd! niet te snel panikeren! (maar ik lees dat je al weer wat rustig bent, heel goed:))

Mira: nog steeds geen ei? pfff het mag toch wel eens gaan komen hoor!!

Jeskejes: Mindfulness... mmm zalig! maar het is niet iets dat ze met jouw 'doen' hoor.. het is een soort meditatie techniek :)

zo hoop dat ik niemand vergeten ben:) het was in speedtempo!

---------------------------------------------------------------
    ooh en het lijstje::)

Itsme: gestopt met de pil vanaf sept. 2010, bezig vanaf jan. 2011
    Mira: gestopt met de pil vanaf dec. 2010, bezig vanaf feb. 2011
    Toekan: gestopt met de pil vanaf aug. 2007, bezig vanaf okt. 2011

20. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.789
    1.140
    113
    Vrouw
    Even n kort ego berichtje...heb echt geen fut om op iedereen te reageren. Sorry meiden!

Gister met vriend gesproken....hij wil er alles aan doen!
    Dat weet ik en dat geloof ik. Maar ik weet niet of ik nog genoeg van hem hou!
    Pfff, ben al de hele dag aan 't huilen! Heb me zelden zooooo k*t gevoeld!!!

Deel Deze Pagina