Jullie hebben 2ex IUI gehad vandaag?!?!? Ik heb geen verstand vd aantallen... Maar niet goed zo te lezen?
Dus is de IUI niet doorgegaan? Heb geen verstand van wat een goed aantal zwemmers is.................
Hmzz meid dat is op zich niet zo mooi, maar uhh als er maar 1 van de 1,4 milj het maar haalt toch of werkt het niet zo?
Ja Veerle, Toekan en ik gaan dus al voor een kerstkindje wie nog meer?!!?!?!?!?!!? hahaha, zal we lgrappig zijn zeg! Allemaal kerst baby's hiero!
Als het deze ronde niet raak is dan doe ik mee voor de kerstbaby! Maar ik ga eerst voor een eind november-beeb oke!? @ Wachtende, het klinkt heel veel, maar uit jouw verhaal kan ik opmaken dat het niet veel is?!?!
JA allemaal kerstbaby's!! Onze dochter is een Sinterklaas baby . Was de 7e uitgerekend, en mijn moeder toen der tijd ook van mij alleen bleef ik wat langer zitten hihi
Nee dames ik kan je zeggen dat het helaas niet veel is.... het klinkt heel veel, maar lees dit van een ferti website Normaal komen er gemiddeld bij een zaadlozing 100 tot 200 miljoen zaadcellen in totaal vrij. Een man wordt verminderd vruchtbaar genoemd als er minder dan 20 miljoen spermacellen per ml. ejaculaat (zaadlozing) worden aangetroffen. 'Normaal' is een ejaculaat van 20 tot 50 miljoen per ml. spermacellen. Er is sprake van een ernstige zaadafwijking als er minder dan 10 miljoen zaadcellen per ml. worden gevonden. Een lager aantal spermacellen dan normaal, wordt oligozoöspermie genoemd. Als er herhaaldelijk helemaal geen zaadcellen worden gevonden spreekt men van azoöspermie. echter als je dit leest Wachtenden is het wel redelijk positief... Als er meer dan 1 miljoen spermacellen per ml. in het zaad aanwezig zijn, zijn er in de eerste instantie de volgende behandelingsmogelijkheden: KI (Kunstmatige Inseminatie, ook wel KIE genoemd: Kunstmatige Inseminatie met zaad van de Eigen partner) of IUI (Intra Uteriene Inseminatie). Bij KI wordt het - al dan niet opgewerkte - zaad hoog in de schede gespoten. In de meeste gevallen zal voor IUI worden gekozen; het zaad wordt direct in de baarmoeder gespoten. Voor IUI moet het zaad eerst een bewerking ondergaan, het zogenaamde 'opwerken'. Dit is een methode om de meest beweeglijke zaadcellen te scheiden van de rest het sperma. Na het 'opwerken' moet het aantal zaadcellen wel boven de 500.000 liggen. Bij jullie was het dus circa 3x zoveel!! Dus meid houdt moed!!!
Wachtende, THINK PINK en als jij dat niet doet, doen wij dat wel hoor!!! zet de roze maar weer eens op!!
Noorus, poeh, wat een lange dag! Wat heftig dat er weer een client op sterven ligt. Geniet lekker van je vrije avond! PCOmama, wat fijn dat jullie tevreden zijn met de auto! Ik wil ook een kerstkindje! Of een sinterklaaskindje, daar doe ik het ook voor!!
Kerstkindje: Ik wil 'gewoon' een kindje... Is dat ook goed? Maakt me geen meter uit wanneer hij of zij geboren gaat worden, als het maar gebeurd
Ik ook hoor Mira, vond het alleen wel grappig Noorus heavy weer een client op sterven! Hier net snickers op En man heeft 2 bakken Ben&Jerry's voor me gehaald Volgens mij komen de duivels morgen, aangezien m'n vreetkick gestart is En gevoel van ongi, ik ben zo BLIJ met m'n bijna-kortere cyclus!
hahaha, ik had dus ook een vreetkick zal dat het teken zijn haha.. Noorus bah dat gaat rap bij jou zeg! Wat is jouw 'doelgroep' waar jij mee werkt als ik vragen mag? zo net lekker gedouched met kind erbij..nu kai lan afkijken ja ja ik weet het is te laat, maar zit vol energie en waarvan!? De rolo's denk ik haha
Nou ik ook! Maar uhh ladies....mijn duivel is even weg?! Of ja gelijk al whahaha... manlief snapt er niets van en eist een test van mij pfffffffffffff
Bedankt meiden !! PCOmama bedankt voor de info. Als het anderen lukt moet het mij ook lukken. We gaan deze maand met zn alle gewoon op ROZE...geen discussie mogelijk Ik heb net een workshop visagie gewonnen op vakantieveilingen...3 drie weken eindelijk gelukt haha...*vreugdedansje*!!
Wachtende tuurlijk gaat het jullie ook lukken! Jij en Noorus gaan voor een november baby, ik en nog twee andere voor een kerstkindje en Mira voor ALLE maanden baby
Oew als je duivel alweer weg is zou ik ook een test doen, zeker voordat je weer aan de medicatie gaat !