Morgen.... Debs, gelukkig is de pijn te doen en hoop dat ze snel weten wat er is en ze er wat aan kunnen doen. Noorus tis de laatste tijd rustig snachts zul je net zien he wanneer jij moet opzitten. Nou hier weet ik t niet meer. Stomme temp, stomme cyclus, stom lichaam. Ben er klaar mee, kwil m inruilen als dat kan.
Meiden, ik heb voor het eerst in een week doorgeslapen Was even vergeten hoe fijn dit is! Heb toch nog getempt... is 0,1 omhoog... Amanda: ben benieuwd wanneer jullie terrecht kunnen! En jij hebt dus ook een keer gehad van licht bloedverlies en daarna volledige duivels? Hoelang zat er bij jou tussen qua tijd? Debs: ook nog niets duidelijk bij jou:x Hoe bevalt het niet tempen je? En had je de kluswagon nog nodig??? Liefkleintje: dikke knuffel voor jou! Hoop snel op duidelijk voor jullie! Noorus: sorry dat ik niet wakker was... Jeske: stom lijf hè! Wil de mijne ook inruilen en dan vnl m'n cyclus... Zag dat je temp weer omlaag is gegaan... @Hier: geen rood meer. Voor dit moment dan... Kan zijn dat het loop vd dag nog komt. Verder alles hetzelfde. Misschien dat de tarwekiem(die ik slikt, sinds zondag gestopt) de boel in de war heeft geschopt??? Ik ga dr vanuit dat het niet raak is en dat de echte ongi nog wel komt. Dan maak ik mezelf iig niet blij met een dode mus. En ik maak voor volgende do een afspraak met m'n huisarts. Moest eigenlijk deze week van die andere assistente maar dat zou morgen dan moeten en ze hebben vast geen plek... Fijne dag allemaal!!!
Ik had ook nog meer getypt maar is weg... PCO: fijne collega... Bijna klaar met je medicatie en vr fm! Spannend! Kelly: verslavend hè dat wordfeuten...
Hey Veerle, ja als t ff kan wil ik wel van lijf ruilen. Uhmm je temp is niet super laag. Weet t zo ook niet. Hoop snel duidelijkheid. En yeaahhhh lekker doorgeslapen he he heerlijk he. Hier rol ik net de kluswagon uit. Toch nog maar ff gebruik van gemaakt. Als we t volhouden blijven we dit gewoon doen en ja.... miss wel 2x per dag. We zullen zien.
Veerle je kunt allicht vragen of t morgen nog kan. Soms hebben ze nog gaatjes he. Zou gewoon ff vragen of t kan.
Zo, Jeske jullie waren dr vroeg bij... Goed hoor! Misschien dat ik zo als ik op werk ben toch even bel, dan kunnen ze misschien bloed afnemen oid en anders kan ik meteen die lange cyclus bespreken. Is toch wel slimmer denk ik anders gaat dr weer een week overheen... Wil er geen vrij voor nemen en donderdag is m'n vrije dag Dusse: nog 1 dagje werken vandaag! Ennnn.... Bijna skiën al, over 2 wkn zijn we al onderweg! Ben dr nog helemaal niet mee bezig geweest omdat het zwanger worden zoveel meer speelt... Knuffels voor iedereen!!!
Morning! Zo kletskousjes Noorus, sweet dreams Veerle, dat tarwekiem heb ik wel eens ergens hier gelezen dat dat niet zo goed is....dat het idd je cyclus door de war kan gooien.....moet je hier op het forum eens zoeken... of ik heb het mis!? Jeske, je mag mij nlichaam wel een maandje hebben als je dat wilt... Mijn temp vandaag 0.5 gestegen ok, voel mij niet echt fit, maar ben niet ziek ofzo...had waterige afscheiden vul ik dus ook in...en wat krijg ik.... een GROEN STOPLICHT! Uhh hallo...dat kan echt niet he...maar voor de zekerheid sleur ik manlief vanavond wel effe in de kluswagon....vrijdag weet ik pas hoe of wat...maar believe me ladies...dat ken nie hoor... Maar goed, we zien het wel! Vandaag een thuis werkdag.... en vanmiddag ga ik koekjes, cakejes bakken met zoonlief want dat viel zondag in het water omdat ik geen eieren had.. en wel grappig...meneer wist het precies...mama welke dag is het vandaag... woensdag schat.. ok we gaan bakken!!!!!!!!!! ik zo yeps...komt voor de bakker schattepatat! Dus vanmiddag is dat ons 'probleem' hahaha....ik ben nie zo een kok dus dat wordt lachen hahaha Voor diegene die moeten werken.....werkse!!! en de rest have fun met wat je gaat doen!
Veerle idd ff bellen. En als je toch bij de ha bent kun je t al op t woord gooien. T kan maar alvast gezegd zijn. Oh heerlijk vakantie. Lekker van genieten. Pcomama uh nee jij mag jouw lijf houden hoor hihi. En hop die kluswagon in vanavond. Vanmiddag nog veel plezier met bakken. Hmm lekker hoor.
Goedemorgen dames. Hier weinig te melden. Gisteren weer teveel gedaan en gelijk ´s avonds weer buikpijn. Dus gisteravond braaf met een kleedje op de bank gehangen. Oja ook weer wat doms, heb ik eindelijk zo´n ding over mijn auto-voorruit.. valt er sowieso niks te krabben. Ga nu snel de kinderen naar brengen, tot laters!
Morgen meisjes, Vannacht had ik geen zin om een spookje te zijn. Was wel wakker om 3u, had opeens een kriebel in me keel en bleef hoesten (nacht ervoor ook al). Dus bed uit, pepermuntje genomen, slokje water en braaf weer in bed gaan liggen............. en ik was zo weer vertrokken, heb wel zitten twijfelen..... zal ik ff op zp gaan kijken? Nee, ging toch slapen en dat lukte goed!! Zo had mail van de postcodeloterij, dat de uitslagen van Januari binnen waren, dus ik ff kijken of we uiteraard NIKS gewonnen hadden............ hahaha we hebben weer zo'n leuke prijs!! Dit keer een bloemenprijs, een vrolijke bos gerbera's. Wanneer komen die euro's nou????????? Dit is de 3e prijs al die we hebben gehad, eerst ben en jerry's ijs, daarna 6x2 stroopwafels en nu bloemen. Maak me gek!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou dames ik zit hier in tranen hoor. Ik had net een boze directeur van de school aan de telefoon. Mijn zoon van 10 vroeg van de week of hij ook met zijn klas ergens mocht schaatsen. Maar hij wist niet waar enz. Dus ik zei in de eerste instantie nee, want ik wou eerst wel eens weten waar ze gingen schaatsen en hoe ze daar heen zouden gaan. Nou net dus een boze directeur aan de telefoon wat ik wel niet dacht want ze gingen heus niet zomaar met 180 kinderen ergens schaatsen, bla bla bla. Dus ik uitgelegd dat ik eerst wou weten waar ze gingen schaatsen en dat ik gewoon een erg bezorgde moeder ben wat dat soort dingen betreft. En dat ik de locatie die hij noemde geen probleem vond en dat hij daar best mocht schaatsen. Nou heb ik zelf best een pittig karakter maar deze beste man was echt woedend. Ik ben best wel geschrokken en heb zelfs nog sorry gezegd voor mijn bezorgdheid. Maar ben ik nou echt zo´n zeur? Ik ben er in ieder geval best wel onderste boven van.
Hoi! Ik heb toch maar de huisarts gebeld, kan morgen om 16:30 terrecht. Het kan me eigenlijk geen ruk meer schelen of ik zwanger ben, gek is dat... En kijken wat de huisarts zegt, ze kent me goed en is een lief mens (normaal gesproken!) Nu moet ik zeggen dat ik ook snel 'bloed' Heb toen ik spiraal had vaak tussentijdsbloedverlies gehad en daardoor heeft ze een uitstrijkje gemaakt, kwam toen PAP2 (is niet ernstig hoor, was rond mn 26e/27e ofzo), ze hebben half jaar later weer getest: helemaal goed en een jaar later weer: ook goed. En op mn 30e ook gewoon met bevolkingsonderzoek helemaal goed! Alleen elke keer als ze een uitstrijkje moest maken, bloedde het ook snel zei ze, blijkbaar bij mn baarmoedermond goed doorbloedt of whatever.... Ik wil wel weten of het normaal is dat ik zo'n lange cyclus heb en kan ik meteen bespreken van het probleem van mn man, weet ze ook wel iets vanaf. En PCO: groenlicht-> hup kluswagon reserveren!!! Wilde tarwekiem proberen om ei eerder te krijgen, heb tot ei teunislbloem gebruikt en ei kwam wel 10 dgn eerder... Ben nu gestopt sinds zondag met tarwekiem (toen het bloeden was gestart) Noorus: slaapse! Zo, nu als de wiedeweer aan het werk! Lekker kort dagje vandaag! Knuffels!
Veerle goed dat je beld hebt, succes morgen Rosa, maak je niet druk om de directeur je mag als moeder toch wel weten waar ze gaan schaatsen?? Vind zijn reactie eerder vreemd dan de jouwe. Noorus, slaap lekker Temp weer gestegen en ben weer VIP member yeah
Rosa, ik denk dat je echt de enige ouder niet bent die wilt weten waar ze gaan schaatsen. Toch ook heel logisch? Vind de reactie van de directeur een beetje overdreven, hij zou juist sorry moeten zeggen en niet jij!!! Veerle, goed dat je toch gebeld heb en dat je morgen mag komen!
Ik vond het ook wel wat overdreven hoe hij reageerde, hij was echt boos op mij. Ik zei ook tegen hem, niet zo boos op mij zijn hoor. Maar daar reageerde hij niet eens op. Hij zei ook nog dat hij mij gisteren een mail daarover had gestuurd. Nou dat is helemaal niet zo, alleen mail over dat de kinderen vrij krijgen als de elfstedentocht doorgaat en op een doordeweekse dag valt. Wel een mailtje van zijn juf over meefietsen daar heen. Maar niet een mailtje over het voornemen van het schaatsen. Dus dat is ook een beetje vreemd. Ik zit te denken om de directeur nog even aan te spreken over de manier waarop hij mij gebeld heeft. Kan mij voorstellen dat hij stiekem denkt, wat een zeikwijf. Maar het is niet echt professioneel te noemen dat hij mij zo kwaad opbelde.