Meiden, ik ga nog even wat lezen en dan lekker slapen zo. Morgen weer vroege dienst en waarschijnlijk ook overwerken... @ Kelly, vast heel veel plezier morgen! Ben erg benieuwd wat het wordt! Slaap lekker meiden en goede dag allemaal morgen!
Aha Noorus, dat is dan weleens heftig lijkt mij zeg! Wat de duivels uhh die komen echt wel hoor... don't worry voel de krampen steeds meer komen dus dat barst los vannacht YEAH!! Not! Ik ga bankhangen, ben er klaar mee voor vandaag!
Kelly: Hahahaha! Lekker bezig meid! Hier wat op de laptop aan het hangen, spelletje spelen, op internet en mail checken Noorus: Jaja! Ik ga meteen voor 12 baby's (voetbal elftal+trainer??? Pfoe!!!) Nee, twee tegelijk vind ik geen probleem (ben ik meteen klaar ) maar eentje is ook al prima hoor Hier zullen we zo naar bed gaan. Ovutest van vandaag was trouwens iets donkerder dan ik de laatste dagen gewend ben... Mss een goed teken en een super laat ei en dus een nog langere cyclus (rond of over de 80 dagen!!!) Ben ik blij dat ik bijna bij de GYN mag komen... Welterusten meiden, ennuh: THINK PINK!!!
Noorus: Zal niet klussen worden en echt alleen normaal knuffelen Maar toch bedankt hoor! Knuffel jij ook nog maar lekker (mag je zelf kiezen wat voor knuffelen )!!!
BOE...... Ik ben er ook nog. Ben maar gestopt in de winkel pffff wat een werk! Maar dr begint zicht op te komen.... op 1 kant vant magazijntje dan. Ik ben stikmoe nu. Wel gelezen maar weet niet meer wat ik gelezen heb. Sorry sorry dat ik niet op iedereen reageer. Vind dat zo vervelend. Dus..... voor iedereen een hele dikke knuffel en een roze bril!! Hier gaan we voor een sinterklaas kindje denk. Zou vriendlief moeten verleiden vanaaf maar weet niet of ik de fut ervoor heb en mn lijf geeft signalen dat ei komt.(lees steken links) Maar das wel vroeg. Ik ga nu masr naar huis. Morgen weer een dag. Ow klote gevoel is nog steeds aanwezig helaas.
Meiden, slaap lekker, knuffelse, klusze enz enz.............. Ik ga me mandje opzoeken, ik de hoop dat manlief niet snurkt...... anders moet ik het luchtbed weer pakken............ Morgen weer ff 2 huizen schoonmaken (ppff nu al moe als ik eraan denk) en om 13.15u melden bij echo centrum......................... JOEPIE!! EINDELIJK!!!
Haha heel de avond kleppen ze volop nu laat ik mn neus zien en iedereen is stil haha. Noorus bah weer iemand op sterven. Succes met werken morgen. Wachtende hoop zo dat t raak is. Succes met de wachtbank. Amanda zo das al op tyd. dat he trug mag komen. Das wel fijn. Veerle.... shit ben.ik vergeten wat ik wilde tikken. Sorry komt nog wel dagen. Pco owjee dat wordt wat met die meds dan. Sterkte. Uhm dat wast voor nu. Nils meer onthouden.
Klusseizoen voor geopend En jawel heb geschommeld maar niet lang. Vriendlief kwam met een heerlijke opmerking... Zal ik je maar ff op zn kop houden? Haha tis dat we beide te moe zijn. Anders had ie t gedaan. Nu ff opgevouwen gelegen met mn tenen achter t randje vd bedbrug gevouwen. Wis nie dak zo lenig waar En jawel.... weer klaarwakker Heee laatste tyd weinig spookjes hier in de trein. Wel fijn dat de spookjes wat beter slapen. Ff Jackass kijken. Dan Numbers en hopelijk snel de luiken dicht. Keep up the pink spirit klustrein dinnetjes
Stille spookjes moeten er ook zijn he haha. Helaas geen Numbers Mc clouds daughters komt nu. Vroeger gevolgd nu niet meer. Nuage hoest met je? En met schoonmoeders?
Gaat goed hoor, alleen morgen even de vk bellen want ik heb nu dus een probleem als ik niet iedere 2,5 uur iets eet. Dan word ik dus zo naar. En dat betekent dat ik ook 's avonds laat nog moet eten, en op die manier ga ik straks heel veel aankomen. En ik ben al veel te zwaar. En naast dat gekke eten heb ik ontzettend last van hartkloppingen. Soms wel iedere minuut, en dan opeens weer een half uur niet. Het hoort erbij weet ik, maar wil het toch even bespreken. Zal er wel op neerkomen dat ik gewoon dat bloedprikken moet gaan doen maar ik wilde het juist combineren met de combinatietest. Want die gaan we wel doen hebben we besloten. Met schoonmoeder gaat het stabiel. Vooralsnog nog geen symptomen van de uitzaaiingen in haar lever dus dat is alleen maar super. Misschien dat ze het dan toch gaat halen tot oktober... fingers crossed!
Nuage das echt vervelend dt eten en die hartkloppingen. En groot gelijk hoor. Aan vk vragen hoe en wat. Oh zou mooi zijn als ze de kleine uk nog ziet. Fingers crossed. Noorus wat kun jij mooi zingen!! Balen dat je ei er nog niet is. Hier Alpengebergte maar wel ztabiel. Heb maar 2 temperaturen. Vaag lijf.
Hier wel nog aan het spoken hoor... Maar kom dan niet op ZP, of niet ingelogd... Vannacht supernacht gehad van 21:30-7:00 geslapen Hier nog geen duivels en een temp van 37.2, temp om de paar dagen stiekem... Man weet het niet En voor jullie ook een geheim (uhm, nu niet meer...) Noorus, nog geen ei dus, rare lage temp! Denk dat het door je mk komt:x En heavy NAH, dat kunnen zware gevallen zijn... Sterkte vandaag en denk je aan jezelf? Hoe gaat het hardlopen? Leuk dat je dit op FB bijhoudt met dat programma! Waxientje, hoop dat je toch hebt kunnen slapen! Leuk dat we FB-vrienden zijn! Jeske: de roze bril weer op Ik geef ook mindfulness-oefeningen Goed dat jullie klusseizoen weer geopend is! Nuage: vervelend dat je je vaak naar voelt. Succes met bellen en hoop dat ze iets voor je kunnen doen! Toch geen zwangerschapsdiabetes? Wil je niet bang maken hoor!!! Amanda: jij had een vroege post op FB.... Of was je nog wakker??? Hoe gaat ie met jou? Werken vandaag? PCO: jij altijd met je grappige berichten Duivels gearriveerd??? Hier dus vrij vandaag yeah!!! In de ochtend naar vriendin toe, dezelfde van di-avond, gaan samen lunchen bij haar thuis en lekker kopjes thee drinken!!! En vanavond weer tennisles van die leuke leraar Goed m'n best doen in m'n tennisrokje Begin april start tennisseizoen weer en ze zijn het park aan het oppimpen! Ze hebben van die leuke houten picknicktafels gemaakt, misschien kunnen jullie het zien op Facebook, want ik heb gepost op dat bericht. We hebben het mooiste park van Utrecht (zegt echt iedereen die competitie komt spelen), ligt tegen Maarsen aan en is een groot maar knus park, hebben bijna 900 leden over 12 banen. Kelly: succes met de 20-weken echo!!!
Veerle lekker geniet van je vrye dag!! Oe mooi hoog je temp. Duimerdeduim. En goed je best doen vanaaf he. Ah en kijken mag he hihi.
Morning! Yeps duivels zijn er hoor bah ....vind dat altijd zo goor, wat dat betreft is PCOS is wel fijn als je GEEN kinderen wilt maar goed! Nuage idd vk effe bellen he! Kelly succes, maar ik weet het al een JONGEN! Jeske was het nog fun gisteren? Oooh Veerle dus jij bent stiekem aan het tempen hahaha.. De rest succes vandaag..ik mag richting de A12 die dicht is!!! :x
Pol voor wat t wordt bij Kelly: Pcomama: jongen Jeskejes: meisje. Pco succes in de file bah bah. Blij dat ik er geen last van heb. Uh ja was nog gezellig gister