Jeske: kijken mag Maar hij gaf ook goede tips en was heel voorzichtig met kritiek geven op m'n spel en dat hoef je bij mij absoluut niet te doen! Wel grappig om te zien... PCO: balen toch de duivels! En waar moet je heen vandaag? Werkse!
Ik moet naar kantoor ;o) en dat zit in Elst (Overbetuwe) Dus ik moet hoe dan ook via de A12 hahaha....helaas! Zucht, had ik maar vast mijn eigen kantoor in Almere....maar dit jaar gaan we ermee aan de slag!
Het lijkt erop dat het niet doorzet, het bruin/roze/rood verlies is gestop en ik heb ook geen buikpijn meer. Heb ook wel goed geslapen vannacht, ik was zo moe, zal de spanning wel geweest zijn. Ik ga straks rond half 9 de gyn wel bellen om te vertellen hoe de vork in de steel zit. Want zit het nou nog wel goed? Voel me daar wel onzeker over.
Grappig ik was zaterdag in Driel, mooi daar! Is de A12 nu dicht dan??? Door die werkzaamheden bij Bunnik ofzo? Zou fijn zijn als het dichter bij huis is... Maar je woonde eerder daar in de buurt toch? Good luck!
Veerle grappig idd. Ah let maar op straks wordt ie harder voor je als tie ziet hoe goed je bent Ik ook gehad met een instructeur van mij. Int begin lief en rustig en was niet erg als t niet lukte. Maar na een tijdje werd tie iets harder en nam hij er geen genoegen mee. Hij wist wat we konden en wilde dat zien. Hielp goed bij mij. Ik moet wel aangepakt worden haha.
Geen idee... M'n cyclus is elke keer weer anders en deze ronde geen ovutesten gedaan en FF weet niet wanneer ei was aangezien ik in m'n vakantie een week niet heb getempt...
Waxientje fijn dat t gestopt is en gewoon bellen meis. Al ist maar om je verhaal te doen en hopelijk gerustgesteld te worden.
Veerle ik ga proberen niet teveel op je te reageren over je cyclus enzo. Hoop dat je zo niet teveel ermee bezig bent. (als je snapt wat ik bedoel) Spannend ist zker en ik verwacht gewoon plots een foto van je.
Is prima Jeske! Heb even m'n kaartje in m'n handtekening gezet. We hoeven er niet over te analyseren hoor... Ik heb geen hoop maar vind het ECHT niet erg meiden! We komen nog maar net kijken... Wat is nu een half jaar bezig zijn, als ik naar de meesten hier kijk, is dit nog helemaal niets! En dat bedoel ik dan niet lullig naar jullie toe hoor!
We houden de L*L erin! Wisten jullie dat het internationale vrouwendag is? Wij hebben een filosofie scheurkalender op de wc hangen, gratiz gekregen, zal ff delen wat er stond...
Waxientje, goed dat je gaat bellen meid! Fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Succes met het tel-gesprek bij de gyn! Bo: hoe gaat het met jou?
Veerle das een mooie uitspraak haha. Geweldig! En meis elke nieuwe ronde is er 1 teveel. En jij hebt langere cyclussen, is ook frustrerend.
Das waar... Maar goed, doe je toch niets aan en we houden de THINK PINK er gewoon is! Positive Thinking is wel het beste hoor, denk ik! We lijken hier wel allemaal kneusjes in deze gezellige trein
Ja ik woonde voorheen in Didam, ligt bij Zevenaar.....sinds een jaar nu in Almere...heerlijk! haha.. dus willen hier een vestiging erbij gaan openen...van de week al over gehad om er nu echt werk van te gaan maken! Ben al aan het snuffelen naar kantoorpanden..dus effekes geduld nog...
Heb gebeld maar ben niet veel wijzer. Vrees dat het nog 2 weken wachten wordt tot 21 maart dan krijg ik een echo. Het kan van alles zijn, ook nog een innesteling. (dat wist ik dus niet zo laat nog?) maar ze kan dus niet garanderen dat het nog goed zit. (nee uhuh dat snap ik). Ze vond 2 weken ook nog wel lang maar met 6 weken is er ook nog te weinig te zien zei ze. Ze ging mijn gegevens nog even bekijken en belt dan nog even terug...
Pco al onderweg? Of in de file? Of al op bestemming? Of nog thuis? Veerle, ja kneusjes hihi in de trein. Ah we leven gewoon erg mee met elkaar. En willen zoveel mogelijk nieuwe zwangere eebij!!!!