De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen dames!

Wat een gepraat weer (en mijn geheuge laat me weer in de steek waarover precies...)!

Hier was temp vanmorgen 36,40 dus is weer 0,2 omhoog gegaan, maar heb dit al eerder in mijn cyclus gehad en toen was het ook niks, dus we zullen zien of het doorzet. Vanmiddag maar weer een ovutestje doen en kijken of die donkerder gaat worden (zou eens tijd worden zeg!!!). En ondertussen houden we de l*l er maar in ;)

Oow, ik weet nog 1 dingetje:

Kelly: Veel plezier bij de 20-weken echo!!!

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zwaai, ga naar vriendin!
    Balen Waxientje! Duim voor toch positief resultaat over kleine 8 maanden voor julli! Knuffel!

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    haha leuke poll :D. Ik denk een konijn met duracell batterijen (dochter ook al) :p zo bog ff aan de bak hier. mp3 aan en gaan....

super slecht geslapen vannacht toch beetje stress voor de echo..... vannacht stuekem peukie gerookt om rustig te worden daarna redelijk geslapen
    :)

4. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    hahaha pas op he om een peukie te roken ;) kind gaat gelijk erbij stuiteren!! haha

Ik ben al gearriveerd op kantoor en pfff heb nu al hoofdpijn whahaha... :cool:

5. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Dames daar ben ik weer. Heb toch nog met spoed een inwendige echo gehad vanochtend. Ik ben zwanger, maar het loopt ongeveer 5 dagen achter bij wat het zou moeten zijn. Er was dan ook nog geen kloppend hartje te zien. Dit zou nog normaal kunnen zijn. Ik mag volgende week woensdag terug komen voor een echo. Tot die tijd hopen dat het goed blijft gaan. (mijn dochter liep toen ook zoiets achter).

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Waxientje, ga heel hard voor je duimen!!!

Wij gaan zo naar Leiden naar het echo centrum........... gezellig saampies op de scooter :D:p

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Waxientje fijn dat je toch een echo kreeg en ook woe nog 1. hoop zo dat ie blijft plakken meis!!!

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    #4048 jeskejes, 8 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2012
    Zzzzzzzzzzzzz............... zit zo goed als te slapen :( Straks naar ma, ben zo benieuwd, dan sporten en vanaaf nog een klant in de winkel. Pff heb me zelf maar ff langer pauze gegeven. Maar ja dan denk ik aan hoe de winkel er nu bij staat :( Nog heel veel werk.

Whiieee net op weegschaal gestaan... met kleren aan dat wel. Maar zit onder de 70!! :D 69.9 ik = blij

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Waxientje ik ga keihard duimen!!!

Ik denk dat Kelly een meisje krijgt :)

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kelly: Veel plezier bij echocentrum. Laat je zo even weten hoe het gegaan is? Achterop de scooter, lijkt me zo raar om los te zitten, geen gordel ofzo, en toch een behoorlijke snelheid te gaan... Ach, ik mag niks zeggen ;) Vroeger bij mijn vader aan de arm gehangen als hij met de brommer weg ging en ik mee mocht (daarvoor kan je een bekeuring krijgen, dus kreeg altijd uitvoerige uitleg van mijn vader "Zodra je politie ziet loslaten, beetje remmen en gewoon trappen! Begrepen?!" ;):p).

Waxientje: Fijn dat je een echo hebt gekregen. Ik ga duimen dat alles volgende week ook nog goed is en 5 dagen achter, dat kan toch? Vooral als je dat bij de eerste ook had, zou ik me nu nog even geen zorgen maken ;)

Hier net bezig geweest in het huis. Beetje rommelen en ondertussen lekker muziek aan. Net 2 pakketjes voor de buren aangenomen (2 verschillende buren ook nog eens, ze zijn in beide huizen overdag nooit thuis, maar wel pakketjes thuis laten bezorgen... Maar goed, ze pakken het voor ons ook gewoon aan ;)) en net printer op mijn laptop geinstalleerd. Dat was me even zoeken op internet, want ik kan niks installeren met een cd/dvd omdat ik geen cd/dvd-spelen op de laptop heb zetten... Dus moest gaan zoeken, juiste bestand kiezen, installeren en heb meteen maar een print gemaakt zodat ik zeker weet dat hij het doet als ik snel moet printen ;) Nu maar wat rondhangen hier en op internet...

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Wij hebben een scooter zonder helm :).

nu bij de mac ff broodje eten hihi. ohja IT'S A BOY :D :D

12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    GEFELICITEERD!!!!! Nou mijn voorgevoel is officieel compleet van slag want ik heb het tegenwoordig bij niemand meer goed :D
    Zou dat betekenen dat ik zelf dus een meid krijg aangezien ik denk dat het een jongen is? :)

Maar meid hartstikke gefeliciteerd nogmaals, supergaaf!!! En ik hou me aanbevolen voor een foto van de echo uiteraard :D

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kelly: Gefeliciteerd meid, had al een voorgevoel voor een jongetje, maar was niet erg sterk ;) Leuk meis!!!

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Yeah ik had gelijk-> een baby:p Alles goed dus???

15. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Leuk Kelly!!

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo ben weer thuis, dat reageert ff makkelijker! Ga vanavond proberen om foto's erop te zetten.
    Maar alles is goed, alles zit waar het hoort te zitten, teentjes,beentjes,vingers,handjes, armpjes alles compleet :D

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Whah Kelly had ik t fout haha. Maar een jongen... leuk!!! Wacht met smart op de foto's. Waar ik waarschijnlijk toch niet veel uit kan halen haha.

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kelly: Jaaaah! Foto's :D Leuk!!!

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Zit te wachten op de reactie van pco haha kryg t te horen dat ze gelijk had met de poll

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Leuk Kelly!

Ben net bij de huisarts geweest en m'n bloed wordt gecheckt op van allerlei zaken omdat ik me niet zo goed voel, vnl tijdens sporten/inspanning, voordat we op alles tussen de oren gooien, worden er dingen gecheckt. Maar ga pas maandag bloedprikken aangezien glucose nuchter ook op de lijst staat...
    En hebben nog over zwanger worden gehad, ze heeft me nog wat tips gegeven wbt ZI en gaan nog 3 rondes zelf aan de gang (willen we zelf) en dan 2-3x per week vanaf cd 10, geen ovutesten/tempen en als ik dan na 3 rondes niet zwanger ben, mag ik naar de gyn toe. We mogen al wel eerder aangezien 'ons probleem' maar voordat het dan helemaal plastisch word, wil ik eerst thuis nog even aanklooien samen met m'n mannetje:D:D
    Was een heel prettig gesprek!!!

Dus dat was dat, zijn jullie ook weer op de hoogte meiden!
    Nu hop hop boodschapjes doen en iets in elkaar flansen, want ga wel naar de tennisles toe:)
    Zwaai naar iedereen!

Deel Deze Pagina