Kelly, It's a boy, wat leuk! Rondje korte namen uit mijn omgeving Rodi, Niels, Lars, Max, Bram, Kevin, Ryan, Tim, Dion, Jesse, Kian. Rick, Jens en natuurlijk Jelle Lk, geniet en praat met elkaar.
Wie is de mol: YEAH!!! Eindelijk eens de mol goed geraden Wij dachten sinds 3 a 4 afleveringen Annemarie en hebben het nog goed ook Manlief zit nog helemaal in het programma Wil alles horen, maar nu ik weet wie het is, hoeft het van mij niet meer... Spanning weg = aandacht weg! Kelly: Moeten het namen zijn met 1 lettergreep of maakt dat niet zoveel uit? Moet de naam nog bij die van jullie dochter passen of streep je zelf de namen door die je niet bij die van je dochter vind passen... Dan ga ik vast even nadenken en een lijstje maken!!!
dAG LIEVERDS! Even snel vanaf mijn werk nog pfff... Waxientje wat fijn dat je toch een echo hebt gehad! op naar de andere echo en zal je zien...het klopt straks als een tierelier! Veerle 31 is ook een mooie leeftijd hoor haha mutsie ben je ook! JOEHOE JOCHIE!! Ik krijg morgen al lekker beschuit met muiskes!! sorry chaos hier ben weer weg pffff
Voor ons Kelly: Boudewijn, Cas, Chris, Dirk, Ivar, Jeffrey, Jeroen, Jordy, Julian, Karel, Kay, Lars, Luca, Max, Maxim, Mike, Milan, Niels, Roel, Ryan, Sander, Santi, Siebe, Teun, Thomas, Tomas, Tico, Ties, Tijn. En anders even op de site van de SVB kijken, daar staat een lijst met alle namen die vorig jaar aan een kindje gegeven zijn bij geboorte en ook het aantal keer dat het in 2011 gegeven is (voor als je een naam zou willen die niet meer dan een bepaald aantal keer gegeven is, zoals deze gek hier ).
Zoontje van een vriendin van me heet Finn, vind ik ook erg leuk! En die naam kan ik dus toch evt al niet meer geven.
Meiden super bedankt voor jullie namen Heb er een paar uitgekozen en op ons lijstje gezet De foto houden jullie van me te goed, gaat me vanavond niet meer lukken. Ik zit weer eens verstopt (nou ja zat), en giga kramp gekregen begin van de avond. Dochter moest huilen omdat ik zoveel pijn had. Na 7x (ja je leest het goed) naar de wc te zijn gegaan ben ik hopelijk nu leeg!! Manlief moet morgen al om 4u op zijn werk zijn dus ik ga nu nog ff douchen en dan duik ik mee het bedje in. Kramp is gelukkig nu wel weg. Moet er zelf ook redelijk vroeg uit, o.a. boodschappen doen........... beschuit en blauwe muisjes halen Slaap lekker meiden.
Neeeeee niet Finn Haha Ik hou t voor gezien met werken. Kom geen steek meer vooruit grrrr. Biezen pakken en naar huis!
Amanda: Wij hebben hier een hele lijst Hahahaha. Dus kan je niet zeggen welke naam, maar ze zijn mooi Heb op een paar vrije dagen (toen ik echt met mezelf in de knoop zat...) de hele SVB-lijst doorgenomen en mooie namen op de namenlijst en hoe vaak ze gegeven zijn erbij gezet Maar heb wel zo mijn voorkeuren in die lijst
Haha ik kom niet verder dan oma. Is heel wat he jas aan en riem v woef aandoen. Sleutel int sleutelgat, omdraaien, deur open doen, erdoor heen stappen, deur dicht, Sleutel omdraaien. Aan de rechterkant in de auto stappen want links kryg ik m niet open. Starten en vroemmmmmm
Leuk is dat he, zo'n lijst? Wij hebben ook al een hele lijst, meer meisjes namen dan jongens namen en in bijna alle meisjesnamen zit een a.
Hi! Leuke namen! Maakt toch niet uit als hier meiden er een naam van kiezen... Wij willen sowieso meer dan 1 lettergreep aangezien de achternaam maar 1 lettergreep heeft. Vind ik mooier staan. Jongensnaam weten we al, komt verder terug in de familie voor Maar moeilijk hoor een naam kiezen! Succes met de namen Kelly! Hier terug van tennisles, waren maar met z'n 2-en, met een andere jongeman, mannen willen altijd harder slaan, is wel grappig om te zien Leraar is toch minder mooi dan ik dacht... Maar wel heel aardig, grappig en geeft goede punten aan om te verbeteren! Dus al met al leuk en leerzaam! Zo even onder de douche en hop hop in bed! Morgen langer werkdag maar altijd leuk, morgen op rustige locatie, zijn we lekker met z'n 2-en! Sweet dreams voor iedereen! En 't is volle maan, dus Noorus nog even in actie en wie-weet een mooie volle maan-ei+bevruchting!!!
Veerle ist volle maan ja? Dan mot ik mn masnsteen erin leggen. Das mooi dat de les lekker ging. Welterusten en werk ze morgen! Amanda ja i can do it hahs. Nu nog in actie komen.
Amanda: Ik vind het geweldig! Manlief niet, die moet tegen die tijd een hele lijst doorspitten en dan zeggen welke naam hij wel zou willen Ik ben van de speciale namen (liefst met een rare letter erin, y ipv i, c ipv k enz ) die je anders schrijft dan normaal, maar manlief is meer van 'Waarom moeilijk als het makkelijk kan?!' Hihihi!