Man dachten volle maan, maar schijnt gister al geweest te zijn vlgs internet... Maan zag er nog wel vol uit....
Oow, volle maan... Dan even mijn armband af vannacht dat hij kan opladen voor het raam Jeske, heb jij een armband met allemaal kleine kraaltjes of een grotere hanger? Heb hier een armband, al vanaf november aan ofzo, met kraaltjes van ongeveer 4 mm groot, alleen maansteentjes Hopelijk heeft hij snel effect bij ons!!!
Haha, hier precies hetzelfde Mira! Alleen moet onze voornaam niet te moeilijk worden, aangezien onze achternaam ook al gespeld moet worden. Veerle, fijn dat de les leuk was! Slaap lekker alvast. En werkse morgen!
Amanda heb t al verbeterd denk haha. Snel getikt en half slapend op telefoon. He weer de maan gemist. Vergrotende maan is beter dan verkleinende.
Mira ik heb alleen een steen. Aan een hele lange ketting. Die hangt ter hoogte van mn navel zo ongeveer.
Amanda: Hihi, hebben we wat gemeen dus (naast de woonplaats )!!! Ik kan wel zeggen dat mijn 2 favoriete namen, voor zowel jongen als meisje, met een Y beginnen (komen ook met een J voor, maar vind het net iets specialer met een Y ).
Manlief wil naar bed, dus ga maar mee, anders heeft klussen geen zin Welterusten meiden en ook voor vannacht: THINK PINK!!!
Toch nog maar niet naar bed, darmen zijn nog aan het rommelen Manlief ligt al........ Ik zit op Marktplaats te kijken naar kleertjes *smelt* Is het al eind van de maand????????????
Actie in de taxi is weer geweest en nou omhoog met die temp. Verlang gewoon naar de wachtbank gek genoeg. @ mira, go girl! @ kelpy, balen van je darmen! @ veerle, goed bezig geweest! Hier nog niet concreet over namen nagedacht, maar het wordt in ieder geval niet ingewikkeld... (ik ben ook van waarom moeilijk doen als het makkelijk kan mira )
Correctie WEL volle maan!!! Dus leg die armbanden maar klaar! Nu echt slapen! Goed bezig Noorus! Je eitje wil pas springen met volle maan
Meiden ga nu ook maar naar bed. Me darmen worden al rustiger (kan ook niet anders want volgens mijn zijn ze leeg.....) Slaap lekker en klus-ze onder de mooie volle maan!!!
Noorus hoe staat dat in FF dan? Kelly fyn dat de darmpjes rustiger en waarschijnlijk leeg zijn. Veerle thnx voor t checken. Heb mn stellage weer gebouwd om dat gekke ding in de maan te leggen. Nou ik ben thuis hoor. Te moe om auto te ryden en vriendlief was bijna klaar met werken dus die heeft mij opgehaald. Lief he Morgen misschien te voet naar mn werk (lees 50min flink doorstappen) of op tyd mn nest uit. Omalief vragen of ze me ophaslt. En dan paar uur afbeulen bij fitness. Gadsie morgen verjaardag. Zo geen zin in. Mn wallen hangen nu al ergens bij mn knieen. Man schrik elke x als ik in de spiegel kijk. Rosa meis hoest met jou? En Anz (Helena, mama van C en M) Kan zijn dat ik t gemist heb. Maar vraag t maar ff. Jez hoestie met jou? Lig nu lekker in bed net elektrisch kussen onder mn onderrug. Was vergeten dat ik dat ding had. Werkt ook als kruik toch? Heb ik nog meer te mauwen?!......... Nee denk t niet. Owjawel.... ben gewoon klaarwakker..... fijn !!! NOT. Ennuhh..... ik wil ook een bolle buik. En ik wil weekendje met mn ventje weg, want ja ook hier zit de sleur er wel in. Hij werkt zoveel en is vaak erg moe voor iets.