De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ow yeahhhh over 15 minuten Numbers kijken!!

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Jep ben thuis.

Ohhh en nu wilde ik nog wat tikken...... weet ik t gewoon niet meer.

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Evy en Enjoy hoest met jullie en de ukken?

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Amanda hoestie met jou?

5. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Weet nog wel een leuk vakantiepark om een weekendje naar toe te gaan :D. Als het morgen lekker weer is, zou ik lekker gaan lopen. Even lekker gedachten verzetten! Is de winkel weer wat verder opgeruimd?

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Jeske, als je naar FF gaat en bij 'view' op 'calender' klikt dan zit je wanneer het volle maan is :) Hoop dat je zo toch lekker kan slapen meis!

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Amanda welke zou jij nu bedoelen he ;) haha. Nja ik loop beetje vast in de winkel. Ben nu bij spullen gekomen waar ik niet van weet wat ik er mee aan moet en wil.

Noorus zal zo eens kijken. Want zit op telefoon en dan laat ie niet alles zien. Jij bent ook.nog laat wakker. En dat slapen..... val vanzelf x in slaap. Lukt me niet om me gewoon wegtedraaien.

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hier werkt het ook beter om een poging tot slapen te wagen als ik echt moe ben... Ben sowieso wel vaak laat wakker. Maar ga nu wel poging tot slapen doen. Heb morgen late dienst, maar weet niet of ik het weekend nog extra ingezet ga worden...

Trusten meiden!

9. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Oeh wat een drukte ineens! Weltrusten Noorus!

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Trustwn Noorus. Kon t op FF niet vinden. Ach ja dan maar ff gegoogled. Hoop een rustig weekend voor je.

Amanda ik snapte eerst niet wat je bedoelde. Maar zie t nu...

Ah Angel vergeten net foei foei... Hoest met je meid?

Hier ligt meneer al te snurken. Por je m ff flink en zeg je dat ie snurkt. Ja ik snufk niet! Lijkt me zo lekker he. Bed aanraken en slapen.

11. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Oh hier ook zo iemand Jeske!

12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Jeske waarom nog fitnessen dan als je al 50 min gaat lopen? Ik word al moe als ik lees wat je allemaal doet.

Ik heb vandaag tot 12 uur geslapen, toen van 1 tot 5 gewerkt, gestofzuigd, gekookt en met 3 mensen gebeld en verder op de bank gehangen :D en ik ben er moe van hahaha

13. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee!

Wat gaan jullie snel!

Even een kort berichtje van mij.. ben kapot, drukke dienst..

LK, hoop dat jullie er samen uit gaan komen. Neem je tijd!

Jeske, wat een dag.... sweet dreams!

Waxientje, fijn dat je voor een echo mocht komen.. hopelijk volgende week een kloppend hartje!

Kellt, een BOY.. leuk!! succes met de namen..

noorus, werk ze morgen, hoop dat je snel kan plaatsnemen op de wachtbank!

Veerle, fijn dat het een goed gesprek wa bij de ha!

De rest.. hai!

Tot morgen meiden.. ik duik mijn bed in!!

14. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Zooo daar was ik dan EINDELIJK THUIS!!!! Ja ja had al rond 1 uur thuis kunnen zijn, maar prompt allebei mijn koplampen hebben het begeven...reed ik daar op de snelweg...paniek freak als ik ben heb ik mijn partner in crime gebeld en hij zei gelijk terugkomen!!! Ok ik kom al..maar goed auto bij de zaak neer gezet en zijn auto maar meegenomen! Moet hij morgen fietsen naar kantoor ;) Morgen de garage er effe van langs geven, want die hebben de lampen dus NIET vervangen toen de auto voor de grote beurt er heen ging...grrrr levensgevaarlijk...

Anyways...ben nu thuis en kan eens even goed bijlezen!

Kelly jij bent leeg zo te lezen ;) en klaar om beschuit met muisjes te smeren hahaha, heb er nu al zin in!!! :D

Veerle dus jij bent weer uber actief geweest hoor ik al.. mijn man heeft ook altijd getennist en doet het zo nu en dan nog wel .... hij probeert mij ook te triggeren daarvoor maar tot op heden nog niet gelukt..ondanks dat alles hier klaar ligt ;)

wat een geklus hier weer zeg! Nou dames kom op jullie kunnen het hahaha...er in proppen en vervolgens over 9 maanden er weer uit proppen hahaha... lekker charming weer!!

nuage jij klinkt ook actief hahaha, pfff ik wordt er ook moe van hoor als ik jeske der verhaal lees ;) hoe is het trouwens gegaan met die leuke collega's van je? Nog iets over/van gehoord?

Daag debs!!

Nou iedereen wel een beetje beantwoord volgens mijn...ga ook zo mijn mandje in! Loop wel leeg hier bah bah bah! Maar kruip bij die mannen van mij....morgen vroeg dag...kind naar school...onderweg naar een gehucht waar ik nog noooooit van mijn leven ben geweest haha, lang leve de navigatie...en dan moet ik volgens mijn een kast leeghalen :( hij is toch echt verkocht en ik heb deze pas sinds kort...maar hij is echt te groot voor ons huis...en manlief wordt er gek van dat ie zo lomp is.... snik snik...dus ik blufte een eind weg op MP en dat domme mokkel bood eerst 200 euro minder..ik mail terug en zeg neuh, voor dat bedrag gaat ie niet weg...gewoon dat bedrag wat ik vraag en anders blijft ie lekker staan! Krijg ik een mail terug, NOU DAN IS IE BIJ DEZE VERKOCHT :$ @#^$^$#%#$%#$ hahaha...baalde wel even, maar de kast is echt te groot...maar oo zoo mooi! En nu moeten we dus WEER voor een nieuwe kast of iets dergelijks gaan kijken wat bij onze inrichting past...zucht!

De bank is er ook nog STEEDS niet...dus hoe lang moet je daar in vredesnaam nog op wachten zeg..januari besteld... maar goed mag niet klagen eigenlijk he...

Ben blij dat deze dag erop zit! Heb wel al mijn achterstallige rompslomp weg gewerkt en kan dit weekend met een gerust hart beginnen aan de belastingen en kwijtscheldingen van de gem. belastingen van al mijn lieve cliënten en dan is mijn jaarlijkse verplichting in deze weer af! Dan de rechtbanken nog blij maken met een verantwoording over het jaar 2011, maar dat hoeft pas voor 1 juli helemaal af te zijn en dan ga ik vakantie houden tot september ouzo hahahaha... nou ja moet ook wel, want zoonlief gaat van de BSO af dus ik moet echt vrij nemen op bepaalde dagen.... maar wel vanaf heden elke maandag/woensdag en vrijdag gewoon thuis aan het ' werk ' ... dus dat is fijn.

Pff sorry te lang en ego verhaal hier weer!!

Sweet dreams ladies en tot morgen!!

Knuffel!

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zo PCO lange dag gister! En gevaarlijk van je koplampen! Fijn dat je de auto van je collega kon lenen:)
    Amanda: succes bij de tandarts!
    Hoop dat de eieren van Noorus en Mira eindelijk eens de hoek om komen!!!:p:p:p
    Haai Debs! Drukke dienst gehad las ik, vandaag vrij???
    Zo, hier om 6:45 naar de bloedafname, zijn om 7uur al open en hoef pas om 8:30 te starten.
    Fijne dag allemaal! Werkse of fijne vrije dag!

Enne gaat PCO nu serieus naar Kelly toe? Sassenheim is lekker dicht aan de zee:D Dan zitten jullie ruim 30km van m'n werk;) Even zwaaien als je in de buurt bent PCO;););) Jammie beschuit met muisjes!
    Enne 2: PCO ik ben idd een muts, en zo heet onze kat:p

16. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Pffff wéér een lage temp.... :( Heb zo'n vermoeden dat die eieren niet meer gaan springen hoor... Bah...

Ben net gebeld door werk dat client is overleden.

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hier ook nog steeds een lagere temp :( 36,40... Heb het helemaal gehad met deze ronde! Dat ik maar snel ongi mag worden, zondag ofzo, dan kan ik vandaag en morgen nog normaal dingen voor scouting doen en mag zondag alles losbarsten!!!

18. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Yeps we moeten belangrijke zaken verrichten ;) en je kat heet muts whahaha :D

19. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Noorus en Mira waar blijven die EIEREN NOU??!?!?!

Pff schiet niet echt op voor jullie dus!!!!

Knuff

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    PCO: Neej, schiet idd niet op... Ik ga gewoon uit van een ronde zonder ei, anders gaat het een super lange cyclus worden :(, en hulp van de GYN ;)

PCO naar Kelly: Volgens mij heb ik iets totaal gemist... Geeft niet!

Vandaag aan de slag met de oude laptop, belangrijke dingen eraf halen en op de nieuwe laptop zetten ;):p

Deel Deze Pagina