GEHUCHT??? GEHUCHT?? Woon gewoon in een dorp hoor Goedemorgen trouwens Zo toen deed de tv het vanmorgen niet , dochter helemaal in paniek hahaha verwend kreng, iets van storing want hij doet het weer!! Dacht eerst NEE de tv kapot???? Godzijdank niet!!! Zo ga dochter ff wegbrengen naar moeders want ja krijg zo visite uit een of ander gehucht waar ik nooit ben geweest en moet nog ff boodschappen doen. Jullie hebben tot laat gekletst....... Kom vanmiddag of straks ff bij lezen
Hier gisteravond nog wat bruinverlies gehad, nu niets meer. Ik probeer het nu los te laten, ik kan er totaal geen invloed op uitoefenen. Alleen is elk toiletbezoek spannend, bah. En als ik iets voel lopen (wat ook gewoon afscheiding is vaak) schrik ik meteen. Vandaag gaat er hier een sollictatiebrief de deur uit. Heel grote kans dat dat iets gaat worden. Want het is bij de organisatie waar mijn dochter ook naar het kdv gaat. Ik zou dan op de BSO tekenactiviteiten gaan doen. Voor 2 of 3 middagen na schooltijd. Ik heb de directrice er persoonlijk over gesproken, dus vandaar dat ik weet dat de kans erg groot is dat het wat wordt, erg spannend! Vooral als er straks toch nog een baby bij zou komen, maar daar weet ze ook van. Al met al spannende tijden hier! Als beide dingen doorgaan , gaat er hier een hoop veranderen! En ik hoop dat ik er gelukkiger van wordt!
Wilde mijn post van vanmorgen afmaken, maar accu van laptop was leeg en ben daarna weer in slaap gevallen @ Debs, moet je vandaag weer werken?! @ PCOmam, lekker dagje voor jou dus gister?! Jammer van die kast @ Mira, balen van jou lage temp ook Stom vraagje misschien: maar hoe kan je ongi worden als er geen ei is gesprongen?! @ Waxientje, zo is het wel inderdaad, je kan er geen invloed op uit oefenen. Duim nog steeds dat alles gewoon goed blijft gaan meis! Spannend van je sollicitatie!
Noorus: Ja, dat kan helaas ook! Er zijn meerdere topics hier op ZP over 'menstruatie' zonder eisprong. Het is dan zoiets als wanneer je aan de pil bent, een onttrekkingsbloeding/doorbraakbloeding Ik gooi het bij mezelf op de PCOS, maar er zijn ook meiden die het hebben en geen PCOS hebben hoor Als je meer over wil lezen even google-en en dan kom je vanzelf bij de topics hier op ZP uit
Waxientje, het blijft spannend! Succes met je sollicitatie. Ei van Mira en NOorus, waar blijf je nou???? Hier net gebeld door het ziekenhuis, afspraak wordt verzet naar 15 maart.
Amanda: Hihi, moeten we op dezelfde dag naar het ziekenhuis Alleen jammer dat we dan net in een ander ziekenhuis lopen Veel succes alvast voor de 15e!!! Thanks! Ik verwacht bij mezelf geen ei mee, of hij moet dit weekend springen, maar dan is hij wel ontzettend laat deze keer!!!
Dat is idd wel jammer Mira! Hoe laat heb je de afspraak? Maar je ovu-testen worden toch iets donkerder? Dan kan het toch nog? Of heb je altijd een streepje?
Amanda: Ik moet volgens mij (ben zo vaak al geweest, dat ik alle tijden door elkaar haal, kijk volgende week nog een keer voor de zekerheid ) om 10.20 uur daar zijn. Tegen die tijd loopt hij natuurlijk weer enorm uit, maar dat is inmiddels geen uitzondering meer Hoe laat moet jij daar zijn? Ik weet niet zeker of ze donkerder worden, lijkt wel zo, maar kan ook dat ik dat graag zie Vanmiddag kan ik er nog eentje doen, morgen geen tijd voor, dus dan is zondag de volgende keer. Ben benieuwd of ze nog positief worden...
Ik om half 11! Haha, echt jammer dat we nu net bij andere ziekenhuizen lopen. Maar ja wie weet moeten wij ook ooit die kant op. Kan je geen foto uploaden? Kunnen wij ook kijken of die donkerder wordt?
Amanda: Helaas is de fotocamera leeg (geen batterijen of iets in huis... Ben het gewoon gewend dat ik de oplader kan vinden, maar dat is vandaag ook al niet het geval ). Ik denk dat het op de foto ook niet te zien zal zijn. En ik heb wel vaker dat die ovutesten even donkerder worden en daarna weer lichter en eigenlijk altijd een heeeeeeeel licht streepje erop, dus nooit super wit! Pfff, vanavond Jantje Beton lopen... Heb er totaal geen zin in, zou met een kind van onze scoutinggroep als begeleider meelopen, maar die heeft zich afgemeld omdat 'Hij er geen zin in heeft! : O), maar zijn wijk was al wel ingedeeld, dus die moet nu iemand anders gaan lopen... Waarschijnlijk mag ik dus gaan lopen, vind dat zo voor l*l, net als vroeger die kinderpostzegels... En op de meest ideale tijd: Tussen 17.00 en 20.00 uur omdat dan de meeste mensen thuis zijn... Ok... En wanneer mag ik dan eten?!?!?! Nu al een pokkehumer door dat gedoe!
@ Mira, dank voor je uitleg. Ik zal eens googlen. Snap alleen niet dat ik wel alle ei-symptomen heb. Eiwit, steken in onderbuik... Dus denk dat ei komt wel, maar krijg er ook een hard hoofd in inmiddels... Balen dat je voor Jantje moet lopen. Ik heb vroeger voor Dierenbescherming gelopen. Deed ik met een vriendin van me. Wel heel gezellig, maar eigenlijk heb ik liever zelf ook geen collecte aan de deur... Heb jij trouwens nog gerend van de week?! Ik hier net nog een rondje...
Mira, jammer, hopelijk van het weekend je ei! Jantje Beton liepen wij ook altijd met scouting. En idd op rottijden. Noorus, goed bezig!
We zijn aan het kijken of we er samen even een weekje tussenuit kunnen gaan! Vanaf 22 maart, 10 dagen naar Dubai! Kijken of ons dat goed zal doen! Een boost voor onze relatie, zouden we wel kunnen gebruiken!
LK: Goed idee meis! Hopelijk doet het jullie goed, even wat tijd bij elkaar, even weg van alles en iedereen!
Noorus: Ik en hardlopen...? Ik denk dat je me verward met iemand anders Hou niet van hardlopen, ben meer van het fietsen (is nog een beetje zittend he?! Hihihi!) en verder alleen wandelen en thuis op de Wii Amanda: Eigenlijk meet ik met 2 maten: Ik vind het stom als de kids niet willen lopen omdat ze 'er geen zin in hebben...' of vind het irritant als de ouders niet willen lopen omdat ze 'het stom vinden om met hun kinderen de wijk rond te gaan...', maar zit zelf ook te klagen over dat ik niet wil... Hmmm... Ach, laten we het erop houden dat wij als leiding privilege's verworven hebben en al genoeg doen voor Scouting zodat we niet ook nog moeten gaan lopen Ennuh, mensen geven nog steeds makkelijker iets in de collectebus als een van de kids aan de deur staat dan wanneer het een volwassenen is Laat de schattigheid maar zijn werk doen!!! Hahaha!
Middag! Dat schiet niet op he met die eieren van jullie ;o) Amanda balen dat ze het verzet hebben, maar je mag nog dusss komt helemaal goed! Noorus werkse! Mira succes vanavond met Jantje Beton lopen...brrr zou er ook geen trek in hebben inderdaad!