De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Rosa sorry hoor, maar wat een directeur! Hij is niet goed bij zijn hoofd.. ik was denk ik echt uit mijn plaat gegaan tegen hem.. en jij gaat toch geen sorry zeggen over jouw bezorgdheid..moet je zeggen tegen hem..IK GELOOF DAT ER VAN HET WEEKEND NOG EEN DOOD KIND ONDER VANDAAN GEHAALD IS!!!!

Grrrrrrrrrrrr niets voor mij .... wees blij dat je zo bent, er zijn ouders bij die het allemaal weinig tot niets interesseert...

zo dat was mijn mening weer ;)

Veerle goed van je zeg dat je kan komen! Benieuwd wat eruit gaat komen....

Zoo ik ga weer gauw verder..enwat de groene stoplicht betreft... uhh dat kan echt niet hoor! Of mijn cyclus is opeens knetter van slag dat ik nu een giga snelle ronde heb hahaha... we zullen het a.s. vrijdag zien op de echo... ;)

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen dames!

Temp was vanmorgen 36,50 dus ik ben benieuwd. Heb al ovutesten besteld, maar die zijn nog onderweg met DHL (heel nummer gekregen om ze te kunnen volgen... Is nieuw denk ik ;)). Maar die is nog niet onderweg naar mijn huis volgens de site :( Dus ik moet het nog maar even met alleen mijn temp doen...

Hier gisteren gesprek gehad over de problemen op Scouting met een klein groepje waar we eerder al gesprekken mee gehad hebben. We hebben aangegeven dat we nog een gesprek willen met de leiding die als eerste gestopt is omdat dat, voor ons gevoel, niet netjes verlopen is. De tweede leiding die gestopt is komt ons nog helpen tenzij we vervanging voor hem hebben (waarschijnlijk gaat dit niet lukken), dus dat ook aangegeven. Verder gaan we vooral kijken of we snel nieuwe leiding kunnen regelen voor volgend jaar en we gaan kijken of we de draaitijden kunnen veranderen (van middag naar ochtend zodat er mss meer mogelijkheden zijn voor leidingwerven), maar dit moet eerst in de vergadering goedgekeurd worden ;)

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo, ik heb me werk dag er wel weer opzitten voor vandaag. Heb muur 1 van de slaapkamer de kleur eraf. Nu dat kl*te onderste laagje van het behang nog.......... en dan nog 2 muren :D Maar het begin is er ;)

Mira, je weet het he met DHL (Duurt Heel Lang) :p

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kelly: Hihi, die kende ik nog niet... Heb besteld bij Zwanger&Kids en die zijn meestal super snel. Maar doen nu schijnbaar zaken met DHL en volgens de track&trace is hij nog niet eens het sorteercentrum uit :( BAH!!!

5. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    @Noorus, is er geen familie bij je cliënt?
    Haha moest wel lachen om jullie pimpampet!
    @Veerle wat heerlijk dat je door kon slapen!
    Succes morgen bij de huisarts.
    @Pcomama wat is een groen stoplicht op ff?
    @Rosa, hij zal toch niet de enige zijn geweest? Ik zou net zo reageren hoor!
    En wat vreemd dat niet gewoon de juf/meester je aanspreekt?

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dames lees vandaag dagje mee en reageer weinig. Kan t gewoon niet opbrengen. Vermoeidheid en spanning is te groot. :(
    Voor iedereen een hele hele dikke knuffel en denk aan jullie en leef mee met wat julie posten. Maar kan niet op iedereen reageren. Dus lekker blijven kletsen!!

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jippie, net me laatste plas in de potten van MvM gedaan :D. Heb het 10 weken volgehouden en ben blij dat ik er nu klaar mee ben. Heb het heel graag gedaan, maar vanaf nu gewoon weer op de wc!!! (hoe blij kan een mens zijn hihi)

Dochter is moe en kan niet slapen......... iemand in de flat is zijn of haar fitness apparaat aan het moe maken met hardlopen en dat dreunt zo ontzettend ongelooflijk.
    Kan moeilijk bij 47 huizen gaan aanbellen om te vragen wie er aan het hardlopen is, dus heb ik maar een vriendelijk briefje gemaakt en dat beneden in de hal opgehangen, dat er eens naar de vloer gekeken moet worden waar dat apparaat op staat dat het enorm dreunt in de flat :( en dat mijn dochter er niet van kan slapen.

Die is op dit moment dus super gaar/vervelend/huilerig enz enz............... Maar rustig op de bank zitten/liggen of wat dan ook is er ook niet bij, weer helemaal van slag maar zal vanavond lekker slapen (hopen we dan maar)

8. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    zo net een heel klein rondje op de schaatsbaan gedaan. Men dat is wennen als je jaren niet op de schaatsen hebt gestaan. Maar wel leuk, zoontje vond het minder moest op de slee. Zegt hij op een gegeven moment ik wil niet meer op de slee papa moet maar even alleen gaan sleeen hahaha.

Nu een beetje aan de poets, vanavond eten we Burito's lekker.

9. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Kelly wat rot dat jullie flat zo gehorig is, heb je goed dat je een briefje hebt opgehangen.

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen meiden! :) Pffff brak brak brak... Werd eerst om half 1 wakker (toen ook maar getempt) en nu net om 3 uur weer... Ga er zo maar uit en wat eten...

@ Rosa, wat een belachelijke reactie van die directeur zeg!!! Ookal vindt hij jou bezorgdheid niet gegrond (wat het absoluut wel is!!!) hij moet en zal altijd proffesioneeel moeten blijven!!! That's part of the job! Wat een eikel!

@ Veerle, goed dat je gebeld hebt en een afspraak hebt gemaakt! Ben benieuwd meis! Je temp blijft wel mooi hoog, verwarrend hoor!

@ Kelly, balen van dat gedreun! En plezier met je prijs! :D

@ PCOmama, raar van dat stoplicht. Lijkt me wel heel vroeg! Kan ik al een koekje komen halen?! ;)

@ Angel, fijn dat je temp weer omhoog is! :D Vind onze kaartjes toch nog wel erg hetzelfde :D

@ Bo, ja hij heeft nog heel weinig familie en die zijn overdag geweest, dus de nachten vangt het personeel het op.

@ Jeske, hoop dat je nog een manier kan vinden om een beetje te ontspannen (lekker in bad ofzo?). Spannend hoor morgen! Ik ga voor jullie duimen!

Het negeren van lichaam gaat redelijk, maar toen ik vanmiddag even naar de wc liep kreeg ik toch steek in mijn zij, wat doortrok naar m'n lies... Echt pijnlijk... :(

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Morgen ergens in de middag word ma geopereerd door dezelfde chirurg. Vanmiddag was pa geweest en ma was best goed. Ik ga zo weer en dan op tyd proberen te slapen.

Dames wat zijn jullie rustig??

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Spannend Jes! Fijn dat ze vandaag goed is!

Inderdaad heel rustig hier.... Waar is iedereen?!!

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja ik ga nu naar mama ik ben benieuwd.

Ja tis echt rustig. Niet gewend

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Gehorig is een groot woord. Flat zijn redelijk goed geïsoleerd maar als je natuurlijk op een laminaat vloer gaat hardlopen op zo'n band............ ja dan kan je zelf wel nadenken dat de buren daar vroeg of laat over gaan klagen............
    Ik wacht het een week af, als ik geen reactie krijg of het gedreun stopt niet dan stap ik naar de woningbouw.
    Ga echt niet 47 huizen af om te vragen bij wie het vandaan komt

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Jez en Kelly strooi nog eens wat HCG dames!!!

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jeskejes, wat fijn dat je moeder weer een goede dag heeft! Uiteraard brandt zoals elke avond morgen het kaarsje de gehele dag he ;)

Zo trots op mezelf *geeft zichzelf 2 schouderklopjes, (allebei de schouders 1 anders loop ik scheef) 1 muur is helemaal behang vrij JOEHOE!!!!

Ben nu kapot pppppfffffffff voel wel dat me lichaam aan het veranderen is hoor, nu even op de bank hangen. Straks dochter op bed gooien, douchen en weer bankhangen :D

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

Genoeg :D:D

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dank u dank u dank u

19. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    *Vangt HCG* Thanx Kelly! :D En goed bezig met het kamertje. Nu lekker onderuit hoor!

@ Jeske, succes bij mams!

Hier lig ik al met dekentje onderuit op de bank, dan te bedenken dat ik zo nog moet werken... whehe...

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Noorus succes met werken alvast

Deel Deze Pagina