Fijn dat je je lichamelijk beter voelt. Alleen je geestelijk niet goed voelen is misschien nog wel veel vervelender. Ben je gestopt met de ritalin/concerta? Geen rust in je hoofd is erg naar en geeft zoveel onrust, vind het vervelend voor je! Een zwangerschap kost al energie en als je die nu ook niet hebt doordat je je door de dag moet slepen... Kan je er met iemand in je omgeving over praten? Let maar goed op jezelf en fijn dat je verteld wat de reden is, dank daarvoor! Knuffel!!!
Roze klustrein (NOD)lijst!* *Maart 2012* 13 mrt -> Amanda 13, 12e ronde, 1e kindje 17 mrt -> Mira85, 5e ronde (PCOS/lange cyclus), 1e kindje 19 mrt -> Noorus, 4e ronde (1e na vmk), 1e kindje 26 mrt -> Bo12, 4e ronde (na mk en vmk), 3e kindje 27 mrt -> Debs1, 15e ronde, 9e na bbz, 1e kindje ???? -> Jeskejes, 16e ronde, 1e kindje *April2012* 6 april -> Toekan, 5e ronde, 1e kindje 7 april -> Angel77, 7e ronde , 2e kindje 13 april -> PCOmama, (PCO/MMM) 5e rondje, 2e kindje ???? -> Liefkleintje, 11e ronde, 1e kindje ???? -> Veerle, 5e ronde, 1e kindje *Datumloos* Gesina, 12e ronde, 1e kindje *ZWANGER!* 24 juli -> Kelly1312, 3e ronde, 2e kindje 27 juli -> Jez, 8e ronde, 1e kindje 3 sept -> Helena, 2e ronde, 3e kindje 5 sept -> Rosa5, 2e ronde, 5e kindje 7 sept -> Enjoylife, 5e ronde (1e na vmk), 1e kindje 24 sept -> Evy77, 4e ronde, 2e kindje 5 okt -> Nuage, 50e ronde, 1e kindje -> Waxientje, 3e ronde na pauze, 2e kindje
hier ook de rode duivels, maar ik ben er blij mee hadden deze ronde niet goed genoeg ons best gedaan. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Rosa, hoop dat je je snel beter voelt en een nacht kan slapen zonder die vervelende dromen. Waxientje, elke zwangerschap is anders hopelijk is alles nog goed. Ga je na het weekend nog een test doen of wacht je de volgende echo af? Hier een rustig weekend morgen op kraambezoek bij vrienden en thats it. Heerlijk. Oja heb Jane van de lijst afgehaald.
Angel duivels gearriveerd?? Gadverdamme Ow moet t ff snel kwijt dames sta bij de sportschool maar schoot me net te binnen. Ow Veerle leuk dat je toch meegaat. Maar wat ik nu kwijt wilde.... heb voor t eerst gedroomd dat ma goed in de rolstoel zat en weer praatte als vroeger. Dat had ik nog niet eerder gedroomd. En ja ik geef de hoop wat op want ze gaat echt weer achteruit. Ik ga nu ff sporten. Nog 9kilo te gaan.
Ik ben inderdaad gestopt met de concerta, die mag absoluut niet tijdens de zwangerschap. Ook niks anders wat erop lijkt helaas. Dus ik zal het zelf moeten redden de komende maanden. Ook na de bevalling mag ik nog niet beginnen. Pas als de baby gaat doorslapen, dus dat kan best nog even duren. Voordeel van mijn eerdere depressies is dat ik weet waar ik op moet letten, en mij zelf kan voorhouden dat het ook van tijdelijke aard is, mocht het echt weer zover komen. Gelukkig heb ik veel steun van mijn vriend en mijn zusje. Ook ben ik blij dat de jongste overdag nog slaapt, dus als de andere kinderen op school zitten en hij gaat slapen, dan ga ik ook even liggen. Mijn vriend doet nu meer in de huishouding zodat dit ook kan. Normaal gesproken doe ik namelijk veel in de huishouding als hij slaapt. Mijn huis moet namelijk wel een beetje op orde blijven, anders word ik helemaal niet blij. Als ik mijn energie straks weer een beetje terug heb, zal het vast wel weer wat beter gaan. En wat mij betreft mag de lente wel beginnen. Dat geeft geestelijk ook wel weer een boost. Word altijd vrolijk van lekker weer. Van de week ook weer lammetjes gezien bij ons in het dorp, dus dat geeft goede hoop dat de winter toch echt bijna voorbij is.
Hey meiden, Als we naar Dubai gaan zouden jullie allemaal mee mogen Maar ook is dat gelijk 'n deel van mijn probleem! Ik vind 't vask gezelliger om met meerdere op vakantie te gaan dan samen! Dat is toch niet normaal? Hier nog erg verward en een chaos in mijn hoofd! Vriend is zo lief voor me en wil er alles aan doen! Hij is gisteren ook al naar de sportschool gegaan. Omdat ik al langer zeg dat ik hem te dik vindt en dus minder aantrekkelijk. Ik zou zooo graag willen dat iemand mij kon zeggen wat ik moet doen.... Dit vreet aan me....al 2 kg afgevallen in 1 week tijd! Maar....gelukkig ook even goed nieuws, mijn zus is na 2,5 jr zwanger vd 2e!!! Hun 1e IVF poging is geslaagd, al is het natuurlijk nog heeeel pril! Op de lijst mag ik even op "pauze"...even een ronde rust. Lieve meiden, ik beloof jullie dat als t weer beter gaat met me ik weer op iedereen zal reageren. Sorry!!
Rosa echt balen voor je dat er geen vervanging is voor de concerta...het wordt bij sommige dames op die manier onmogelijk gemaakt om bijv. zwanger te worden zeg maar.. ik ben blij om te horen dat je wel steun om je heen hebt! Knuff meid en doe het gewoon lekker rustig aan!
LK rustig aan doen jij, en ga gewoon lekker met jezelf en je hubbie aan de gang! Gefeliciteerd met je zus! Geweldig! Pfffl lees WEER in dat clubje van pcos WAAROM DOE IK DAT OOK!!! Is er weer eentje zwanger ..... geweldig hoor absoluut maar bah kan dat niet echt accepteren zeg maar....ja ik weet....uber egoïstisch... gun het hun echt van harte uiteraard...maar baal dan wel van mijn eigen lichaam waarom dit domme geheel niet werkt zeg maar!!
Pff Goedemorgen, jeetje wat hebben jullie veel gekletst vanmorgen Ga een poging doen hoor Waxientje, hoop dat je lekker afleiding hebt en dat alles gewoon blijft zitten waar het hoort te zitten *knuffel* Rosa, jammer dat je niet mee gaat maar je moet doen waar jij je goed bij voelt. Fijn dat je hulp hebt van je vriend en zus! *knuffel* ook voor jouw Angel, bah die duivels Liefkleintje, ik ging ook altijd met een groepje op vakantie (meestal wel familie) en vorig jaar voor 't eerst samen geweest was wel heel raar maar hebben wel onwijs genoten. Dus hoop dat jullie ook gewoon gaan genieten!!!! PCOmama, succes met zoeken naar opvulling in huis!! Veerle, gezellig dat je meegaat Jeskejes, sportze!! En ik hoop dat jouw "goeie" dromen over je moeder uit gaan komen!! Nou verder weet ik het niet meer hoor! Manlief heeft vannacht heel de nacht op de bank geslapen, wat een rust in bed hahahaha Hij was vanmorgen al erg vroeg wakker hihi want ja babyfoon staat in de woonkamer en dochter liep om half 7 al te spoken hihi (ik niets gehoord) . Normaal als ze geen aandacht krijgt gaat ze wel weer slapen hoor, maar ja mannen he............
Goeiemorgen Gister pas na 12en thuis, dus niet meer bijgelezen Nu maar even kijken hoe het gaat met iedereen @ Schutting PCOmam, haha @ Nuage, dit weekend vraagt veel geduld van je, maar dan maandag is het eindelijk zover! En wat een heerlijke meevallen van de BD! En tuuurrrlijk je mag komen de 31ste! Graag zelfs! @ Mira, ook een leuk voordeeltje voor jullie! En succes met scouting vandaag! @ Waxientje, wat eng dat je bloed verliest Hoop zo dat het allemaal niks te betekenen heeft! Fijn dat je geen krampen hebt (dat is toch vaak wel een slecht teken). Hoop dat je wat afleiding kan zoeken tot je echo Ik duim voor je! @ Kelly, hoop dat je je vandaag wat beter voelt! @ Jeske, goed bezig geweest meis! En wat een mooie droom! @ Veerle, wat fijn van je ongi, wat een mooie cyclus! Heel veel succes deze ronde! Leuk dat jullie voorlopig het huis houden en het lekker knus gaan maken! Leuk dat je komt de 31ste! @ Amanda, lekkerrr! @ Bo, goed bezig meis! Trots op je! Ging het lekker?! @ Rosa, jammer dat je niet mee gaat, maar begrijpelijk. Hoop dat je wat rust kan vinden voor jezelf en eventueel wat hulp?! Het lijkt me ook druk met en zwanger en al je kindjes nog! @ Angel, succes deze ronde weer! @ LK, wat heftig dat je dat zo voelt Hoop echt dat de vakantie het tegendeel gaat bewijzen! Gefeli met je zus! Wat fijn voor hun! Hier gaat het goed. Werk is weer te behappen. Nu lekker weekend vrij! Had gister beetje ongikrampen ook. Snap echt geen hol van waar dat ei nou is. Laat het maar weg blijven en de duivels maar komen, dan kunnen we écht de volgende ronde in
Roze klustrein (NOD)lijst!* *Maart 2012* 13 mrt -> Amanda 13, 12e ronde, 1e kindje 17 mrt -> Mira85, 5e ronde (PCOS/lange cyclus), 1e kindje 26 mrt -> Bo12, 4e ronde (na mk en vmk), 3e kindje 27 mrt -> Debs1, 15e ronde, 9e na bbz, 1e kindje ???? -> Jeskejes, 16e ronde, 1e kindje *April2012* 6 april -> Toekan, 5e ronde, 1e kindje 7 april -> Angel77, 7e ronde , 2e kindje 13 april -> PCOmama, (PCO/MMM) 5e rondje, 2e kindje *Datumloos* Gesina, 12e ronde, 1e kindje Noorus, 4e ronde (1e na vmk), 1e kindje Veerle, 5e ronde, 1e kindje *Pauze* Liefkleintje, 11e ronde, 1e kindje *ZWANGER!* 24 juli -> Kelly1312, 3e ronde, 2e kindje 27 juli -> Jez, 8e ronde, 1e kindje 3 sept -> Helena, 2e ronde, 3e kindje 5 sept -> Rosa5, 2e ronde, 5e kindje 7 sept -> Enjoylife, 5e ronde (1e na vmk), 1e kindje 24 sept -> Evy77, 4e ronde, 2e kindje 5 okt -> Nuage, 50e ronde, 1e kindje ???? -> Waxientje, 3e ronde na pauze, 2e kindje LiefKleintje, ik heb jou op pauze gezet. Mezelf even op datumloos.
Noorus gaat ie wel goed??? Ik niet op pauze, LK wil op pauze... Kel: haai! Angel: op naar volgende ronde, gaan we allebei ons best doen! LK: gefeliciteerd met je zus! En probeer het eens saampjes op vakantie gaan! Geef het een kans, misschien mix van actief en relaxed. Ik ben kanten van m'n man tegengekomen op afgelopen actieve wandel-relaxvakantie die ik nog niet kende, en we kennen elkaar va 2006 Rosa: moeilijk dat er geen vervanging is voor de concerta! Sterkte! PCO: balen hè, dat je het dan leest! NIET meer doen! Stom lijf! Hoop voor snel resultaat voor jullie!
Zet mij maar op datumloos, gezellig bij jou Zag dat je temp wel omhoog is, hopelijk blijft dit 8,5 maand zo!
Het is niet zo dat we nog nooit samen zijn geweest hoor! Vorig jaar naar New York en Miami, naar Mexico, naar Fuerteventura, etc! Dat was allemaal heel leuk, maar na een paar dgn continu op elkaars lip ben ik wel uitgepraat
Ik heb mij ook maar afgmeld haha, krijg ik geen mails meer! Vaag Noorus ongi krampen...hmzzz denkt na waar dat eitje blijft! Ik ga nu echt weg..doei!!! Have fun vandaag ladies!
Noorus maakt niet uit joh! Ik heb wel eens een cyclus rond ei behoorlijke kramp gehad in m'n buik, duurde zelfs 2 dagen... Misschien wel laat ei in aantocht! Veel plezier PCO! Ik ga ook aan de slag in huus en zo nog even de stad in!
@ Veerle, maar gek genoeg heb ik al 10 dagen eikrampen en ook afscheiding, dus denk elke keer van dat ei komt wel, maar komen doet ie niet... Veel plezier in de stad! Ik ga zo lunchen met een vriendin. Heb m'n banner maar even weggehaald, want daar klopte toch niks meer van.
Goedemiddag!!! Veel gekletst de afgelopen tijd, niks onthouden helaas... Temp was vandaag voor de 3e dag achtereen 36,40. Dus we zullen zien! Manlief is nog steeds ziek, hij gaat niet mee naar Scouting en kijkt het even aan hoe hij zichzelf voelt vanavond of hij mee gaat/wil vanavond. Hopelijk voelt hij zichzelf wat beter straks. Hij hoest veel, neus en holten zitten dicht, dus daarvoor maar een spraytje nemen en straks nog ff in de douche. Hopelijk knapt hij daar dan van op...