Noorus, het is wel logisch dat je cyclus van slag is na mk. Maar balen is het wel! Rennen ging lekker ja, heb meteen meer energie! Vandaag of morgen les 3 en heb er echt zin in!
Zo wat een gezelligheid thuis. Vanaf vanmorgen al ruzie in de tent. voel me nog steeds niet lekker en man had geen zin om brood te halen hoofdpijn goh das gek. dochter ligt nu in bed ik ook want heb geen zin om een discussie van niks aan te gaan. heerlijk hoor die hormonen, heb er duidelijk veel meer last van als bij de zwangerschap van dochter.....
Ma is met spoed naar t zh gebracht. Gaat heel slecht. Ze weten nog niet wat. Maar miss weer een bloeding. Ze ligt aan de beademing. Zelf ademen was te zwaar. De kans is aanwezig dat ze t niet redt.
Ct scan gingen ze maken en nu ligt ze op de ic. dokter zal zo wel komen Ik weet t nu echt niet meer. en voel me zo schuldig dat ik woe en gister niet ben geweest. egoistische trut ben ik ook he
Allereerst Jeske heel veel sterkte!!! Voel je NIET schuldig! Wat er ook gebeurt, jij bent een topdochter en ik weet zeker dat je moeder dat ook vindt als ze het nu kon zeggen. Om voor anderen te kunnen zorgen moet je eerst voor jezelf zorgen, dat is niet egoïstisch maar juist wijs. Dikke knuffel meis en hou ons op de hoogte! Gisteravond nog 3 mini-pizza's op... Erg hè! Manlief ook hahaha @Veerle: heb jij de pil geslikt en zo ja hoelang? Ik heb vanaf m'n 14e tot m'n 24e de pil geslikt en het merendeel van die tijd slikte ik de pil door. Toen ik stopte om voor een kindje te gaan was mijn cyclus tussen de 63 en 90 dagen... Pas na 2 jaar werd dat rond de 63 dagen. Na 5 jaar wachten OPEENS een cyclus van 32-35 dagen en zie: binnen een half jaar 2x zwanger. Dus ik vind het super die nieuwe cyclus van jou en hoop dat je nu ook snel zwanger bent!!!
Aarg word gek van dat wachten. Je haalt van alles in je hoofd. Ik wil naar ma en weten wat er is. Dikter zou over 10min komen. Ze waren nog bezig met een lijn zetten. Das nu inmiddels bijna een half uur geleden.
Jezus, Jeske.....ik schrik heel erg van je berichtjes!! Je bent zeker geen slechte trut.....(of wat je ook zei!) Je doet ALLES voor je moeder!! En misschien wel ten koste van jezelf!! Ik hoop zoooo dat ze hier weer bovenop komt!! Ik denk aan je! Mocht ik iets kunnen doen....je mag me PB-en! Woon vlakbij je!!
Dokter was geweest. Geen infarct of bloeding. Maar natrium is gigantisch hoog. Is 189 en moet 135- 145 zijn. Ze is heel erg uitgedroogd. Hoe dat komt weten ze niet. Lopen nog wat onderzoeken enzo. Het is behandelbaar en nu afwachten hoe t gaat. Goed ist niet maar tis niet zo erg als verwacht. Kan weer wat ademhalen. Kijken hoe ze eruit komt want ze was al verzwakt Ze is nu stabiel. En wordt al wat wakkerder en reageerde op pijnprikkel met onfuus anleggen. Pupillen zijn ook weer kleiner. Ze zitten er bovenop en dat natrium wordt rustig verlaagd. Ik kan weer wat ademhalen. Echt waar ben gewoon een ijkonijn nu. Totaal geen emotie laten zien. Zo nuchter was ik. Maar ze is in goede handen nu.
Bah wat een onzekerheid. Maar een klein licht puntje omdat het niet zo erg is als gedacht. Sterkte meis, je bent een toppertje!
Jeetje Jeskejes, wat een hel weer!!! Knuffel meis. Gelukkig valt het aan de ene kant mee, maar toch........... Hier is het nog steeds gezellig :x
Jeske, les net pas je bericht... Jemig zeg! Wat schrikken!!! Gelukkig geen bloeding oid, natrium te hoog heb ik niet veel verstand van... Sterkte meid! En je doet alles voor dr, dusse niet jezelf de grond in trappen! En je bent geen egoïst! Knuffel meid!
Heb van 16-20jr pil geslikt, toen tijd gestopt en wisselend pil geslikt. Ook nog koperspiraal gehad van 2006-2008, was het ook niet, daarna wisselende pillen gehad, maar voel me dr nooit zo goed bij en nu al wel 1 jaar zonder denk ik, weet het niet meer precies. Doordat er die problemen zijn van m'n man was pil ook niet zo nodig. Hoop dat die cyclus zo blijft, daar teken ik voor Bedankt voor je lieve reactie!
Zo avondje alleen op de bank. dochter net op bed gelegd. manlief ligt al een half uur in zn bed, die kater zit 'm goed dwars. Ik ga maar een bakkie thee voor mezelf maken en voor de gezelligheid had ik tompouchen gekocht gister maar daar is weinig van over... van die gezelligheid dan, dus neem er zelf maar 1. kaarsjes aan ook voor jeskejes en moeder brandt t kaarsje weer
Jeske wat lees ik nu allemaal zeg! Sterkte in ieder geval! Hier is het ook vloeken geblazen mijn god zeg wat een BAGGER ZOOI!!! hahaha iets in elkaar zetten is niet onze grootste hobby!! Ga nu verder met de kast, tv meubel is al gelukt... Kelly geniet van je tompouce!