De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ppppfff en hij is nog steeds niet thuis he... hij ging ff een uurtje.
    Ik ga zo naar bed en dan merkt hij het vanzelf wel.

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Net gebeld en ma heeft rustige nacht gehad. Geen gekke dingen. Temp was 36.5. Nu hopen dat die zo blijft en ze niet weer koorts krijgt.

En mijn temp is 36.4..... ei gesprongen???? Help wie kan er iets over zeggen. Want dan moet ik toch ff die knop omzetten, want wil zo graag dat mn ma oma wordt!!

Debs nogmaals... respect voor jouw werk meis. Petje af. Ben gister met alle toeters en bellen meegereden en is toch wel heel indrukwekkend! En ook beangstigend omdat ma t niet lang had volgehouden. Rij jij de wagen trouwens? (sorry beetje nieuwsgierig)

Nuage was tie nog laat thuis? En.idd kippen zijn makkelijker. Heb je dr hier al een paar van zitten. Die kakelen genoeg.

3. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeske; fijn dat ze de nacht rustig is doorgekomen..!
    Ik zit achterin.. Geen probleem hoor vraag maar raak!

Duik mijn bed in.. Enorm drukke nacht ben gesloopt..!

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Debs slaap lekker meis. Kan me nu klein beetje voorstellen dat t druk en hectisch kan zijn. Lekker uitrusten. Vannacht weer?
    Ik ga ook nog wat slapen.

5. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jep vannacht weer.. 19-7.. Haha.. Nog 12 uurtjes en dan heerlijk vrij!

Zou niet weten of jouw ei al geweest is.. Als ik jouw was nog ff door zetten.

Jij ook sweet dreams nog even..

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Debs zijn niet begonnen eigenlijk met klussen. 1x pas vd week ergens.

Succes met je 12uurtjes en dan genieten.van je vrij!!

7. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thnx!
    Ene plezier maken meid! Wellicht is je ei nog niet geweest!!
    Ga nu echt omvallen.. Tot straks!

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Goedemorgen!
    Fijn Jeske dat je moeder een rustige nacht heeft gehad, hopelijk gaat dat natriumhalte snel normaliseren. Enne... ik wil dat jij mama word:) En dan word jou mama vanzelf oma! Hopelijk kunnen jullie nog wat klussen, je temp gaat mooi omlaag, je hebt mooie stabiel temp laatste rondes! Denk dat het er snel aankomt voor jullie, dat voel ik gewoon!
    Nuage, is niet leuk van je vent, zou ik ook zekers niet blij van worden!
    Kelly, lekker genoten van je tompouche, enne.... mannen;)
    Noorus, nog geen ei:x Probeer er niet teveel op te focussen en is een mooi toerweertje voor op de motor!
    Debs: pffff lange nacht! Succes vannacht en daarna heerlijk week vrij! Is dat ook rond je ei-tijd? Have fun!
    PCO: mooie kast gekocht? En man in elkaar gezet? Goed bezig:D

Vanmiddag verjaardag van goede vriendin, van die eikel van een vent vd wintersport. Maar daar kan zij ook niks aan doen, dus heb na lang twijfelen besloten even langs te gaan en toneel met hem te spelen:$
    Ach, het is haar verjaardag en ik weet dat ze het leuk vind als ik kom, dus heb gister in de stad lekkere spulletjes van Rituals gekocht voor dr.
    En nog wat spulletjes voor mezelf, incl een bh en ik ben aan het afvallen heb nu omvangmaat 65..... Wist niet eens dat dit bestond!
    Knuffel voor iedereen die het nodig heeft!

9. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Mogguh...ik heb alweer een rondje gerend. Wat een lekker zonnetje schijnt er zeg!

10. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Goedemorgen, wij wonen duidelijk niet bij elkaar in de buurt.. hier is het grijs en bewolkt..;) Stuur alsjeblieft wat zonnestralen deze kant op, kan ze goed gebruiken!:)

11. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hier ook zon:) Stuur ze door naar het noorden Rosa!

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Goedemorgen, hier ook zon hoor :D

Heerlijk geslapen vannacht op me luchtbed ;). Werd vanmorgen wakker, staat dochter ineens naast me hihi. Voor het eerst dat ze haar eigen slaapkamer deur heeft geopend (terwijl ze al een tijdje deuren opent, maar nooit haar eigen kamer)

Manlief is z'n kater kwijt, dus de sfeer is weer wat gezelliger in huis. Nu ff aankleden en bakkie doen bij schoonmoeder. Daarna dochter ff slapen en gaan we vanmiddag ff naar de zaak voor spullen van manlief naar de vrachtwagen brengen, daarna naar schiphol vliegtuigen kijken. Dochter krijgt weer een dag van d'r leven hihi eerst vrachtwagens kijken en dan vliegtuigen hahahaha :D

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen lieve meiden! :)

@ Jes, blij dat je moeder stabiel is en haar temp gezakt! *knuffel*

@ Debs, nog 1 nachtje en dan heerlijk vakantie! :D

@ Bo, goed bezig meis! :D

@ Nuage, al weer uitgepraat?!

Hier beetje bloedverlies, dus denk dat dit nog helemaal geen ronde was, maar nasleep van VMK. Gaat hier dan nu ronde 4 pas beginnen?!

Nu 'even' 10km rennen...

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen meiden!!!

Hier ben ik weer ;)

Jeske: Fijn dat je moeder goed de nacht doorgekomen is. Laten we hopen dat het vanaf deze laatste dip in haar gezondheid alleen maar beter mag gaan!!! Dikke knuffel meis en als er iets is, even laten weten he?! Wil je met alle liefde helpen!!!

Nuage: Oei, oei!!! Ik had dat ook niet gepikt hoor!

Rosa: Ik heb wat zonnestalen toegestuurd! Ik hoop voor jou dat ze snel aankomen. Dikke knuffel!

Gisteren een drukke dag gehad op Scouting, zoals jullie al wisten ;) We hadden 15 van onze eigen kids en er waren in totaal 10 extra kids (hadden een vriendjes- en vriendinnetjesdag ;)) dus we hopen dat er nog wat kids van blijven hangen zodat we volgend jaar nog een redelijk aantal kids over ;)
    Etentje gisteravond met de leiding van Scouting was gezellig. Manlief wilde toch graag mee en heeft het goed gehouden! Hij hoest nu nog veel, maar voelt zich al veel beter :D

Vandaag beetje hangen denk ik zo :( Manlief zal wel nergens zin in hebben, maar ik ga liever even wel iets doen, de dag een beetje breken! Mss dat manlief wel even een wandeling wil maken, de frisse lucht zal hem goed doen ;)

15. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Joehoe de zon schijnt hier ondertussen ook!:cool: Ikke is blij! De broodjes liggen in de oven dus zo lekker ontbijten en dan naar buiten.
    Gisteren even flink gejankt en daarna goed geslapen zonder al te veel rare dromen. Dus heb redelijk energie en nu ook nog de zon erbij, ik heb er zin in vandaag.:D

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Alles gelezen en alles weer kwijt.

Bedankt dames tranen springen (en sprongen gister) in mn ogen toen ik zag dat jullie gereageerd hadden.
    Gister was zo heftig en ga zo proberen te sporten om die beelden uit mn kop te krygen. Vanmiddag naar ma en mn tante belde net of en ze vroeg of we bij hun aten vanaaf. We eten verschillende pasta en ben er blij mee want is weer een andere omgeving ff. Om dan om 7 uur weer naar ma te gaan.
    Ik kan niet janken maar schiet wel vol.
    Jullie zijn schatten!

17. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    goedemorgen dames!

Hoe gaat het hier?
    wat een heerlijk zonnetje schijnt er hier zeg! het lijkt echt wel of de lente is gestart!:cool:

Jeskejes: dikke knuffel met je mams! gelukkig is het niet zo erg als ze eerst dachten!!

Noorus: dat eitje van jou komt wel hoor! Het wacht gewoon het juiste moment af. Maar ik weet heel goed dat wachten op dat ei echt k*k kan zijn!

en al de rest.. zwaaizwaai! :):) jullie praten te veel om het bij te houden na een weekje afwezigheid!

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Wel sporten? Niet sporten? Thats the question :( Zal mn luie lijf maar eens in beweging zetten.

19. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Dikke knuf voor Rosa. Fijn dat mijn gestuurde zon is aangekomen :)

Misschien vandaag wel al ei. Voelde vanmorgen een flinke steek die even aan hield links onderin. Manlief meteen maar even gezellig wakker gemaakt en wie weet :D

Ik heb even orchidee les nodig! Hij staat nog prachtig...maar met nadruk op nog.
    De wortels of hoe die uitsteeksels ook heten zijn helemaal niet meer mooi groen! Wat doe ik fout?
    Ze staan op een plek voor het raam, deel van de dag zon (als hij er is) deel van de dag niet. Ik zet ze 1 keer per week met 3/4 deel van de pot een aantal minuten in hand warm water, laat goed uitlekken en zet hem weer terug

Zie hier (dit is voor het water geven, heb hem vandaag tot over het randje gedaan)

20. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Bo12, ik heb geen verstand van orchideeen maar het lijkt mij dat de pot te klein wordt?

Deel Deze Pagina