Dan kan ik die andere wel weg gooien zeker? Ik tel het hele gedeelte van de bloem als 1 en dan nog een stuk groene steel erbij af tot het volgende oogje...oepsie! haha
haha nou dat deed mijn moeder ook en ze wacht ondertussen al 2 jaar op nieuwe bloemen haha.. ze denkt dat ze nu eindelijk weer wat aan het groeien zijn (de stengels dan e).. ik heb haar dan maar uit medelij een nieuwe gegeven en gezegd dat als hij uitgebloeid is, ze mij maar moet bellen dit is trouwens mijn 2000ste bericht!
Yeahhh toekan! Dat moet gevierd worden met een bloemetje hahaha, wat dacht je van een Orchidee Oeh Noorus dat kan nog eens positief zijn inderdaad...we wachten rustig met je mee!!! De rest zwaai zwaai..ben kwijtscheldingen aan het doen van de belastingen nou nou, konden ze niet MOEILIJKER maken....pfff voor elke belasting ding zit je weer bij een andere instantie...geen standaard VItens meer...neuh BSR/Lococensus of Tricijn en dan daarnaast nog gewoon de gem. belastingen whahaha... I GIVE UP~!
Jeej Toekan, daar moet op gedronken worden hi-ha-ho! Dank voor de ei-oppeppers! Hoop dat ze helpen! En anders gewoon nieuwe ronde, nieuwe kansen @ PCO, succes daar, rotklussie lijkt me...
Noorus een mooi ei hoop ik!! Jes ik steek vanavond weer een kaarsje aan voor je mams PCO wat een rotklus zeg voor op de zondag! Hier weer wat rust teruggekeerd. Heb van woede de badkamer uitgesopt hahaha en heb hem zojuist medegedeeld dat al mijn dinnetjes van zwangerschapspagina hem ook een eikel vinden Nu lekker chinees besteld en straks heerlijk opeten. Heb er nu al trek in!!
Noorus spotting had ik ook vorige ronde net voor ei. Pco werk ze Nuage lief dank je. Fijn dat de rust terug is. Haha wat zei tie toen je dat zei vd ZP dames? Noorus 10km.... ik doe t je niet na meis. Maar je gaat lekjer. Toekan lukt t inpakken? Eten was lekker maar zwaar haha. Hadden soort buffetje van sauzen en pasta en kaas ui stokbrood mmmm. Nou gaan weer naar mama toe. Duim duim duim dat ze goed is. Vind t steeds enger en moeilijker vinden. T weggaan vanmiddag viel ook zwaar. Je wilt er t liefst bij blijven. Sorry alsik iemand vergeten ben. Lees vluchtig mee en de hersentjes lopen over en lijf staat op overleven-stand
HAHAHAHA nuage, was hij zeker wel onder de indruk of niet Elk nadeel heeft zijn voordeel...ja badkamer is schoon! Nou idd ROTKLUS!!! bah bah bah bah.... Belastingaangifte gaat gemakkelijker pfff ...
Nuage, schoonmaken als je boos bent levert meestal een spik en span resultaat! Is het nog ergens goed voor geweest Toekan...bedankt. Ik ga het steeltje wat er staat van die andere weggooien en jou vragen wat ik moet doen als deze uitgebloeid is
PCOmama, hebben jullie nog een nieuwe kast gevonden? Ahh, lees het nu! Is het nog gelukt met inelkaar zetten? Ook dat is gelukt dus! Hopelijk maakt dat ene dagje niet uit! Veerle, zodra het mooi weer wordt begint het bij iedereen te kriebelen om dingen op te knappen en te veranderen. Jeske, hoe is het nu meis? Sterkte! Fijn dat je moeder een rustige nacht hebt gehad. Gaat alweer beter zo te lezen, goed om te horen! Bo, fijn dat je wat rust gevonden hebt! Waxientje, wat een onduidelijkheid toch? Heb je vandaag ook weer bloedingen gehad? Sterkte meid! Rosa, jammer dat je niet mee gaat! Sterkte en een dikke knuffel! Angel, balen van de duivels! LK, lekker genieten van de vakantie en van mekaar! Hopelijk komen jullie er uit!! Gefeliciteerd met je zus! Noorus, geniet lekker van je vrije weekend! Nog steeds geen ei gespot dus? Wat balen! Klinkt als een gezellige dag vandaag. Wat raar trouwens van je spotting. Zo heb je nog geen duidelijkheid! Mira, beterschap met je man! Debs, spannend voor je zusje en jou! Is ze inmiddels al bevallen? Nuage, lekker zo'n vent! Zou ik ook niet vrolijk van worden! Kelly, fijn dat het weer gezelliger in huis is! Leuke dag gehad vandaag? Toekan, gefeliciteerd met je 2000ste bericht!! Banners, wat een vrolijke en fleurige banners!! Al helemaal in de lente-stemming. Zit nu op dag 36 en heb al de hele tijd het gevoel dat ik ongi moet worden. Het broekloeren is hier weer begonnen. Ik sta nu als volgende op de lijst..... Verder een druk weekend gehad met werken en gisteravond feestje gehad, ben nu ook echt moe!! Morgen nog een dagje werken en dan dinsdag lekker vrij!
hey amanda, niet zo broekloeren haha, moest er wel om lachen hoe je het erneer had gezet! Nou hup, benen omhoog en bankhangen jij!
Nog 11 uur werken en dan vakantie..! Haha.. Hoe is het hier? Jeske; fijn dat jouw moeder goed opknapt! Nu doorzetten! Trekt jij het nog in overlevingsstand? Noorus; zoo dat allemaal in een dag? En ik maar slapen op de eerste mooie dag van het jaar! Jaloers! Spotting kan van je ei zijn. Hou er rekening mee dat je lijf behoorlijk van pad kan zijn na mk.. Bo; orchideetjes, koop gewoon nieuwe als de bloemetjes vallen.. Haha.. Snap niks van de oogjes en knippen! Nul groene vingers hier.. Waxientje; hoe is het vandaag? Kelly; gelukkig een leuke dag gehad! Al meer namen op jullie lijstje? Pco; jeej een nieuwe kast, altijd leuk! Werk ze voor jouw! Veerle; pff ook al van de "lente" genoten! De rest; heej! Nightshift blues, probeer alles te onthouden.... Lukt niet helemaal geloof ik.. Verwacht deze dagen mijn ei! Komt mooi uit, lekker saampies thuis.. Ook verwacht ik mijn neefje deze dagen..zou op de kleine meid passen als het zover is.. Haha.. Vanaf morgen is hij meer dan welkom!
Gezellig logeerpartijtje! Ik ga zoonlief naar bed doen nu... eerst effe K3 geoefend nog haha, daar gaan we volgende week zaterdag heen leuk leuk! Ik ga nu ook lekker bankhangen! FIjne avond ladies!
Hallo lieve pink ladies, Wat kletsen jullie toch veel! Hoop dat jullie t niet erg vinden dat ik slechts sporadisch mee schrijf, merk dat ik dat prettiger vind dan dat ik zoveel op zp zit omdat ik echt een beetje neerslachtig wordt als iker te veel mee bezig ben. Hier verder geen nieuws, ben aan t wachten op ongesteldheid. Heb in principe aankomende dinsdag NOD. Zou iemand mij misschien willen toevoegen aan t lijstje? Hoop zooo dat ik zwanger ben zodat die stomme laprascopie en tubatest niet nodig is. Vrees namelijk dat dat er niet al te mooi uit gaat zien, want 80% van de vrouwen die mijn type buikoperatie hebben gehad kampt met verklevingen. Bleh. @waxientje hoe gaat het met jou? @ jeskejes, jemig zeg... Houdt het ooit eens op met alle stress en narigheid voor jou?! Wat krijg jij verschrikkelijk veel op je bordje. Herl veel sterkte. Moest zoveel bijlezen dat ik de rest al weer vergeten ben...
Hoe het hier nu is: gisteravond nog een heel klein beetje helderrood bloed verloren. Maar nu al bijna 24 uur alleen nog maar ietsje bruinverlies. Ook geen verontrustende hoeveelheden. Manlief vroeg of ik me nog zwanger voel, daar durf ik dus niets over te zeggen ... vind het heel moeilijk. Mijn buik voelt ngo wel zwanger op bepaalde momenten, maar verder voel ik eigenlijk niets. Borsten doen niet meer pijn, nog steeds niet misselijk geweest, geen idee hoeveel dit zegt. Ik voel wel dat er iets in mijn baarmoeder zit zeg maar. maar ja dat klopt ook wel, dat ben ik nog niet kwijtgeraakt, dat weet ik wel zeker. Maar of het nog goed is, geen idee ...als jullie begrijpen wat ik bedoel. Het is dus nu echt de blik op oneindig tot woensdag, veel anders zit er niet op. Ik wil ook niet eerder een echo, want het liep al 5 dg achter dus een evt kloppend hartje is ook niet eerder te zien dan woensdag (denk ik dan met mijn nuchtere verstand) Ik ga vanavond opt ijd naar bed. Een hele leuke avond gehad gisteravond met de toneelvereniging van manlief, maar het werd erg laat! vandaag ook meer dan genoeg afleiding gehad, dat was echt heerlijk. __________________ Ik ga nog even proberen bij te lezen.
Bah bah bah wat naar dat je nog steeds zo in de stress moet zitten. Dit moet echt killing zijn! Wou dat ik kon fastforwarden naar woensdag.... Heel veel succes met afwachten!
Roze klustrein (NOD)lijst!* *Maart 2012* 13 mrt -> Amanda 13, 12e ronde, 1e kindje 13 mrt -> Itsme82, 13e ronde, 1e kindje 16 mrt -> Jane1981, 1e ronde na BBZ, ? kindje 17 mrt -> Mira85, 5e ronde (PCOS/lange cyclus), 1e kindje 19 mrt -> Noorus, 4e ronde (1e na vmk), 1e kindje 26 mrt -> Bo12, 4e ronde (na mk en vmk), 3e kindje 27 mrt -> Debs1, 15e ronde, 9e na bbz, 1e kindje ???? -> Jeskejes, 16e ronde, 1e kindje *April2012* 6 april -> Toekan, 5e ronde, 1e kindje 13 april -> PCOmama, (PCO/MMM) 5e rondje, 2e kindje ???? -> Liefkleintje, 11e ronde, 1e kindje ???? -> Veerle, 5e ronde, 1e kindje ???? -> Angel77, 6e ronde, 2e kindje *Datumloos* Gesina, 12e ronde, 1e kindje *ZWANGER!* 24 juli -> Kelly1312, 3e ronde, 2e kindje 27 juli -> Jez, 8e ronde, 1e kindje 3 sept -> Helena, 2e ronde, 3e kindje 5 sept -> Rosa5, 2e ronde, 5e kindje 7 sept -> Enjoylife, 5e ronde (1e na vmk), 1e kindje 24 sept -> Evy77, 4e ronde, 2e kindje 5 okt -> Nuage, 50e ronde, 1e kindje -> Waxientje, 3e ronde na pauze, 2e kindje