De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nuage: succes vandaag! Hoop op een mooie echo voor jullie!

Jeske; hoe is de nacht gegaan? Goed dat je wat hulp gaat zoeken, niet niks de afgelopen maanden!

Veerle; gelijk heb je meis! Vervelend dat je je zo naar blijft voelen! Ben benieuwd of er wat uit de onderzoeken komt!

Ik duik mijn bed weer in..! Goed begin van een week vrij... Haha!

Fijne dag allemaal! Ziet er nu al mooi uit buiten!

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Thanks Debs! Ik heb geen idee wanneer je voor de bloeduitslagen kan bellen, maar denk dat er weinig verontrustends uitkomt. Slaap lekker! En je hebt nu lekker vrij! Volgens mij heb je een goede week uitgekozen qua weer! Fijn!

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Toekan: bedankt voor de lijst:):):)

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle ik ben nu aant zoeken waar ik terecht kan. Is nog best moeilijk. Ben koppig en eigenwijs en hou me voor dat ik geen hulp nodig heb. Dat ik t wel alleen af kan en stukje schaamte ergens ook. Want wil niet zwak zijn. Hoezo eigenwijs he...

Beterschap en idd wat je man zegt. Ff bijtanken en aan je gezondheid denken. En 2e ziekdag. Das netjes hoor. En je leeft niet om te werken he.
    En je komt nie belerend over hoor. Ik moet hier in begeleid worden. Dring aan bij mn vader en zelf zou ik geen hulp zoeken. Beetje tegenstrydig.

Ik blijf die nare beelden houden. Word er helemaal kriegel van en angstig. Dr gaat zoveel door mn hoofd. Wat als we hadden gezegd niet intuberen? Had ik donderdag maar meer geopperd dat ze naar t zh moest. Was ik vrijdag maar naar ma gegaan. Dan had ik toen aan de bel getrokken. Ambulance broeder zei ook dat ze dit niet lang vol zou houden. Bij hartstilstand wordt ze niet gereanimeerd. Ik was zo bang in de ambulance. En toch had ik een soort van kalmte in mn lijf. Als ik eraan terug denk vond ik mezelf behoorlijk koel en niet aangedaan van wat er speelde. Waar haalde ik die rust vandaan? Denken ze nu niet dat t me niks deed? Niks kon schelen? Dr ging een knop om en ik was degene die t regelde enzo.
    Zaterdag in de ambu enzo was ik al bezig met de uitvaart.
    Maar ma heeft weer laten zien dat ze een vechter is. Ik hoop zo dat dr conditie beter wordt en we weer kunnen gaan revalideren!

Sorry beetje langer geworden dan ik wilde. Maar dr komen zoveel emoties naar boven nu. Ik kan ze uiten. Maar weet er niet mee om te gaan.

5. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Veerle; wanneer heb je laten prikken? Meestal dag of 2 moet het wel bekend zijn! Gewoon ha even bellen...
    Lijkt er idd wel op dat het een mooie week gaat worden, alleen jammer dat we kussen op de zolder ingepland hebben! Maar dagje sauna gaat zeker gebeuren! Ach gewoon genieten met zijn 2..

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Debs welterusten, geniet van je vakantie, dat ei goed benutten.

Ma was goed vannacht. Reageerde adequaat en temp was 37.6. Iets hoger maar kan nog net. En zuurstof is weer wat afgebouwd.

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Vrijdagochtend, bel wel even vandaag. Denk dat jullie gaan klussen op zolder? En dan opknappen neem ik aan;)
    Lekker sauna! Weet je al waar?

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Debs lekker hoor met zn 2 er ff tussenuit. Geniet ervan!!

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jeske: goed dat je het nu wel kan uiten. Dat is het begin. In de situatie van de ambu was je aan het overleven, dus dan kan je alles uitschakelen qua gevoel/gedachten. Ik herken dit uit een soortgelijke situatie. En werktechnisch hoor ik het heel vaak van cliënten. Anderen denken dat je kil bent, zo komt het over. Probeer niet teveel te gaan analyseren qua gedachtens e.d. Hulp vragen is heel moeilijk voor veel mensen. En nu is het belangrijk dat je op de goede plek met de goede hulpverlener komt! Sterkte!

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

En Jeske: geen sorry hoor! Niet doen, is zonde...

11. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeske; de ene persoon raakt in zo'n sitauatie volledig in paniek, de ander blijft daar in tegen heel erg kalm! Niemand zal jouw veroordelen om de rust die je uitstraalde! In zo'n acute situatie juist beter denk ik!
    Je kan blijven denken wat als.... Daar schiet je denk ik niet zo veel mee op.. Op het moment dat ze naar het zh is vervoerd zijn er naar mijn idee juiste keuzes gemaakt! Probeer daar achter te staan.. En jezelf niks te verwijten.. Helaas gaan sommige situaties totaal onverwacht en snel.
    Kijk vooruit, probeer passende hulp te regelen, vraag op de ic!! Als het goed is staan daar mensen voor jullie klaar om hulp te kunnen bieden in onzekere en moeilijke situaties!
    Meid, hoop dat het nu eens positief gaat worden voor jullie!

12. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ei benutten op zolder.. Tja.. Zo had ik het nog niet gezien..?! Gaan de zolder verder afwerken en vloer erin..
    Verder sauna pakken, veluwse bron of Elysium ff kijken waar we zin in hebben!

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Heel mooi gezegd Debs!
    IC-personeel zou je idd wel kunnen adviseren wat voor jou zou kunnen werken. Sterkte!

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Leuk, dat jullie lekker bezig zijn in het huis! Beide sauna's nooit geweest, maar schijnen beiden mooi te zijn! Have fun! Je schreef 'kussen', dus ik dacht wat??? Maar moet klussen zijn dacht ik en dan echt opknappen, aangezien we hier het woord 'klussen' ook voor andere zaken gebruiken;)

15. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha.. Tja nachtdienst hè?! Niet alles meer even helder!
    Laten we zeggen; we doen het beide. Haha!

16. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Btw; wij gaan vaak naar deze sauna's, toch wel de fijnste vind ik! Vooral de veluwse bron.. Plakken daar dan vaak hotelletje aan vast! Helemaal leuk! Wellicht deze week ook.. Hangt een beetje van mijn zusje en bevallen af..!

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Oh ja, je zus staat op punt om te bevallen! Heb je ook nog een zusje?
    M'n man is niet zo'n sauna-fan,helaas, dus ga met een vriendin. En ik woon bij de sauna van Houten in de buurt en ga ook weleens alleen. Is voor mij heerlijk, aangezien ik nogal veel kan kletsen, dus kom dan helemaal tot rust:)

18. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nope alleen en jonger zusje..
    Gelukkig vindt vriend het ook heerlijk! Wissel het af, met vriendinnetje en dan met vriend.. Haha.. Vriend zie ik niet zo snel in de hamam enzo. Soms wel lekker, dan met vriendinnetje!

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

En je jongere zus is nu hoogzwanger? Van de 2e toch?
    Met vriendin doe je idd weer andere dingen dan met je vriend. De mijne gaat wel eens, alleen hij is bezig om af te vallen en wil daardoor liever nu niet. Dat snap ik ook, komt nog wel een keer!
    Had in een magazine gelezen over overnachten op speciale plekken en een rustige omgeving waar je kan wandelen/kano-en in Friesland. Kan je in een boomhut slapen, zeg maar back to basic en voor rustzoekers. Leek ons wel grappig!

20. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Goedemorgen dames!

Nou ik ga naar het oosten van het land...pff zal wel rommeltje zijn op de weg, maar goed!

Debs have fun vandaag.

Nuage succes met de echo!

Veerle gewoon lekker een paar daagjes thuis blijven is wel een keer goed hoor! Doe ik ook zo nu en dan gewoon effe bijkomen van alle hectiek.

Jeske jij ook succes met je mama vandaag

Have fun iedereen vandaag!

Deel Deze Pagina