Thanks lieverds! Ga nu maar ff proberen een soort van productief te zijn op werk... X voor alle lieve pink ladies!
Ja t wordt: -bij geen verklevingen (= helaas kleine kans): spuiten - bij weinig verklevingen: eerst verklevingen weghalen middels extra operatie, dan spuiten - bij veel verklevingen, waardoor eileiders niet goed functioneren: IVF
Pff heftig hoor Itsme... Ik ga voor je duimen! @ Veerle, aftellen heeft voor mij nu ook weinig zin omdat ik nu geen zicht heb op mijn cyclus, maar zo'n CD banner is een idee. Ga wel even neuzen inderdaad @ Mira, ja iets homeopathisch zou misschien wat kunnen zijn. Heb er zelf nog geen ervaringen mee. Vriend haalt altijd van die hooikoortstabletjes van Allerfre, die helpen wel goed. Hier even naar buiten met doggie!
Noorus: Allerfree werkt idd ook goed. Heb ik ook wel eens gebruikt, maar zit bijna precies hetzelfde in als in die van de KV en ze zijn een stuk goedkoper Zal zo eens kijken of ik iets homeopatisch kan vinden via google ofzo... Itsme: Jeetje... Waar hoop je zelf op? Spuiten of IVF?
Homeopatische hooikoortstabletten: Heb van VSM pillen gevonden... Luffanil tabletten. Die mogen in ieder geval tijdens de zwangerschap genomen worden!!! Die zal ik binnenkort eens gaan halen En mss ook vast wat neusspray die ik mag hebben, want die we nu hebben mag ik zodra ik zwanger ben vast niet meer...
Ik ben nu 7x onder narcose geweest en het is echt niet eng. Lekker slapen Hier alles goed! Foto komt later. Nu eerst even 6(!!) buisjes bloed prikken en langs schoonmoeder met het goede nieuws.
Nuage wat goed. Fijn zeg, lekker genieten. Gezellige banner Noorus. Vanavond dan toch maar even plezier maken misschien. Ik moet eigenlijk vlak nadat de kids op bed liggen weg...even bekijken hoe we dat gaan doen dan, hihi.
Fijn Nuage! Hoop dat er weinig verklevingen zijn Itsme! Succes hoor! En hoop dat de narcose meevalt, heb alleen ruggeprik gehad voor ok's. Nooit volledig onder zeil geweest... Noorus: leuke banner! Met voorjaar+kuiken Bo je hebt vast wel een leuke oplossing, doe je altijd goed! M'n baas belde net en heb gezegd dat ik di+wo ook niet kom, do ben ik vrij en dan ga ik vr weer proberen te werken. Zo ben eigenlijk wel 'trots' op mezelf... Mira: succes met vinden van een middeltje!
Goed zo Veerle!! Even aan jezelf denken nu!! Bo, jullie zijn toch altijd creatief met tijd maken voor elkaar? Komt vast goed!! Noorus leuke banner!! Even wat sites bezocht voor een pret echo . Voor dochter moesten we toen redelijk ver van huis. Nu heb ik er 2 hier in de buurt gevonden!! 1 in een dorp waar ik niet graag kom (heb ik 4 maanden met ex gewoond) maar ja mijn vader werkt in dat dorp (kent heel veel mensen, bedrijven) dus de kans dat ik korting krijg is aanwezig , en 1 in een dorp hier 3 dorpen verder......... Moet het er nog even met manlief over hebben want het zal wel een avond of weekend worden. En mijn ouders zullen dit keer wel heel graag mee willen. Vorige keer dachten ze gewoon een echo, ach me moeder had de 20 weken echo al gezien dus dacht dat dit hetzelfde was........... Viel dat ff tegen toen ze alles op DVD zag.......... Schoonmoeder is toen meegegaan, dus nu gaan vast en zeker mijn ouders mee hihi.
Wat fijn dat alles goed is! 6 buisjes.. Maar wat kan jou het schelen, er groeit een mooi beebje in je buik!
Zo net bevestiging gehad dat dochter ingeschreven staat bij school Moet alleen nog ff wachten hihi 2013-2014
Nuage super!! Noorus vrolijke banner Hooikoorts gelukkig vergroeid. Itsme zwaar @#%* Succes met de operatie. Lk volgende x ff rondkijken ging t wel goed? Ff autorijden nu en dan straks beter proberen te reageren.
Ligt eraan wat je wilt natuurlijk. Maar bij die 2 waar ik waarschijnlijk ga informeren kost het rond de 100 euro
Veerle goed dat je ff je rust pakt. Yrots op je. Bo succes met maniertje en tyd te vinden om plezier te maken. Hier aan bh met kaas en mosterd. Zo douchen en dan naar ma toe. En ff kijken wie ik kan bellen voor hulp. Via ha miss. Maar wil geen psych.
Zo hier komt even mijn verhaal van vanochtend. Sorry als het toch weer een beetje ego is maar het was me wel een heftig ochtendtje. Het begon al onderweg naar het ziekenhuis. Ik buk en mijn iPhone valt uit mijn tas: hele achterkant is gebarsten.. Heb die telefoon net 2 maanden!! Kon wel janken.. maar goed hij doet het nog en dit kan denk ik wel gemaakt worden. Kon het niet eens te erg vinden want ik was veel te nerveus over de echo. Ik ben ook een beetje bijgelovig dus ik had de hoop dat ik nu met ongeluk had "vooruitbetaald" zodat we later geluk zouden hebben Nou toen wachten tot we aan de beurt waren. Gelukkig ging het vrij snel. Echo weer inwendig gedaan want ik had geen volle blaas (ik MOET 's ochtends plassen en we waren net wakker want het was nog vroeg). Nou ze zag het meteen: alles goed!!! Kindje was al groot en lijkt echt op een kindje!! We mochten ook de hartslag even horen, nou en toen begon mijn man dus al te huilen en ik kon het ook niet meer houden. Hoe bijzonder is dat... De echoscopiste vroeg of ik even wilde hoesten dus dat deed ik, en jahoor hij ging bewegen!! Trappelen met de beentjes en met z'n armpje naar z'n gezicht. Een wonder!!!!! Allebei compleet in de tranen van geluk Toen we vertelden dat we 1 echofoto speciaal voor mijn man's moeder hebben omdat die zo ziek is en in het verpleeghuis ligt (om de hoek) rende ze terug naar het apparaat en printte nog een foto uit. Maar hierop had ze "Hallo oma" gezet! Echt superlief!! Nou daarna dus die 6 buizen bloed afgenomen voor de combinatietest en meteen alle andere ellende waar ze me op moesten testen. Ik hou al niet van bloed afnemen, maar ik had nu dus echt een beginner.... bij het derde buisje schoot hij ernaast toen hij 'm erop wilde zetten en toen schoot die naald dus uit m'n ader. AU! en hij kon meteen stoppen. Andere arm geprobeerd maar die is moeilijk te prikken, dus toen toch maar nog een keer in diezelfde ader. Nou het was niet leuk en kon 'm wel wurgen... maar goed we hebben het overleefd. Tegenwoordig denk ik maar dat ik ook moet bevallen straks dus ik moet me niet aanstellen hahaha Daarna supervrolijk richting verpleeghuis maar daar aangekomen was het snel over met de pret. Schoonmoeder lag te slapen en we werden door een zuster apart genomen dat het niet goed gaat met haar. Daarna hebben we haar wakker gemaakt met de zuster want ze sliep al uren, maar ze was echt compleet van de wereld. Staarde voor zich uit met een lege blik, herkende ons niet en kon nauwelijks praten. Ook de echo foto kwam niet aan. We lieten 'm zien en toen zei ze, na heel veel moeite, "dat is ook niet zo mooi".... dus tja... Man weer in tranen maar deze keer van verdriet. Hij denkt niet dat zijn moeder zijn kindje nog gaat zien... We hebben haar toch maar weer laten slapen want ze viel steeds weg en zijn naar huis gegaan. Daar dus net aangekomen. Geluk en verdriet liggen heel dicht bij elkaar vandaag... Ik ga even lekker op de bank liggen, ben doodmoe. En hier een foto van onze gup: