De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Wat een heftige ochtend. Wat naar dat het zo slecht gaat met je schoonmoeder :(

Veerle, goed plan. Even uitzieken

Haha Kelly dat duurt nog wel even gelukkig ;)

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Pff Nuage wat een ochtend... :( En inderdaad blijdschap en verdriet liggen heel dicht bij elkaar... Ik hoop dat je schoonmoeder nog van jullie kleintje mag gaan genieten!

3. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hier heerlijk in hangmat in de tuin m'n boek uitgelezen. Heb helemaal een gekleurde kop! :D

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jeetje Nuage, geluk en verdriet liggen heel dicht bij elkaar bij jullie :):(. Wat sneu voor je mannetje ook dat het met zijn moeder zo slecht gaat..... en voor jouw met je schoonmoeder.

En dan je telefoon laten vallen......... geen garantie? of extra verzekerd?

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Nuage: dubbel allemaal zeg! Maar fijn dat je echo goed is!
    Noorus: veel plezier in de hangmat!
    Hier net collega die belde: maakte zich zorgen, toch niet overspannen??? Dit bedoel ik nu, kan beter werken, heb zo'n hekel aan gelul achter m'n rug om... Gaat ze niks aan waarom ik niet werk. Sorry hoor, stoom komt uit de oren:):):)

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Stoom is weer weg....

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Snel uitgestoomd Veerle! ;) Ach, laat ze maar lullen meis. Daar ontkom je toch niet aan en je bent hen geen verklaring schuldig toch!

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Nuage wat dubbel zeg! Ik hoop dat ze jullue uk nog wel kan zien. Dikke knuffel en denk aan je. En wat een mooie foto.

Veerle syoom maar ff hoor. Jij ben wel snel uitgestoomd.

Noorus lekker in de hangmat. Geniet ze.

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Thanks Jeske & Noorus!
    Lekker hangmat:) En Jeske in zkh nu?
    Kan goed uitstomen, zijn het niet waard om te stomen:D

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Dat is zeker waar Veerle! Kost alleen maar energie die je beter voor andere dingen kunt gebruiken! :)

Hier richting werk. Weet niet of ik vanaaf of morgenochtend pas weer hier ben... Als het vandaag bij spotting blijft, dan zal ik vanavond vriendlief nog even lief aan moeten kijken, haha ;)

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nuage: Gefeliciteerd met de mooie echo. Idd, geluk en verdriet liggen helaas dicht bij elkaar. Dikke knuffel!

Noorus: Lekker in de hangmat! Zou ik ook wel willen en ik weet manlief ook, maar wil hij het dan het liefst tussen 2 bomen of 2 palen... Moeten we maar realiseren als we een koophuis hebben ;)

Hier net lekker in de tuin gewerkt. Was opgehangen (eerste wasje dat weer buiten hangt :D Heerlijk!) daarna nog wat gesnoeid/bijgeknipt en daarna een beetje geschoffeld om alle onkruid weg te krijgen. Dan ziet het er weer een beetje normaal uit ;) Nu de voorkant nog :( Maar dat is voor een andere keer, heb weer last van een kriebel in mijn neus, ik haat mijn hooikoorts!!!

12. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Ik zeg net tegen manlief dat ik hem nog even 'nodig' heb vanavond. Zegt ie: je ging het toch wat meer los laten?
    Ik: ja dat klopt, maar ik moet zeggen dat ik nu gewoon 'zin' heb mag dat ook :p

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

En dus dat mag:p Je bent wel goed Bo:)

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Oow, zoiets stoms net hier... Komt er een mannetje van een ontstoppingsbedrijf aan de deur met de mededeling dat alle huurhuizen als een servicecontract aangeboden hadden gekregen via de woningstichting en dat het nu ook bij de koophuizen was (dit is technisch gezien een koophuis, maar alleen particuliere huur ;)) dat we een servicepas kregen blablabla. Dus ik denk, aha, gemeente, woningstichting, servicepas, prima. Hij gegevens invullen enz... Hij is weg, ik ga lezen in dat boekie van ze: Blijkt het gewoon een servicecontract te zijn voor 1 jaar a veel geld... Gelukkig geen bankrekeningnummer opgegeven, wel handtekening (oen dat ik ben!!!), dus nu de opzeggingsbrief al ingevuld en gaat nu, na kopieren, aangetekend naar dat bedrijf toe. Had ze al gebeld, kan binnen 8 dagen kosteloos opzeggen en dan moeten ze onze gegevens vernietigen. Dus nu hopen dat ze dat ook echt doen, want het op internet al heel wat slechte verhalen over hen gelezen. Voel me echt kut dat ik zo omgeluld ben...

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goed bezig Bo

Mira gadsie ja daar zijn ze goed in. In inplamen. Hoop dat je t afgezegd kryg.

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Heel herkenbaar Mira, heb ik een keer gehad met een energieleverancier... Ook netjes geannuleerd. Je hebt altijd bedenktijd.
    Jeske, hoe is ie?

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Mira, je hebt ook bijna afspraak met de gyn lees ik in je handtek!

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle hier gaat t rustig aan. En hoest nu met jou? Al wat opgeknapt?

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Heb heel de dag niks gedaan:)
    Gaat goed hoor, zolang ik weinig doe, dus dat doe ik dan maar:)
    Heb je een rustig werkdagje? Ga zo wat eten in elkaar flansen voor m'n mannetje.

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Groot gelijl lekker ff niks doen.
    Heb ruatig werkdag gehad..... heb mezelf vry gegeven. Vanmorgen trug in slaap gevallen dus later gaan sporten. En na t eten en douchen wast weer haast tyd om naar t zh te gaan. Vanmiddag ff gekeken wat ik moet bestellen en toen bij oma gegeten en ik word net wakker in de luie stoel bij oma. En ga zo weer naar t zh.

Deel Deze Pagina