Waxientje ah nee meis. Schrik ervan. Ik hoop zo dat t niet zo is. Kun je ha of vk bellen?? Meis denk aan je.
Heeft geen zin hoor jeskejes, het is gewoon niet goed en het moet eruit. Weet nu alleen niet zo goed wat ik me die afspraak van woensdag aan moet. Afbellen denk ik? Ik ga zo naar bed, zit fllink onder de paracetamol. Ik hoop please dat ik wel een beetje slaap! (want het is nog lang niet klaar ben ik bang).
Ik vind het vooral zo kut dat die aanloop zo lang en onzeker was , elke keer krijg je weer hoop. Nou ja, nu is die hoop dus wel echt goed de grond in geboord.
Ow meis toch wat vind ik t erg voor je. Ik hoop dat je wat kunt slapen. En ja die afspraak.... morgen ff bellen kijken wat zij zeggen.
Ach jeetje Waxientje............ ik had nog zo'n goeie hoop dat het bleef zitten. Maar inderdaad wat Jeskejes zegt als het dan fout moet gaan dan maar zo snel mogelijk. Hoop dat je een beetje kan slapen meid! En misschien morgen toch maar even bellen, even over de telefoon overleggen wat nu? *knuffel*
Daarom, ik heb nu wel duidelijkheid en ik weet dat we wel zwanger kunnen worden. Dit was mijn tweede zwangerschap ooit en kijk wat ik al een mooie dochter rond heb lopen. Ik voeld het misgaan toen ik haar op schoot had en heb haar heeel erg geknuffeld!
Met 10 of 12 weken was het nog veel kloteriger geweest. Ik heb al veel tegenslag gehad in het leven, dit kan ik wel aan. I'll be back, maar nu ga ik slapen.
Goede avond, deze dame is weer thuis....was ik al even, maar kreeg een mail van een zorginstelling of ik nog gauw een bereidverklaring wilde tekenen om curator te worden van een jonge knaap in Den Bosch...dus gauw gedaan en ben dat dan weer vanaf morgen.....ben wat dat betreft door heel NL actief volgens mij...de zaken gaan dus goed! Ga even lezen allemaal! Itsme wat balen zeg! Ik heb ook de laproscopie gehad in december voordat ik zwanger werd van mijn zoon....in februari kreeg ik spontaan zelf een eisprong en in juni was ik zwanger..helaas ging dat mis, maar twee maanden later was het weer feest en hoppe zoonlief kwam! Dus houdt hoop meid! Noorus, pff dat ei van jou is echt STRONTVERVELEND! hahaha.... Nuage fijn dat de echo goed was...en uhh zes buisjes mijn god zeg!! Jeske BH met kaas/mosterd?!!?! wat eet jij dan haha Nuage wat een mooi echo...wel bizar he dat het zo dicht bij elkaar ligt! Ik hoop dat je schoonmoeder het echt kan meemaken om haar kleinkind te mogen zien! Knuff! Anz gefeliciteerd met je toekomstige zoon! Geweldig! Jeske en LK spotten elkaar dus hahaha, en niet effe zwaaien he Hey kel, ga jij eens STRIJKEN ofzo hahaha en uiteraard gaat het weer over eten hiero....pff ik heb net PIZZA op jammie!! Waxientje bah wat een naar bericht!! Knuffel....sorry meer kan ik je niet geven momenteel!
Meiden, weltrusten. Ik ga nog een beetje tv kijken en dan naar bed. Dochter is ondertussen al 4x wakker geweest.............. pppfff dat wordt nog wat............
@ Waxientje, pfff meis neee toch Hele dikke knuffel van mij... @ Bo, ja dat zou dan wel zo moeten zijn denk ik Hier benieuwd naar temp van morgen. Tis nog steeds spotting, maar vriendlief is zo moe, dus die krijg ik vanavond niet zo gek vrees ik... Naja zie het allemaal wel hoor. Heb zelf eigenlijk ook niet zo'n zin, haha
Jeske, leuk kanaal 13th street! Ik hou wel van zulke series. Veel plezier met klussen! Waxientje, wat klote meid! Sterkte!! PCOmama, drukke dag gehad vandaag? Hier ook al lekker ijs in huis! Weltrusten meiden!
Morgen dames Hier was ik gister zo in slaap gevallen. Hoezo moe?! Waxientje hoop dat je wat geslapen hebt. Pco BH = Boterham. Vraagje..... net plezier gemaakt maar we zijn.beide van tevoren gaan plassen. Kan dat kwaad? Ik dacht van wel. Toen we kwakje inmoesten leveren mocht ie van tevoren niet plassen. Grrr word gek. Wil weer te graag. Temp is iets omhoog maar niet veel. Afwachten weer op morgen.
Goedemorgen dames. Waxientje, wat ontzettend spijtig dat het nu toch mis is. Hele dikke knuffel van mij!