Denk dat wij op cd 10 gaan starten Ben benieuwd! Komend ei gaat niet gemist worden! De kuikentjes beschermen het-> zie banner, hihi!
Veerle ja gister kreeg tie me niet wakker. En hij weet hoe moeilijk in slaap kom dus heeft ie me laten slapen de schat. Dus dan een ochtendklusje.
ha meiden! goede morgen heb maar een klein stukje terug gelezen hoor maar.. waxientje, wat k*t dat het mis is... sterkte hoor!!! veerle, bo en jeske alweer (bijna) volop aan de klus zie ik, zet hem op he! hier alles goed, krijg straks de 20-weken echo, dus heb even buikpijn of alles wel goed zal zijn
Spannend Jez! Lees stiekem soms in jullie clubje, mooie buikfoto! Ga voor je duimen dat het allemaal goed is! Succes zo!
Morning! Jez succes vandaag! Jeske je was er vroeg bij inderdaad.. pff kon mijn nest niet uitkomen...te laat voor de afspraak dus maar afgezegd haha....ah jah kan allemaal! Rij zo maar weg, want wil vanavond op tijd thuis zijn! Vrijdag moet ik naar het zh toe voor een FM..dus we shall see!
Thanks, gaat wel goed! Tot nu toe nog weinig last van! Derde dag vandaag dus we zullen zien wat het vandaag brengt hahaha.... Pff ben wel enorm moe moet ik zeggen, maar ja het is hectisch zo op kantoor dus dan krijg je dat ben ik bang
Pffff... Het alles gelezen, maar mijn hoofd werkt nog even niet mee Waxientje: Meid, vind het vreselijk voor je. Mss kan je vandaag bellen en vragen voor een echo om te kijken of je mooi schoon bent. Dan heb je toch wat zekerheid en kan je ook overleggen of je meteen door zal gaan voor een kindje. Dikke knuffel meis!!! Hier niet getempt, voel me niet lekker, dus temp zal ook nog wel van slag zijn We zien morgen wel of ik temp en wat die dan precies is. Vandaag moet in ieder geval die brief naar dat bedrijf eruit en daarvoor moet ik naar het postkantoor.
Goedemorgen allemaal! Eerst Waxientje een enorme knuffel! Hier zoooo moe dat ik nog twijfel of ik wel of niet ga werken. Heb over 5 kwartier een groot overleg dus moet echt een knoop gaan doorhakken. Heb prima geslapen maar blijf zo moe
Goedemorgen! Nou ja goeie............. Heerlijk 4x me bed uit geweest vannacht, dus vanmiddag ff bij slapen. Straks ff anderhalf uur werken (alleen boven verdieping). Donderdag beneden verdieping. Heb me werk-huisje in 2 verdeeld tot na de bevalling, en dan ga ik gewoon weer 3u op donderdag werken Nou meiden die moeten werken.......... werkse! Tot vanmiddag!
Goeiemorgen! @ Jez, veel plezier zo!!! @ Nuage, weet je al wat je doet?! Vervelend dat je zo moe bent... @ Mira, ook al niet zo lekker, rustig aan daar! En ook PCOmam versnellinkie terug vandaag! @ Veerle, hoe was jou dagje nog gister?! Heeft het je goed gedaan!?
Ja lig weer in bed... Maar wil ook niet gaan slapen want dan lig ik vanavond weer wakker en ben ik morgen weer moe. Heb ook last van m'n baarmoeder, die voel ik rekken. Denk dat mijn lijf gewon druk is vandaag. Zo voor wie moet ik ook alweer duimen vandaag? Qua ei en klussen? Jez spannend de 20 weken echo alweer!
Even een update: ik heb morgen een afspraak met de gyn om te kijken of alles schoon is. Heb zelf het idee dat het ergste nog moet komen vandaag. De hoeveelheid bloed valt mee en de buikpijn is met paracetamol goed te doen. Ben 1 klein stolsel verloren maar geen idee of dat het is. Was niet te zien, maar ik weet ook niet wat ik moet zien. En nog steeds buikpijn. Vandaag zouden mijn ouders hier toch al komen, ik denk dat ik ze maar moet inlichten. Had ik liever niet gedaan, maar ja. (zijn al 77 jaar en behoorlijk ouderwets). dochterlief loopt rond te dansen in haar prinsessejurk, pffff. Nou ja, ik zie wel hoe het vandaag loopt. Ik heb het nu wel redelijk geaccepteerd denk ik, maar morgen een lege baarmoeder zien zal wel confontrerend zijn. (ik hoop maar dat ie goed leeg is en er niet nog meer ellende achteraan komt).
hoi iedereen, kom jullie even op de hoogte houden allereerst vind ik het enorm spijtig voor jou waxientje, dikke knuffel meid Voor de rest heb ik nog geen roze gezien? Dus ga nog even wat hcg voor jullie strooien hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg Even een update hoe het met mij gaat: Even hout vasthouden, maar heb de indruk dat de misselijkheid nu toch begint te beteren, enkel nog wat meer rond etensmomenten, maar voor de rest valt het wel mee. Gisteren ineens enorm last van m'n rug (onderaan), komt dit nu door m'n hernia of kan het bi zijn? Zal eens moeten opzoeken wat bi juist is
Waxientje: klinkt niet goed hè... Kijk anders waar jij je goed bij voelt, om ouders wel/niet te vertellen. Ben jij de jongste uit het gezin? Sterkte! Mira en Nuage ook niet fit:x Doe maar kalm aan en beterschap! Noorus, hoe is ie met jou? Kelly een horrornacht gehad:x PCO-mama ook al moe.... Is een kneusjes-dag vandaag Hier vanochtend eetlust 2 bh (jaaaaa, afk. van Jeskejes) met stroop op! Daarna op de bank in slaa gevallen, minder geslapen vannacht, ach doe de hele dag weinig, zal daar wel aanliggen. Man vroeg of ik niet helemaal kan stoppen met werken, is het eten 's avonds klaar en bed opgemaakt Ik ben normaal als 1e weg van huis en ook vaak later thuis, dus dan kookt hij... Nou, dacht het niet schat