Stalker-I gaat douchen Zweet vh niks doen Had ik jullie al verteld dat ik afgelopen zaterdag een nieuwe bh ging kopen (geen boterham dus) en ik heb nu omvang 65... Wisten jullie dat dit bestond? Ikke niet. En cupmaat F, klinkt groter dan het is hoor... Ik had 1 bh aan daar leek ik Marilyn Monroe wel in, had man wel leuk gevonden Ik minder... Dus andere gekocht, had wel 2 keuzes in het zwart...
Nieuws uit de ziekenboeg: Manlief smst me net dat hij naar huis komt. Voelt zich echt niet lekker... Arme ziel, moet hij eerst nog 45 minuten fietsen!!! En ik MOET die brief vandaag posten, dus zal vanmiddag met mijn zieke hoofd naar het postkantoor lopen en eigenlijk moeten de boodschappen ook nog gedaan worden... BAH!!!
Veerle wist niet dat 65 er was. En Marilyn Monroe... ja zou tie niet erg vinden haha. Kelly goed bezig geweest. Noorus weer goed gerend. Wanneer is de wedstrijd? Hier besloten om vanmiddag te gaan sporten. Na t zh. Winkel is toch dicht vandaag Uitje.... zaterdag 31maart. Zijn nog aant bakeleien waar! Maar tis al zo. En ja ik moet ff kijken hoe t met ma gaat. Wil niet te ver van huis.
Ah Mira dan heeft ie t goed te pakken en dan nog 45min fietsen.... zal tie nu langer over doen denk. Nou saampjes onder de wol en uitzieken.
Veerle: Wist wel dat het bestond, maar dan zal je wel bij de speciaalzaken moeten zijn, toch? Heb ik hier ook last van, alleen dan aan de andere kant van de metingen Heb omvang 100 met een grotere cupmaat. Ook super lastig om een BH te vinden die ook echt lekker zit en goede ondersteuning geeft...
Veerle, ik wist het niet. Maar wat dat betreft ben ik ook echt een leek daarin hoor . Moet eigenlijk mijn maat eens op laten meten..... (groeit weer behoorlijk uit het cupje) Mira, balen dat je je zo voelt, en dan 't mannetje ook nog eens ziek naar huis. Nou beterschap voor jullie beiden!!
Jeske: Idd, manlief is eigenlijk nooit ziek en meestal ben ik als eerste ziek en steek ik hem aan, maar deze keer is manlief ziek en heeft hij mij aangestoken Dus nu samen ziek (echt verkouden, voorhoofdsholte voel ik echt super goed, loopneus en soms wat hoofdpijn en manlief heeft ook nog enorm last van zijn keel). We komen er wel uit, alleen weet ik dan weer niet hoe ik het vanavond met avondeten ga doen... Mss straks toch maar even samen richting supermarkt?! Eigenlijk totaal geen puf voor
En nee niet mn boterhammen haha. Krijg je ervan als je schoonmoeder voor je wast.... ja i know luxe, maar ben blij dat ze t doet ik zou niet weten hoe en wanneer ik dat zou moeten doen nu.
Soepje met BH *grin* @ Mira, beterschap voor de ziekenboeg daar! @ Veerle, ja wist dat 65 bestond (smal!) en dan wordt de cupmaat ook automatisch groter, dus F lijkt heel wat, maar is eigenlijk... ook best wat Ja hier hoop ik ook ei, en bevrucht? Tja, gister niet meer gesekst, maar goed we gaan het meemaken. Eerst die temp maar eens naar standje 100...
En heb niet achteraan gestaan met uitdelen. De vrouwelijke vormen zij aanwezig, billen/borsten, smalle schouders. Ga idd naar speciaalzaak Mira, zit een hele fijne hier in de stad. En ze heeft me een boekje meegeven welke leuke er nog in m'n maat binnenkomen, ook leuke roze! En Mira, grote omvang is ook lastig! Goede ondersteuning is erg belangrijk. Ik krijg anders last van m'n bovenrug. Vandaar dat die bodypump ook zo fijn was om te doen. Maar dat komt wel weer! Ga binnenkort eens nieuwe badkleding kopen, hebben ze daar ook hele leuke, je betaald je wel scheel, maar doe er dan ook jaren mee!
Ik moet ook wat nieuwe bh's hebben eigenlijk. Ah komt nog wel. Eerst verder afvallen anders ist sonde. Ik krijg alleen die buik niet weg grrr. Straks vragen.voor andere oefeningen. Ik ga nu naar oma. Heb weer zin in BH met kaas. En dames.......... we houden de l*l erin he!!!
Die buik duurt het langst! Heb geduld/train door en dan komt het echt! Bij mij eindelijk namelijk, eerst moet het vet weg en dan kan je spieren kweken! Neem maar lekker een BH met kaas en succes in zkh! En sportse vanmiddag! Ik ga, denk ik, dvdtje kijken
En dan ook nog op ongeverfd hout kloppen he. Vaders zei altyd doe maar op je hoofd zit toch zaagsel in. En bedankt pa. Deze lomperik een x in zaagselschudding getrapt. (was van paard gevallen.op mn kop, reseltaat hersenschudding) pa vertelde t tegen kenissen en ik nog enthousiast ja knikken van dat klopt. Ah ik.had toen een zaagselschudding dus mij niks kwalijk nemen.
Veerle laat ik.nu net geen.geduld hebben haha. Rest slinkt netjes. Spiermassa neemt toe en vetmassa af. Ben vanaf april '11 fanatiek bezig. Maar nu gaat t pas hard. Stress vreet ook. We gaan gewoon door. En eer t zomer is heb ik wel ern sixpack Nja liever bolle buik dan eigenlijk Waarom.doe ik.die moeite eigenlijk nu als ik straks toch een boksbal lijk. Mira hoe gaat t met jou en t afvallen??