Goedzo Jeskejes!! Nuage, balen van je hoofdpijn en dat je maar zo moe blijft.......... misschien is langs de huisarts?? Veerle, weer allemaal lekkere dingen in huis Zo net lekker hutspot met worst gegeten, was weer heerlijk. Manlief kan echt wel koken Nu even bankhangen met dochter, en Lingo kijken en dan begint voor haar 't bedtijd en voor mij de avond.....
Ik wacht wel even de bloeduitslag af. Misschien komt het daar wel door eigenlijk bedenk ik nu... Ga nu spinazie en vis eten
hey meiden! ik wilde even vertellen dat mijn 20weken echo helemaal goed was en dat ik zo blij ben! het zag er allemaal uit zoals het hoort en we weten niet wat het gaat worden, want dat wilde mijn mannetje niet helaas ik hoop echt dat jullie dit allemaal ook snel mogen gaan mee maken, ik gun het jullie allemaal zo, nu ik weet hoe wonderlijk het allemaal is!!! welterusten voor degene die naar bed gaan/zijn!
Aaf! Wat een rust hier! Alles goed meiden!? Hier net terug van werk. Even snel reageren en morgen weer vroege dienst. Helaas vriend al slapende (die voelt zich niet zo lekker). @ Veerle, ik ga mee naar de Malediven! Fijn dat je je weer wat beter voelt! @ Bo, als je temp blijft stijgen, kan je ei goed zondag geweest zijn, maar dat is nu nog moeilijk te zeggen @ Nuage, zo dat slapen heb je echt nodig gehad! @ Jeske-dr-draaiknoppen, *grin* Ennuh, goed van je eerste stap! @ LK, moeilijk meis. Hoop dat je er snel uit bent voor jezelf! @ Jez, wat superfijn meis!!! Ik hoop ook dat we het allemaal gaan meemaken binnenkort! Hier nog even lekker lezen en dan slapen... Trusten vast meiden!
Meiden weltrusten (ook al slapen denk de meeste al) Ik ga me grote bed weer eens opzoeken. Weer een dag voorbij
LK, sterkte meid! Hopelijk dat de vakantie jullie goed! Jeske, goed dat er actie is ondernomen! Jez, jeeh voor een goede echo!! BH's, ik moet eigenlijk ook op zoek naar nieuwe, maar heb nooit zin om in de winkel te passen. Thanks voor alle verjaardagswensen! Hebben een heerlijk dagje samen gehad!!
Amanda; nog net op de valreep, gefeliciteerd!! Waxientje; hoe is het? Jeske; goed zo, eerste stap gezet! Noorus; slaap lekker! Werk ze morgen! Veerle; beetje tot rust gekomen vandaag? Jes: fijn dat alles goed was... Nu in spanning afwachten wat het wordt! Bo; geen idee of jouw ei al geweest is! Ans; à boy.. Leuk leuk! De rest; hee!! Ik duik voldaan van het klussen mijn bed in.. Haha.. Morgen weer een dag! Joehoe, bah! Kan voor het klussen op zolder wel wat leukers verzinnen.. Maar goed als het eenmaal af is.... Denk dat ei in aantocht is... Of geweest.. Ach we gaan het zien! Sweet dreams!
Lk; natuurlijk jouw niet te vergeten! Hoop dat je snel de rust kunt vinden en een juiste keuze kunt maken.. Vreselijk als het zo dubbel is in je hoofd.. Kan er helaas over mee praten (ben gescheiden in 2008).. Neem de tijd! Volg je gevoel!
Goedemorgen meiden! Nou gisteren toch weer later thuis gekomen dan ik had gewild! Nu klaar wakker al vanaf 5 uur en dus maar aan het werk geslagen! Vanmiddag een mama-zoon momentje als ik hem op ga halen..ik vroeg wat Joaquin wilde gaan doen vanmiddag... zegt ie heel lief... nou we gaan naar de appie heijn en dan gaan we lekkere dingen halen...ik zo ok, en dan= Gaan we lekker boven in bed liggen tv kijken, maar wel mijn tv hhaha... ok schattepatat gaan we dat doen! Ik heb er nu al zin in. Ga proberen om zoveel af te krijgen en dan hoppa met de kleine man keuvelen vanmiddag... Hoest met jullie allemaal? kNUF
HAHAHA Bo gefeliciflapstaart met je kruis! En idd een lage curve lijn...als je bedenkt dat je nu ook echt de hoogte inschiet
Daar lijkt t wel op. Hoop t niet. Besef me net dat ik vorig jaar rond pasen mn ei zocht jah... zucht.... ff pijnlijk momentje.