Ja, ga het rustig aan doen. En minder voor anderen doen, die het niet waard zijn... Behalve hier, want jullie zijn schatten! Belde net m'n werk, ga vrijdag weer dagje werken. Vroegen of het wel lukte enzo. Ben het niet gewent dat anderen zich druk om mij maken... Stom is dat hè!
kreeg zou juist bericht dat onze oude baas al zijn personeel een dat voor 01-04-2011 bij hem in dienst was en meer dan 15 uur per week werkt 650 euro belasting vrij van hem krijgt en raad eens wie daarbij hoort, IKKE En vanmorgen moest Jelle voor de 2e keer ogen test doen de 1e keer had hij er geen zin in en deze keer zag hij onvoldoende, nu een afspraak maken bij de huisarts. veerle, fijn dat de uitslag goed is
Angel, zo das niet verkeerd he!! Kreeg net een brief van de SVB bank met de kinderbijslag erop, en ik dacht huh........... krijg minder als vorige kwartaal , ga ik op de site kijken..... blijkt het dat ze de bedragen verlaagd hebben........... En dat iedereen er een brief over heeft gehad............. wij niet hoor, maar goed nu weet ik het ook
nou wist het ook niet van de KBS, volgens mij wordt het nu 10 euro minder voor ons. Ach ja, zolang het hierbij blijft.....
Wij hebben nu in elke leeftijd categorie 1 kind dus voor ons is het nogal een bedrag wat we minder krijgen. Maar ja als je recht hebt op kindgebonden budget gaat dat weer omhoog (dat stond op de site van de svb, dat ze daar mee bezig waren)
Das een meevaller Angel. Maar niet leuk voor je zoontje met z'n ogen. Succes bij de huisarts! En Kelly KBS, is niet leuk voor jullie dat het minder is. Wrs dan compensatie in die andere bijdrage? Zit daar nog niet in... Gelukkig is er iets van een regeling hier in ons kleine landje Zwaai naar Jeske, enne ga je weer bh eten? Ikke wel met leverworst, had ik zin in en toevallig had manlief het gister gehaald Heb eigenlijk meer zin in friet Zo, eetlust is weer bijna op orde! Met een dikke frikandel spec met veeeeeel saus!
Oh Veerle, krijg honger van jouw eetlust hihi , lekker patat!! Ik heb net 2 krentenbollen met boter en suiker op
Angel das mooi meegenomen! Veerle ja ga zo aan de bh met..... weet ik nog niet. Kijken wat oma heeft.
En tis geworden....... tromgeroffel..... 2 bh met kaas en cervelast. Ff in de magnetron en grove mosterd erop.
Eet smakelijk Jeskejes. Zo dochter op bed, ik weer ff neuzen op Marktplaats voor een tentje met ballen . Ze speelt al 2 dagen onder de salon tafel met een kleed eroverheen maar mevrouw heeft ondertussen al 3 bulten op haar kop hihi. Ik had een tentje gevonden met ballen maar had contact met een vrouw en vanmorgen mailde ze dat ze de tent niet kon vinden, heeft haar man hem al verkocht..............