De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Yes please :D

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Kom ie Nuage:
    Jeske heeft 2 bh met cervelaat op met mosterd natuurlijk! Drinkt geen koffie, dr man wel, die lust geen thee... Ze gaat graag met een opklaptentje op vakantie en die staat dan heel snel. Ze heeft nog 1 Oma en daar eet ze nu en zo gaat ze door met werken. Oh ja en ze neemt maar 2 bh want ze let op dr lijn:D

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    En nu nog even de vertaling van bh want ik zie Jeske nu heel de tijd met een aantal bh's in haar mond inclusief beugels enzo bah :D

4. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Kelly, wil een opklaptentje kopen voor dr dochter, eentje met ballen:) Dr dochter speelt nu onder de tafel maar heeft al meerder bulten op dr koppie (wist niet dat het bestond...) en ze baalt dat de KBS verminderd is.

Angel heeft een leuke bijdrage gekregen van dr oude werk en dr zoontje moet naar de huisarts want z'n ogen kwamen niet goed uit de test op consultatiebureau

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Bh is soms bh en soms boterham
    Om de L*L erin te houden, snappie:)

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Oh en niet te vergeten, heeeeel belangrijk was dat Jeskejes gister een lekkere verpleger had bij dr moeder:) En ik had dat ook een keer, zo'n onwijs lekker ding! Jez had het helaas nog nooit meegemaakt...

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Oh ja, nog 1 ding en dan ga ik de afwas doen: ik spoor niet:):):) Maar das geen nieuws toch, hahaha!

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Whahahahaha! Geweldige samenvatting :D Ben ook weer helemaal bij!!!

9. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo en toen was iedereen weer helemaal up to date voor de ochtend :D

Heb net toch maar even de strijk weggewerkt!

Oh en KBS = kinderbijslag :D

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Mooi zo Kelly!
    Hier is de vaat bijna gedaan, was veel!
    En zo even bedenken wat ik ga maken qua eten vanavond. Man eet wel mee, maar is daarna weg en morgenavond heeft ie open dag op school. Fijn hè getrouwde vrouw zijn Kelly...
    Vanavond komt 'Komt een vrouw bij de dokter' Wel een heftige film, maar vond hem wel goed.

11. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Mira: morgen naar de gyn! Spannend weer voor jullie en nu ECHT van start!

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hihihi! En daarna durft niemand meer iets te posten ;)

Eten: Is hier een kommetje cornflakes (zonder melk, want vind het anders zo sompig worden) en een lekker groot glas chocomelk (met heerlijk Belgisch cacaopoeder :D).

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Dochter en ik eten vanavond, gekookte aardappels, boontjes en vissticks hhhmmm heb nu al honger!!! Manlief vind visstikcks stinken dus eet ze bijna nooit maar dochter en ik zijn er gek op!!

Ga vanavond waarschijnlijk ook kijken, zal wel janken worden met die hormonen hahaha. Heb hem al een keer gezien.

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Veerle: Idd, morgen naar de GYN. Ik hoop dat ik echt mag beginnen, maar dacht vorige keer al een gesprek daarover te hebben, dus was toen een beetje teleurgesteld. Nu wil ik toch echt beginnen, niet alleen een gesprekje!!!
    Morgen hopenlijk minimaal een echo aangezien ik geen idee heb van een eisprong (die tempen van vandaag en eergisteren zijn niet echt representatief omdat ik natuurlijk ziek ben...).

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Haha ik dacht dat t over de tent ging :p maar snap m. Maar die kunnen ook mooi blauw worden hoor. Weet alleen niet of dat zo fijn is.

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Komt een vrouw bij de dokter: Hebben we hier op DVD ;) Ga hem dus waarschijnlijk niet kijken, tenzij ik verder niks op tv kan vinden.

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Uhhh..... Nee haha geloof er niks van :cool: Hier in samenspraak. Ik beetje meer dan hij haha. Zorg wel dat hij t zware werk doet. Nha als ik zo terug denk.... das met de boot ook zo. We hebben er een routine in en zonder iets te zeggen vullen we elkaar aan. De een doet dit. De ander dat. En laat t niet anders gaan want dan zijn we van de leg haha

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Nope niks nieuws. Maar zeker wel leuk zon stuiterbal door de trein

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ohhhh :) :) :) do I say more?

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Mira, ga heel hard voor je duimen dat je gelijk aan de slag kan!! En niet weer eerst een heel gesprek waar je eigenlijk niet op zit te wachten.....

Deel Deze Pagina