zooo wat een kletskousen weer. kan t echt niet bijhouden. Mira, wil jou even heeel veel succes wensen voor morgen! Kom maar op met die pillen! *zwaait even naar de rest*
Nu ik toch bezig ben Ze hebben net de beademingsslang eruit gehaald En mama probeerde te praten maar de stembanden moeten weer ff inkrimpen. Maar we hoorden al een ja en een nee en..... HOUDOE
Thanks dames! Hier hopen we er ook op dat ik meteen met de meds kan beginnen, maar we zullen zien. Ik ga maar rekening houden met niet, dan valt het mss nog mee als het toch niet zo is... Ik hoop dat ik me morgen iets beter voel dan vandaag, dan zit ik wat lekkerder in mijn vel bij die man
Ikke hieper Heb gewoon teveel geestelijke energie Haha! Goed nieuws Jeske! En gaan jullie met de boot op vakantie??? Cool! Ik hou van boten! Enne met tent opzetten ging het afgelopen keer echt zo. Misschien dat het ook kwam dat ik in m'n uppie 1141 km had gereden zonder overnachting??? Ik dacht alleen maar laten we die tent opzetten, dan kan ik slapen
Heb net m'n broertje gesproken aan de telefoon (hij is bijna 27), jammer dat ie op 1 uur rijden woont... Dan ga je niet even voor een bakkie langs. Vind ik soms wel jammer, maar heel vaak niet hoor
Zo ik heb net lekker een midweek Center Parcs geboekt, heerlijk!! Gaan ieder jaar een midweekje en vorig jaar gingen we in de week NA de meivakantie en dat is geweldig goed bevallen zo rustig was het. Nu dus dezelfde week weer gedaan. Lekker met m'n oma, beste vriendin, man en de hondjes een midweekje chillen in een VIP huisje met alles erop en eraan. Kan niet wachten!!!
We gaan naar de Huttenheugte in Drenthe, is vorig jaar erg goed bevallen. Jaren ervoor zijn we naar de Kempervennen en het Heijderbos geweest maar dat vond ik toch te groot. De Huttenheugte vind ik precies perfect want ze hebben we alles wat wij willen maar lijkt net een beetje kleinschaliger en vriendelijker dan die 2 grootsten.
Aha ben ik ook wel eens geweest, heeeel lang geleden! Leuk hoor! Lekker luxe huisje! Leuk om naar uit te kijken
Goeiemiddag guppenkoppen! Weer terug van werk, even bijlezen heurw! @ Veerle, haha hoi! @ Debs, geniet je een beetje van je vrije week!? @ Kruis Bo, @ Angel, plezier dit weekend en vast gefeli! @ Veerle, fijn dat de bloeduitslagen goed zijn! Doe maar rustig aan daar! @ Mira, jij bent nog niet uitgeziekt, even de tijd nemen hoor! En succes morgen bij de gyn! @ Nuage bij de kraamzorg, jeej! @ Komt een vrouw bij de dokter, vond het boek beter! @ Jeske, wat fijn dat je mams houdoe zei! En verder nog gelezen over cola-addicts, mannen aan de thee, met lekkers in bed, een verveelde-Veerle, bejaarden poezen in trek, tentjes met en zonder ballen en Veerle die haar post-aantal verdubbeld
Nuage: Heerlijk vooruitzicht!!! Lekker van genieten hoor meis Wij zijn afgelopen jaar in de Kempervennen geweest met mysteryboeking voor C.enterp.arcs. Is ons goed bevallen, zaten in een 2 persoon Premium huisje op nog geen 5 minuten lopen van Aqua Mundo Heerlijk!!! Vakantie in aantocht: Wij gaan midden/eind april met 11 personen (schoonouders, 2x schoonzus en zwager, 1 neefje en 2 nichtjes en manlief en ikzelf) naar Sandur in Emmen voor een weekendje (sinterklaascadeautje). Nu al helemaal zin in Zag net bij mysterieboeking voor C.enterp.arcs dat ze nu ook dit hebben voor Duitsland, mss dat we dat een keertje kunnen doen als manlief vrij heeft (lees bouwvak ). Gaan in de bouwvak met mijn moeder en zusje op vakantie in Nederland. Dat wilde mijn moeder graag een keertje, omdat ze vindt dat er in Nederland ook nog genoeg moois te zien en beleven is Zo, ik ga dadelijk lekker frietjes halen (zal ik maar beginnen over eten vandaag ). Manlief blijft thuis, die wil niet naar buiten, terwijl het super weer is vandaag! Gekke man heb ik toch... Maar goed, hij voelt zich niet geweldig, dus begrijp het wel. Morgen blijft hij waarschijnlijk ook nog thuis, maar dan ben ik een hele dag in touw voor GYN, Scouting en boodschappen
Oh ik kan ook echt niet wachten!! Wordt de enige vakantie van het jaar want normaal gaan we rond oktober nog een keertje ver weg maar ja hahaha dat zit er nu niet in Maar ik vind een kindje krijgen 100000000000x leuker! (al zal die bevalling daar niet onder vallen vrees ik) Zo ik ga ook maar eens richting huis. Kijken wat ik ga koken. Salaris van manlief is er nog niet en mijn salaris was minder (ik bleek geen vakantie uren te hebben en kon ze dus ook niet opnemen, termijl er wel kort verzuim opbouw staat op mijn loonstrook maar die "betalen ze uit met vakantiegeld". Vind ik een beetje vreemd maar goed) dus ik kan nog even geen boodschappen doen, morgen pas. Dus dat wordt de kast leegeten Gelukkig heb ik een amerikaanse koelkast en dus ook een vriezer waar je zowat inpast en die ligt nog vol dus dat moet goedkomen.
Goed gezegd Noorus! Best een enerverende dag hier op ZP hoor En hoe is ie met jou? Drukke werkweek? Is maar goed dat ik normaal gesproken op m'n werk zit...
Hier goed hoor Veerle! Morgen en overmorgen lekker vrij en dan het weekend weer werken... En ja, druk op werk, maar veel af kunnen ronde, dus blij nu!