De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Das fijn! Lekker nu 2 daagjes vrij!

2. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dames kan het ook echt niet bijhouden hoor!!

Mira succes morgen! Ben benieuwd wat er uit komt!

EET ZE IEDEREEN ;):p

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle we varen in de Biesbosch. Nog niet met boot op vakantie geweest. Meneer wilt een grotere dan en dan naar St Tropez.
    Fijn dat je je broertje ff gesproken hebt. Ik dit jaar 6 uur aan een stuk gereden. Gesloopt! Haha ach ja.

Nuage heerlijk! Geniet ervan he!

Haai Noorus. We hebben lekker geklept hier hahs. Hoe wast werken? Oh lekker vrij. Geniet ervan.

Mira geniet ook van je vakantie.

Verder vluchtig gelezen. Ben macaroni aant opbakken. Net weesten sporten. Ging lekker en ja ja denk dat ik al wel wat strakker word. Whieeee ik = blij

4. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    En dat is een van de redenen dat ik geen tijd heb om alles terug te lezen. Nu zit je al op 1440 geloof ik :D
    gezellig hoor dat gekwebbel! Ik hou d'r van!
    Alleen lag ik al een dag achter dus inhalen is niet te doen :)
    Beetje vluchtig wel wat dingen gelezen hoor.

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja hoor heb ik ffde tyd is iedereen weg haha.

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Nou dochter had andere plannen met eten. Ze wilde brood met rookworst erop......... ach ze heb heerlijk gegeten, toetje op, melk op. Ze zit nu lekker in bad, nog 10 min dan begint d'r spelletje weer :D. Dus met een uurtje begint mijn avond weer ;)

7. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    PCOmama, dat klinkt als een gezellige middag! Hebben jullie het leuk gehad?

Bo, jeeh een kruis!

Veerle, fijn dat je je weer beter voelt! Manlief is ook cola verslaafd, krijg het ook niet voor mekaar om hem minder te laten drinken. En koffie is vies :D. Hoe was de uitslag? Gelukkig dat de uitslagen goed zijn, hadden ze ook getest op dat virus? Je begint echt een ZP-verslaafde te worden:D.

Jeske, veel plezier vanavond! Fijn dat het beter gaat met je moeder!! Wat goed dat ze alweer probeert te praten, dat zijn de betere berichten!

Angel, dank je, lief van je! Klinkt als een leuk weekend! Dat is een leuke baas:D! Wat gaan ze nu bij de HA doen?

Mira, nog steeds aan het kwakkelen? Beterschap! Succes morgen, zal aan je denken (je mag toch iets eerder dan ons).

Nuage, hopelijk is de vermoeidheid snel over. En aangemeld voor kraamzorg? Super!!! Begint het een beetje door te dringen? Lekker een midweekje op vakantie.

Kelly, jammer van dat tentje! Heb je nog iets anders kunnen vinden?

Noorus, geniet van je vrije dagen!

Oma's/opa's, hier een oma van 72 en een overgrootoma van 90! Die laatste was ook aanwezig op onze bruiloft, echt super! Hopelijk kan ze nog meemaken dat ze over-overgrootoma wordt. En dan heb ik nog 1 opa, maar die zien we bijna nooit. O,ja en manlief heeft ook nog een oma.

Vandaag EHBO-cursus gehad, moesten al om 9.00 uur in Doorn zijn. Moest er nog een paar ophalen op het werk, dus zat rond 7.00 uur al in de auto. Was rond 17.30 uur thuis! Ben nu ook helemaal gaar!

Oja, en wij kunnen ronde 13 in:(. Vanochtend beetje roze, maar wordt nu steeds roder en krampen.

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Kelly haha heerlijke dochter he haha. Wat heb je vanaaf te snaaien?

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja het begint een beetje door te dringen nu :)

Hier lekker hete kip met rijst en satjoer boontjes op hhhhmmmm

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Amanda nee geen rode duivels! @#%&*%##&&%# Lekker op de bank nu meis!

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Amanda, nee nog niks kunnen vinden wat nu even in mijn budget past........ kom vaak de verzendkosten te kort hihi :p En wat ongelooflijk *&^%$#$%^&* van die duivels :x:(:(

Jeskejes, nou ik moet nog eten. Ik moet echt 's avonds geen brood. Dus als dochter op bed ligt eet ik gekookte aardappels, boontjes en vissticks. En voor vanavond heb ik nog wat chippies en wat tijger-nootjes.......... morgen weer boodschappen doen :D

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo en ik heb geloof ik net mijn aangifte voor de belasting zelf verstuurd :cool: Was al ingevuld alleen had ik geen Digid, mijn man wel (wist ik veel) maar als het goed is is de aangifte nu verstuurd......................................

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Amanda: K*t van je ongi... Dikke knuffel meis!
    Jullie ook succes morgen, ik moet om 10.20 uur in het ziekehuis zijn, hoe laat jullie?

Heb vandaag afgemeld bij de cursisten voor vanavond (gemaild, meestal bellen we niet), maar nog niks gehoord of gelezen dat ze het ook echt gelezen hebben... Manlief zegt net dat ik volgende keer maar een leesbevestiging moet toevoegen. Ja, helemaal niet aan gedacht...
    Ik ga weer lekker op de bank hangen, beetje hier meelezen en hopen dat ik morgen mezelf weer wat beter voel dan vandaag, anders is het niet leuk om bij de GYN te moeten zitten ;)

14. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Kelly, haha lol @de verzendkosten:D. Al gegeten? Hier wordt morgen de belasting gedaan. Ben benieuwd!

Mira, wij moeten om half 11. Hopelijk voel je je morgen beter!

Thanks voor de knuffels meiden!

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo eten zit er weer in. Nu ff lekker uit buiken op de bank :p

Vanavond geen chat sessie met manlief :(, waar hij nu is, is geen internet. Heb hem net even gesproken over de telefoon.

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    WHAT THE F*CK, zit ik even op de hyves van mijn man, hij wilde weten of zijn dochter al een krabbel terug had gestuurd (van afgelopen maandag). Aangezien ze elke dag wel online is.......... maar nope....

Zie ik opeens in haar www's staan: ik word gek. mijn broerdje heeft meschin ruma.help (gekopieerd van haar hyves)

:$:$:$ Wat moet ik hier nu mee? Manlief erover opbellen? Is dat niet gek dat wij dat dan niet weten als hij eventueel onderzocht door een dokter of iets? Ik bedoel de pleegouders horen het toch te melden als kind ziek/zwak/misselijk is??????? Een mailtje is al voldoende zou je zeggen........ (wat ook overigens afgesproken is met pleegouders en BJZ)

Ik weet niet wat ik moet doen....... manlief zit in frankrijk en hij is niet eerder dan vrijdag middag thuis

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Snap ik hoor:D Was ook wel beetje erug vandaag...
    Ga vrijdag weer aan het werk, dus dan zal de verslaving minder zijn:p
    Balen Amanda van je ongi:x Heel veel succes morgen!
    Enne Jeske, leuk varen in de Biesbosch!
    PCO, leuke middag gehad met je zoontje?

18. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Jeetje Kelly! Dat is nogal wat!!! Ik zou eigenlijk niet weten wat je het beste kan doen.... Misschien morgen BJZ bellen, kijken of zij er iets van weten?

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kelly: Idd BJZ bellen, vragen wat zij ervan weten... Daarna even kijken hoe het ervoor staat en dan manlief eventueel bellen. Mocht het reuma zijn, dan hoop ik kinderreuma, daar zijn varianten van waar je overheen kan groeien (ben geen expert hierin, maar dat heb ik eens gehoord...)! Iig een dikke knuffel meis!!!

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik ga de pleegouders een mail sturen. BJZ had maandag nog gemailt wie de dokter was van de kinderen..............
    Mijn man heeft toch het volste recht om te weten wat er met zijn kinderen aan de hand is.....
    En anders leest hij het morgen zelf als hij beschikt over internet......

Deel Deze Pagina