De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Amanda wat *(^@*#(*&@#

Kelly wat raar om zoiets op internet te zetten ook...

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Kelly das wel heel raar dat jullue van niks weten. Moeilijk hoor om t wel of niet tegen manlief te vertellen. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

3. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Avond ladies!

Ga bankhangen met manlief!

Ik heb een leuke middag gehad met zoonlief al heb ik hem onderhand moeten verplichten haha...bah hij wordt groot en wilt niet zoveel meer met mama doen volgens mijn, mits hij gaat winkelen jah jah mister!

Dus uiteindelij kgezellig gemaakt boven in het grote bed voor de tv dora e.d. gekeken en chippies gegeten...volop gekletst over school en hij heeft het gewoon 2,5 uur volgehouden met mij dus mama is weer even blij ;)

Vrijdag zwemmen met hem en zaterdag naar K3.

Amanda nog gefeliciteerd he haha...

Kelly BJZ bellen!

De rest zwaai zwaai.... ik ga weer pleitos KNUFFEL!

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Man zijn zoon heeft wat opgezette knobbels op zijn pink en 2 vingers, hij is daardoor bij de huisarts verwezen naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken op eventueel reuma of ontstekingen....... Aangezien nogal pijn doen. van die knobbels wisten wij, want hij liep daar al langer mee en die jongen wilde er ook mee naar de dokter (toen hij bij ons was), wij hebben toen gezegd dat hij "thuis" naar de dokter moest.

Manlief zijn dochter gooit het weer veel te hoog op en doet alsof hij dood gaat (zegt pleegmoeder). Dat doet ze ook bij d'r eigen pijntjes en duidelijk dus ook bij die van een ander.
    Morgen wordt ze daar ook op aangesproken.

Phieuw.......... gelukkig heb ik manlief niet gebeld, hoef hem niet onnodig ongerust te maken. Mocht er iets uit de bloedtest komen dan horen wij dat.

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wat raar dat je dat zo via Hyves moet lezen Kelly...
    Hier was manlief onverwacht toch thuis, z'n afspraak ging niet door. En nu is ie moe op bed, hier alleen nog niet echt moe... Maar zo maar wel een poging doen om te gaan slapen. Slaap lekker voor iedereen!

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ff een vraag want maak me wel ongerust eigenlijk.
    Na t klussen deze x niet zelf erna gekomen. Maar wel met de benen in de lucht en geschommeld. Maar daarna moet ik gewoon naar de wc en dacht he he niks eruit gelopen. Maar bij t afvegen kwam er best veel uit. Mijn vraag is dus of dat normaal is? Ik heb nl t idee dat t vrachtje niet komt waar t hoort te komen. E
    Hmm beetje vage vraag. Maar weet niet hoe ik t moet uitleggen.

Dus ja..... komen de zwemmers diep genoeg of loopt t eruit?

Want ja dan ist niet gek dak nie zwanger word.

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Vraag is eigenlijk ook hoe dat bij jullie is :-$

8. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Bij mij is dat ook hoor....er komt altijd wel een vrachtje mee...zit niet te wachten op 20 milj babies whahaha... nee grappie, maar volgens mijn is dat wel 'normaal' hoor ...

Zo hier ook lekker gezellig..ga ik bij manlief op de bank en wat denk je...22 man en een groen vlak in mijn mik...nou laat maar hangen! Voor straf ga ik maar eens op zalando snuffelen :p

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Vlgs mij is dit normaal hoor... Met spuitje was vorige keer wel echt zo van (sorry onsmakelijk verhaal...), spuitje gedaan, ik met kussen onder de billen, ikke daarna je-weet wel, 15 min blijven liggen. Ikke van bed af-> liep echt alles dr uit, zelfs langs mn benen... Dus dat is niet diep genoeg denk ik...
    Wat jij verteld had ik normaal ook, nog op de 'normale' manier zeg maar...
    Wij gaan volgende keer wat andere dingen doen, handig hoor Google:)

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Thnx Pco. Ow wat ben ik blij dat die van mij niks om voetbal geeft. Mja mag wel autos meekijken zoals Top Gear haha.

Mira Amanda dames hoop dat jullie wat slapen voor de spannende dag morgen. Zal aan jullie denken.

Nou hier dus ff plezier gemaakt en ik heb nu ongi krampen links onderin mn buik. (jammer dat ik er geen tekening bij kan maken om t aan te wijzen)
    Weer iets nieuws van mn gekke lijf.

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo de hormonen waren weer flink aanwezig, door de film komt een vrouw bij de dokter.............. Tranen vloeiden in overvloed.
    Ach je kan het maar weer kwijt zijn he :D

Jeskejes, volgens mij is het ook normaal dat het er weer uit loopt...........

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle thnx. Ik wandel altyd met handdoek tussen mn benen naar de wc. Vriendlief kwam eerst niet bij haha. Maar oke stelt me wel wat gerust.
    Wat had je gegoogled als ik vragen mag.

13. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    hahaha, nou ik waggel niet hoor....ik blijf mooi liggen...en het rolt er maar mooi in de hele nacht hahaha............je zal maar net dat ene zaadje door de plee heen spoelen NO WAY!

:p

Ja die film was er op he...janken!! Manlief en ik hebben die samen in de bios gezien...oo heb mijn man nog nooit zien janken zo erg! Wat een aandoenlijk dotje heb ik toch...

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Over ZI, je kan ook catheter bestellen dan maak je het allemaal wat langer, heb ik met ha nog over gehad, ze zei dat 10ml spuit ook kan, we hadden nu 5 ml gedaan. Ze legde nog uit hoe diep het allemaal is daarbinnen. Ik was bang dat zo'n catheter de boel kon beschadigen, maar dat blijkt niet zo te zijn... Doe je het opvangen in een bakje en denk je, hoeveel sperma is normaal??? Zie je normaal natuurlijk niet... Zijn allemaal van die dingen die je aan niemand kan vragen en dan heb je google:) Hier op ZP is een 'oud topic', daar staan heel veel praktische tips in. En er is zelfs een hele website over waar je ook producten kan bestellen. Heel fijn vind ik!

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Straks ben ik de ZI-expert:) Zal me toch wat zijn als ik hier zwanger van zou raken... Echt een giller!

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik bleef ook 20min met de benen omhoog liggen en de rest van de nacht lekker in laten trekken :p:p
    de volgende ochtend ging ik inderdaad ook pas weer naar de wc

17. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ja dat snap ik VEERLE...HET lijkt mij ook wel pittig hoor om het zo te moeten doen....pff kom ik aan met mijn pilletjes en verplicht klussen ala minuut.... ik hoop zo voor jullie dat het toch snel raak is!

Het lijkt mij soms ook wel lachen geblazen zeg maar...of zeg ik datn ou verkeerd. :)

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Man en ik maken dan ook grappen, zo van wat voor naam geven we het kindje dan, iets met de S van Spuitje, hahaha:)

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Nee hoor, het is ook lachen:) Kan wel tegen een stootje hoor!

20. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Schrijf je er laten een boek van...

Titel

'Wat te doen met een 5 ml spuit en/of Catheter....Veerle weet raad!' :p

Deel Deze Pagina